Hoi hoi,
Misschien denkt iedereen bel de huisarts gewoon.
Dit wil ik ook alleen 9 van 10x word je hier afgescheept en moet je het veder aankijken. Dus al bijna bang om te bellen 馃檲 terwijl we ook een keer eerste hulp zijn geweest voor iets en die gaf ons groot gelijk, maar goed gaat het nu even niet om.
Maar me zoontje van 3, is sinds vrijdag ziek, nu dus 6 dagen.
Het begon met overgeven en diarree, hangerig.
Sinds zondag niet meer overgeven maar wel flinke diarree veel luiers vol, buik kramp/buikpijn zoals hij aangeeft.
Lichte verhoging, alleen temperatuur meten is hier altijd echt 1 grote ramp en als hij zo ziek is wil je ook niet teveel aan hem trekken.
Maar nu sinds maandag lijkt het niet beter te worden, ligt alleen maar op de bank, slaapt halve dag, als ik zeg even wat drinken doet hij dit wel. Aspirine heeft ook geen effect. Alleen gisteren avond ging hij even spelen, maar zoals vanmorgen word hij 6u wakker wil na beneden, ben beneden en hij valt gelijk weer in slaap. Normaal is het een heel energiek jongetje dje niet stil kan zitten. En nu al 3 volle dagen continu op de bank.
Ik denk zelf dus aan buikgriep. Maar kan dat zolang duren? Vaak hoor/lees je 3 tot 5 dagen.
Misschien stel ik me aan hoor, maar het js meer dat je nu net voor het weekend en kerstdagen zit.
Gisteren klaagde hij ook even over oorpijn, dit heeft hij al heel vaak in erge maten, maar ook daarbij wimpelt de huisarrrs/assistent ons af. Waardoor we in t weekend al keer op huisartsenpost zijn beland, en tegenwoordig krijg je niks voor ooronsteking maar ze keek hem wel van top tot teen na, en we voelden ons gehoord en ze gaf als advies kno arts. Alleen daarvoor heb ik een verwijzing nodig en die wil de huisarts pas geven als die weer last heeft.
Maar goed gaat nu op buikgriep, maar bedoel ermee te zegen dat de huisarts niet altijd snel/medeleven met ons is. Dus vandaar dat ik t zo probeer of meer van jullie dit herkennen/ mee hebben gemaakt en dat het idd zo lang duurt een buikgriep en je kind zo futloos is.
Ben ook net 3 weken geleden bevallen dus de hormonen werken nu ook niet echt mee.
Bedankr alvast
Liefs