79 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook 🙈🙈

4 jaar geleden

Valt nog te verbergen!

4 jaar geleden

Ik ook zoiets. Al had ik voor mijn zwangerschap al een vetrolletje dus pas al mn kleding nog steeds met 7,5 week😊

4 jaar geleden

Jup vooral in de avond maar het is meer een darmen buik dan een baby buik 😝😂 in de ochtend aanzienlijk platter maar wel al voller dan hij was 😊

4 jaar geleden

Had al wat extra kilo's dus valt gelukkig niet zo op Daarbij draag ik nooit strakke shirts dus kan nog mooi verbergen. Broeken gaan wel irriteren bij de hand, hoge broeken zitten nu fijne dan die half hoge. En dat terwijl voor mn zwangerschap die hogere vreselijk vond

4 jaar geleden

Reactie op Joanne🥰

Valt nog te verbergen!
Mooie foto! Welke app gebruik je?

4 jaar geleden

Hier ook. 6+3 maar toch merk ik al iets. Al is het idd meer darmen dan baby inderdaad!

4 jaar geleden

Reactie op november11

Jup vooral in de avond maar het is meer een darmen buik dan een baby buik � ...
Ik loop overdag er ook zo bij 😅 tweede zwangerschap dus dat speelt ook mee

4 jaar geleden

Reactie op warishna

Mooie foto! Welke app gebruik je?
Totsie ! Moet je wel voor betalwn😋

4 jaar geleden

Heb echt hoge taille broeken maar die zitten nu al verschrikkelijk dus zodra ik thuis ben knopen los😬 Vorige zwangerschappen met 6/7 weken al positie broeken want normale broeken werd ik kotsmisselijk van. ( druk op je buik)

4 jaar geleden

Jep me too 🙈 nu 6+5 en t is flink te zien😱

4 jaar geleden

Ja😂 7wkn

4 jaar geleden

Hier ook! Ik ben volgens het eerste echo 6w5d maar volgens mijn laatste menstruatie 7w4d dus nog even afwachten tot de termijn echo om meer duidelijkheid te hebben... 🙈 Ik pas sowieso mij eigen broeken niet meer, leuk oplossing gevonden leggings! Ben wel super blij en kan niet wachten voor een grotere buik en leuk zwangerschap kleding!

4 jaar geleden

Hoe kan dat?? De baby is toch maar ongeveer 0.5-2 cm als je in november uitgerekend bent?

4 jaar geleden

Reactie op Lapaza

Hoe kan dat?? De baby is toch maar ongeveer 0.5-2 cm als je in november uit ...
Ik had gevraagd en het komt van de baarmoeder die eigenlijk aan het groeien is om plek voor de baby te maken 😊

4 jaar geleden

Reactie op Lapaza

Hoe kan dat?? De baby is toch maar ongeveer 0.5-2 cm als je in november uit ...
Jaa is vooral door de darmen . En heeft er mee te maken hoe je lichaam op de zwangerschap reageert . Meestal als het je 2de of 3de zwangerschap is weet je lichaam al wat het moet doen en groeit je buik sneller

4 jaar geleden

Vreselijk 🤣 7.5 weken. Al zakt het nu wel ietsjes terug. Ik blaas vooral 's avonds op als een balon.

4 jaar geleden

Ik ben 4w + 3 en mijn buik staat super gespannen. Precies dat er nen ballon inzit. Het is wel niet te zien voor anderen. Ik ben dan ook volslank dus ga lang duren eer het te zien is.

4 jaar geleden

Komt door je opgezette darmen 😉

4 jaar geleden

Ik had gevraagd en het komt van de baarmoeder die eigenlijk aan het groeien ...
Ah oke! :) vandaar