79 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben 8w +3 🤷🏼‍♀️ wel mijn 2e bij mijn eerste zag je pas een buikje groeien bij 6 maanden.. 😂

4 jaar geleden

7+4 en gisteren vroeg een cliënt (demente vrouw) wat zit er in je buik. Ik reageerde uit het niks een appel 😂 aangezien ik er net 1 op had.

4 jaar geleden

Dit was elke avond toen ik vorig jaar zwanger was ongeveer 6 weken hier 🤦🏻‍♀️🤰🏻

4 jaar geleden

Reactie op DanaRachel

Ik word in de ochtend misselijk wakker en ga met maagzuur naar bed , ben ex ...
Zelfde hier 🤣

4 jaar geleden

Ik heb daar ook erg veel last van ik lijk wel al 6maanden zwanger terwijl ik vandaag 5+5 ben heb ontzettend last van maagzuur continu misselijk moe en heel erg zere borsten

4 jaar geleden

Ik heb ook echt al wel buik die ik niet in kan houden.... Lastig he

4 jaar geleden

Ik vandaag precies 6. Maar manlief zei zondag al mmm tis net alsof je buik al wat anders is dan anders. Voordeel is dat ik altijd al een beetje een buikje heb omdat ik mijn buikspieren niet kan trainen, het zit allemaal wat losser normaal. Maar nu zit het toch echt wel strak 😊

4 jaar geleden

Hier is het iets voller dan normaal, net niet meer super strak. Ben vrij slank en draag altijd van die super skinny broeken, dus verbergen wordt een kunst ;).

4 jaar geleden

Reactie op EvaM90

Hier is het iets voller dan normaal, net niet meer super strak. Ben vrij sl ...
Jaa ik ook altijd skinny jeans en aansluitende shirts , toch een voordeel dat we nu voornamelijk thuis zitten zodat het nog niet zo opvalt

4 jaar geleden

Reactie op DanaRachel

Jaa ik ook altijd skinny jeans en aansluitende shirts , toch een voordeel d ...
Haha, herkenbaar. Morgen alleen wel naar werk toe. Toch maar een wijde trui er over...

4 jaar geleden

Reactie op DanaRachel

Jaa ik ook altijd skinny jeans en aansluitende shirts , toch een voordeel d ...
Mooi excuus dat "corona vet", minder bewegen en eten is een daadwerkelijke activiteit geworden 😂

4 jaar geleden

Wow, ik dacht echt dat ik de enige was. Maar leuk om al deze buikjes al te zien. Ik ben 8 weken zwanger en pas mijn strakke broeken niet meer. En in jurkjes zie je het (vooral ‘s avonds) ook al. Maar goed dat ik veel thuis ben, kan ik het nog eventjes geheim houden.

4 jaar geleden

Ja hoor same here. Ook 6 weken nu en met name in de avond echt niet te verbergen. Ben van mezelf slank maat 34 maar jeans staan ook al op knappen!

4 jaar geleden

Reactie op DanaRachel

Jaa ik ook altijd skinny jeans en aansluitende shirts , toch een voordeel d ...
Inderdaad, ik zou niet weten of ik mn skinny jeans pas. Werk 2 weken thuis en elke dag joggingbroek 😜

4 jaar geleden

Reactie op PoohBaby

Inderdaad, ik zou niet weten of ik mn skinny jeans pas. Werk 2 weken thuis ...
Ik noem het mijn comfybroek! Zit zo veel comfortabeler dan een skinny. Gelukkig is mijn zwarte skinny een beetje uitgelopen waardoor hij normaal afzakt. Nu wat minder. Toch 's avonds de knoop open!! (Of van broek wisselen)

4 jaar geleden

Ja hoor, ik ook! Derde zwangerschap. Vandaag 6+4 ☺️ 🥰. Ik denk dat ik de positiebroeken maar opzoek. Die druk op de buik is niks aan 🤰🤰🤰😉

4 jaar geleden

8 weken 3e kindje en kan zelfs geen nylonkousen meer verdragen 😒

4 jaar geleden

Reactie op 10e3

8 weken 3e kindje en kan zelfs geen nylonkousen meer verdragen 😒
Ik ook niet, of in ieder geval een panty... Veel te strak om mijn buik...

4 jaar geleden

Ik had het ook met 5/6 weken, dat mijn ouders en schoonouders zelfs zeiden dat ze ervan overtuigd waren dat ik al langer zwanger moest zijn! Gek genoeg was het na een week ook weer weg. Gewoon een opgeblazen buik/darmen achteraf, maar ik stond er ook van te kijken!

4 jaar geleden

Mijn kleren zitten ook niet lekker meer, heb net al me zwangerschapkleding in de kast gehangen. Dit is Mijn tweede zwangerschap 🤰