Buik niet kunnen verbergen

DanaRachel
2 maanden geleden
Volgen
Vandaag volgens mijn berekeningen 6 weken zwanger , alleen laat mijn buik wat anders zien ๐Ÿ˜‚ meer dames die hun buik niet kunnen verbergen ?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
79 reacties
July123
2 maanden geleden
Hier ook al een beetje, blij dat ik niet alleen ben ๐Ÿ˜‚
  • Rapporteren
joannekuss
2 maanden geleden
Reactie op July123
Hier ook al een beetje, blij dat ik niet alleen ben ๐Ÿ˜‚
Heb jij al een echo? ๐Ÿคฉ
  • Rapporteren
Acire
2 maanden geleden
Hier ook, 4,5 week op deze foto. M'n 5e zwangerschap. Ik had altijd al wel wat een mama-buikje overgehouden. Maar het is nu flink extra aanwezig.
  • Rapporteren
Anna | Moderator
2 maanden geleden
Hier vooral nog lucht, maar ik tik snel de 8 weken aan en begreep dat je buik vanaf die periode echt gaat beginnen met groeien. Ben benieuwd!
  • Rapporteren
Lynnm
2 maanden geleden
Wow gaaf die buikjes โค hier een volslank figuur dus duurt nog wel ff voor dat je t gaat zien helaas.
  • Rapporteren
danique1989
2 maanden geleden
Ja hier ook! Overmorgen 8 weken maar pas mโ€™n broeken niet meer ๐Ÿ˜…. Heel verschil met mโ€™n eerste zwangerschap. Heerlijk die buik ๐Ÿ˜
  • Rapporteren
Dimi2020
2 maanden geleden
Goedemorgen allemaal! Volgens mijn berekeningen 5 weken en een dagje zwanger.Ik gebruik vanaf gisteren een broekverruimer ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
  • Rapporteren
Danique89
2 maanden geleden
Ooow zo mooi al die buikjes. Hier 1e x zwanger en volslank dus zal nog wel tijd duren...
  • Rapporteren
taprin
2 maanden geleden
Ik ben wel meer dan volslank maar bij mij zie je het ook al dat me buik dikker wordt.
  • Rapporteren
Annnnnnnn
2 maanden geleden
Ohh ik heb ook al een buik! Ben zo blij jullie ook ๐Ÿ˜‚ was even bang voor een 2ling of dat het aan mij lag en aan mn eetpatroon.
  • Rapporteren
Sarah23
2 maanden geleden
8 weken en een licht buikje ๐Ÿ˜
  • Rapporteren
.. Baby ..
2 maanden geleden
Hier ook! Vind spijkerbroeken dan ook nu al verschrikkelijk ๐Ÿคทโ€โ™€๏ธ vind de druk absoluut niet fijn en helpt ook niet bij mn misselijkheid. Ben benieuwd over 2 maanden hoe het dan is ๐Ÿคฃ
  • Rapporteren
DanaRachel
2 maanden geleden
Reactie op .. Baby ..
Hier ook! Vind spijkerbroeken dan ook nu al verschrikkelijk ๐Ÿคทโ€โ™€๏ธ vind de druk absoluut niet fijn en helpt ook niet bij mn misselijkheid. Ben benieuwd over 2 maanden hoe het dan is ๐Ÿคฃ
Hahaha jaa , bij mijn eerste kwam er pas een buikje met 15 weken , nu met 6 weken al hetzelfde als toen met 15 weken ๐Ÿ˜‚
  • Rapporteren
.. Baby ..
2 maanden geleden
Reactie op DanaRachel
Hahaha jaa , bij mijn eerste kwam er pas een buikje met 15 weken , nu met 6 weken al hetzelfde als toen met 15 weken ๐Ÿ˜‚
Ohhhhh dan ben ik benieuwd hoe je buik(je) is met 15 weken ๐Ÿ˜Š ik ben nu 4+5 volgens mn eigen berekening maar gezien mn kwalen ect verwacht ik toch stiekem verder te zijn of misschien wel 2 babyโ€™tjes aan te treffen ๐Ÿคช. Even de echo nog afwachten. Ik zal hierbij een foto plaatsen van mn buikje gisteren. ๐Ÿฅฐ
  • Rapporteren
DanaRachel
2 maanden geleden
Reactie op .. Baby ..
Ohhhhh dan ben ik benieuwd hoe je buik(je) is met 15 weken ๐Ÿ˜Š ik ben nu 4+5 volgens mn eigen berekening maar gezien mn kwalen ect verwacht ik toch stiekem verder te zijn of misschien wel 2 babyโ€™tjes aan te treffen ๐Ÿคช. Even de echo nog afwachten. Ik zal hierbij een foto plaatsen van mn buikje gisteren. ๐Ÿฅฐ
Jaa ik heb ook extreem veel klachten dus verwacht ook verder te zijn , heb over 2 weken vroege echo dus ben benieuwd ๐Ÿ™๐Ÿผ
  • Rapporteren
.. Baby ..
2 maanden geleden
Reactie op .. Baby ..
Oh bedoel nu 4+6*
  • Rapporteren
DanaRachel
2 maanden geleden
Reactie op DanaRachel
Jaa ik heb ook extreem veel klachten dus verwacht ook verder te zijn , heb over 2 weken vroege echo dus ben benieuwd ๐Ÿ™๐Ÿผ
Dit was vanochtend
  • Rapporteren
.. Baby ..
2 maanden geleden
Reactie op DanaRachel
Mag ik vragen welke klachten jij hebt? Ik heb in het verleden een miskraam gehad van iemand anders. Het voelt nu heeel anders, en heb nu meer kwalen maar toch ben ik wel een beetje bang om te juichen.. ik heb ook over 2 weken ( 7 april ) de eerste vroege echo.. heel mooi buikje heb je hoor! ๐Ÿฅฐ ben benieuwd als je je echo hebt gehad, hoever je bent.
  • Rapporteren
DanaRachel
2 maanden geleden
Reactie op .. Baby ..
Mag ik vragen welke klachten jij hebt? Ik heb in het verleden een miskraam gehad van iemand anders. Het voelt nu heeel anders, en heb nu meer kwalen maar toch ben ik wel een beetje bang om te juichen.. ik heb ook over 2 weken ( 7 april ) de eerste vroege echo.. heel mooi buikje heb je hoor! ๐Ÿฅฐ ben benieuwd als je je echo hebt gehad, hoever je bent.
Ik word in de ochtend misselijk wakker en ga met maagzuur naar bed , ben extreem moe en mijn tepels zijn heel erg gevoelig . En naja heel erg rommelende darmen haha
  • Rapporteren