79 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook al een beetje, blij dat ik niet alleen ben 😂

4 jaar geleden

Reactie op July123

Hier ook al een beetje, blij dat ik niet alleen ben 😂
Heb jij al een echo? 🤩

4 jaar geleden

Hier ook, 4,5 week op deze foto. M'n 5e zwangerschap. Ik had altijd al wel wat een mama-buikje overgehouden. Maar het is nu flink extra aanwezig.

4 jaar geleden

Hier ook 4de 😮

4 jaar geleden

Hier vooral nog lucht, maar ik tik snel de 8 weken aan en begreep dat je buik vanaf die periode echt gaat beginnen met groeien. Ben benieuwd!

4 jaar geleden

Wow gaaf die buikjes ❤ hier een volslank figuur dus duurt nog wel ff voor dat je t gaat zien helaas.

4 jaar geleden

Ja hier ook! Overmorgen 8 weken maar pas m’n broeken niet meer 😅. Heel verschil met m’n eerste zwangerschap. Heerlijk die buik 😍

4 jaar geleden

Goedemorgen allemaal! Volgens mijn berekeningen 5 weken en een dagje zwanger.Ik gebruik vanaf gisteren een broekverruimer 🤣🤣🤣

4 jaar geleden

Ooow zo mooi al die buikjes. Hier 1e x zwanger en volslank dus zal nog wel tijd duren...

4 jaar geleden

Ik ben wel meer dan volslank maar bij mij zie je het ook al dat me buik dikker wordt.

4 jaar geleden

Ohh ik heb ook al een buik! Ben zo blij jullie ook 😂 was even bang voor een 2ling of dat het aan mij lag en aan mn eetpatroon.

4 jaar geleden

8 weken en een licht buikje 😍

4 jaar geleden

Hier ook! Vind spijkerbroeken dan ook nu al verschrikkelijk 🤷‍♀️ vind de druk absoluut niet fijn en helpt ook niet bij mn misselijkheid. Ben benieuwd over 2 maanden hoe het dan is 🤣

4 jaar geleden

Reactie op .. Baby ..

Hier ook! Vind spijkerbroeken dan ook nu al verschrikkelijk 🤷‍♀️ vind de d ...
Hahaha jaa , bij mijn eerste kwam er pas een buikje met 15 weken , nu met 6 weken al hetzelfde als toen met 15 weken 😂

4 jaar geleden

Reactie op DanaRachel

Hahaha jaa , bij mijn eerste kwam er pas een buikje met 15 weken , nu met 6 ...
Ohhhhh dan ben ik benieuwd hoe je buik(je) is met 15 weken 😊 ik ben nu 4+5 volgens mn eigen berekening maar gezien mn kwalen ect verwacht ik toch stiekem verder te zijn of misschien wel 2 baby’tjes aan te treffen 🤪. Even de echo nog afwachten. Ik zal hierbij een foto plaatsen van mn buikje gisteren. 🥰

4 jaar geleden

Reactie op .. Baby ..

Ohhhhh dan ben ik benieuwd hoe je buik(je) is met 15 weken 😊 ik ben nu 4+5 ...
Jaa ik heb ook extreem veel klachten dus verwacht ook verder te zijn , heb over 2 weken vroege echo dus ben benieuwd 🙏🏼

4 jaar geleden

Reactie op .. Baby ..

Ohhhhh dan ben ik benieuwd hoe je buik(je) is met 15 weken 😊 ik ben nu 4+5 ...
Oh bedoel nu 4+6*

4 jaar geleden

Reactie op DanaRachel

Jaa ik heb ook extreem veel klachten dus verwacht ook verder te zijn , heb ...
Dit was vanochtend

4 jaar geleden

Reactie op DanaRachel

Jaa ik heb ook extreem veel klachten dus verwacht ook verder te zijn , heb ...
Mag ik vragen welke klachten jij hebt? Ik heb in het verleden een miskraam gehad van iemand anders. Het voelt nu heeel anders, en heb nu meer kwalen maar toch ben ik wel een beetje bang om te juichen.. ik heb ook over 2 weken ( 7 april ) de eerste vroege echo.. heel mooi buikje heb je hoor! 🥰 ben benieuwd als je je echo hebt gehad, hoever je bent.

4 jaar geleden

Reactie op .. Baby ..

Mag ik vragen welke klachten jij hebt? Ik heb in het verleden een miskraam ...
Ik word in de ochtend misselijk wakker en ga met maagzuur naar bed , ben extreem moe en mijn tepels zijn heel erg gevoelig . En naja heel erg rommelende darmen haha