79 Reacties

4 jaar geleden

Heb ik ook met eerste zwangerschap zelfs! Ik ben nog maar 6 weken maar mn buik is echt gewoon bol. Denk mn darmen maar vind t wel irritant, dacht dat ik in het begin nog van mn figuur zou kunnen genieten maar helaaaaas. Strakke jeans zijn al achterin de kast gegooid

4 jaar geleden

Hier idd ook 2 de zwangerschap nu 7-3weken en ook al een bolletje gaat nu zo veel sneller dan bij mijn eerste zwangerschap

4 jaar geleden

Reactie op Nienkehuis

Wow, ik dacht echt dat ik de enige was. Maar leuk om al deze buikjes al te ...
Inderdaad, al heel de week bij mij knoopje los van mijn jeans. Toch voordeel van thuis werken. Maar niet alleen mijn buik, mijn borsten zijn ook mega gegroeid. Manlief blij natuurlijk, ik wat minder want het is best gevoelig馃槄

4 jaar geleden

7+4 soms zou je eerder denken 20 weken 馃槄馃槀

4 jaar geleden

Hier 7 weken

4 jaar geleden

Ik ben 7 weken en kan het ook niet meer verbergen

4 jaar geleden

Reactie op NAOMISKY

Ik ben 7 weken en kan het ook niet meer verbergen
Eerste kindje ? Kan dat erg verschillen tussen mensen? Mooie buik wel!

4 jaar geleden

7+5 en plots was ie daar! Ik snap wel waarom mijn broeken niet fijn meer zaten.. Nu de zwangerschapsbroek van de vorige zwangerschap aangetrokken en ik kan het niet meer verstoppen! Ik geniet wel van het buikje 馃槉

4 jaar geleden

Hier minimaal, eigenlijk weinig verschil met vorige week. Nu 7 weken en 1e zwangerschap. Wat een mooie buiken komen er al voorbij, kan niet wachten tot ie bij mij ook gaat groeien 馃榿

4 jaar geleden

Hier vandaag ook maar op zolder de bank met positie kleren op gezocht. Zit zoveel beter dan gewone jeans. En m鈥檔 man is blij dat het geen joggingbroek is 馃槀馃檲

4 jaar geleden

Ik loop de hele dag in joggingbroek, spijkerbroek is totaal niet comfortabel

4 jaar geleden

Ik 7 weken , nog geen buikje maar wel opgeblazen onderbuik! Bizar hoe het kan verschillen per persoon!

4 jaar geleden

Ik heb ook last van een opgezette buik. Kan mijn normale broeken ook niet meer aan maar die kon ik al heel snel niet meer aan. Had hele dagen last van buikpijn. Droeg ook veel high waist jeans. Heb nu de eerste zwangerschapbroeken binnen gekregen maar als je die aan hebt valt m'n buik nog meer op馃檮 Dus ik wacht daar nog even mee. Heb gelukkig ook nog jurkjes die ik met leggings of panty's kan dragen 馃き

4 jaar geleden

6+5 weken 70% is mijn vetblubberbuik 馃槀 30% zwangerschap haha Ben benieuwd straks met 20 weken 馃槶馃槴

4 jaar geleden

Deze foto is van vandaag...6+1 als ik van de weken er voor kijk ben ik echt al aan het groeien. Ik verbaas me er zelf over.

4 jaar geleden

Hier 5-5 weken 3e zwangerschap

4 jaar geleden

Zo leuk om al die buiken te zien. Ik zie dat heel veel vrouwen zeggen bijvoorbeld 6+3. Ik begrijp die +3 eigenlijk niet. Kan iemand mij dat uitleggen?

4 jaar geleden

Reactie op Sandra876

Zo leuk om al die buiken te zien. Ik zie dat heel veel vrouwen zeggen bijvo ...
6+3 betekent 6 weken en 3 dagen :)