Buik niet kunnen verbergen

DanaRachel
2 maanden geleden
Volgen
Vandaag volgens mijn berekeningen 6 weken zwanger , alleen laat mijn buik wat anders zien πŸ˜‚ meer dames die hun buik niet kunnen verbergen ?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
79 reacties
Emmy
2 maanden geleden
Heb ik ook met eerste zwangerschap zelfs! Ik ben nog maar 6 weken maar mn buik is echt gewoon bol. Denk mn darmen maar vind t wel irritant, dacht dat ik in het begin nog van mn figuur zou kunnen genieten maar helaaaaas. Strakke jeans zijn al achterin de kast gegooid
  • Rapporteren
crazy Lissa
2 maanden geleden
Hier idd ook 2 de zwangerschap nu 7-3weken en ook al een bolletje gaat nu zo veel sneller dan bij mijn eerste zwangerschap
  • Rapporteren
SamGJ
2 maanden geleden
Reactie op Nienkehuis
Wow, ik dacht echt dat ik de enige was. Maar leuk om al deze buikjes al te zien. Ik ben 8 weken zwanger en pas mijn strakke broeken niet meer. En in jurkjes zie je het (vooral β€˜s avonds) ook al. Maar goed dat ik veel thuis ben, kan ik het nog eventjes geheim houden.
Inderdaad, al heel de week bij mij knoopje los van mijn jeans. Toch voordeel van thuis werken. Maar niet alleen mijn buik, mijn borsten zijn ook mega gegroeid. Manlief blij natuurlijk, ik wat minder want het is best gevoeligπŸ˜…
  • Rapporteren
MichelleRick
2 maanden geleden
7+4 soms zou je eerder denken 20 weken πŸ˜…πŸ˜‚
  • Rapporteren
NAOMISKY
2 maanden geleden
Ik ben 7 weken en kan het ook niet meer verbergen
  • Rapporteren
Sophie Dierckxsens
2 maanden geleden
Reactie op NAOMISKY
Ik ben 7 weken en kan het ook niet meer verbergen
Eerste kindje ? Kan dat erg verschillen tussen mensen? Mooie buik wel!
  • Rapporteren
Laura1991
2 maanden geleden
7+5 en plots was ie daar! Ik snap wel waarom mijn broeken niet fijn meer zaten.. Nu de zwangerschapsbroek van de vorige zwangerschap aangetrokken en ik kan het niet meer verstoppen! Ik geniet wel van het buikje 😊
  • Rapporteren
Joepie87
2 maanden geleden
Hier minimaal, eigenlijk weinig verschil met vorige week. Nu 7 weken en 1e zwangerschap. Wat een mooie buiken komen er al voorbij, kan niet wachten tot ie bij mij ook gaat groeien 😁
  • Rapporteren
my3thbaby
2 maanden geleden
Hier vandaag ook maar op zolder de bank met positie kleren op gezocht. Zit zoveel beter dan gewone jeans. En m’n man is blij dat het geen joggingbroek is πŸ˜‚πŸ™ˆ
  • Rapporteren
VVankan
2 maanden geleden
Ik loop de hele dag in joggingbroek, spijkerbroek is totaal niet comfortabel
  • Rapporteren
XxoxDenise
2 maanden geleden
Ik 7 weken , nog geen buikje maar wel opgeblazen onderbuik! Bizar hoe het kan verschillen per persoon!
  • Rapporteren
Chantal32
2 maanden geleden
Ik heb ook last van een opgezette buik. Kan mijn normale broeken ook niet meer aan maar die kon ik al heel snel niet meer aan. Had hele dagen last van buikpijn. Droeg ook veel high waist jeans. Heb nu de eerste zwangerschapbroeken binnen gekregen maar als je die aan hebt valt m'n buik nog meer opπŸ™„ Dus ik wacht daar nog even mee. Heb gelukkig ook nog jurkjes die ik met leggings of panty's kan dragen 🀭
  • Rapporteren
Verwijderd lid
2 maanden geleden
6+5 weken 70% is mijn vetblubberbuik πŸ˜‚ 30% zwangerschap haha Ben benieuwd straks met 20 weken 😭😫
  • Rapporteren
Eindelijkzwanger
2 maanden geleden
Deze foto is van vandaag...6+1 als ik van de weken er voor kijk ben ik echt al aan het groeien. Ik verbaas me er zelf over.
  • Rapporteren
Priscilla34
2 maanden geleden
Hier 5-5 weken 3e zwangerschap
  • Rapporteren
Sandra876
2 maanden geleden
Zo leuk om al die buiken te zien. Ik zie dat heel veel vrouwen zeggen bijvoorbeld 6+3. Ik begrijp die +3 eigenlijk niet. Kan iemand mij dat uitleggen?
  • Rapporteren
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Reactie op Sandra876
Zo leuk om al die buiken te zien. Ik zie dat heel veel vrouwen zeggen bijvoorbeld 6+3. Ik begrijp die +3 eigenlijk niet. Kan iemand mij dat uitleggen?
6+3 betekent 6 weken en 3 dagen :)
  • Rapporteren