8 Reacties

6 jaar geleden

Mijn darmen zijn sowieso erg van slag sinds ik zwanger ben. Als dit eenmalig zo is tot zover, je hoeft niet te spugen en je hebt geen koorts lijkt mij dat je je geen zorgen hoeft te maken.

6 jaar geleden

Hier exact zelfde verhaal!! Moet ik eens 1 dag niet overgeven, zit ik met zware diarree!!! Maar alle alles vr t goede doel zeker? 馃馃懚馃徏鉂わ笍

6 jaar geleden

Herkenbaar. Indd zolang je geen koorts hebt en niet nog meer diarree of overgeven dan heb je geen buikgriep.. darmen zijn van slag de eerste weken:)

6 jaar geleden

Ik had dit eergisteren! Vreselijk... Eerst echt onderbuik krampen maar ik kon niet naar de wc dus ik dacht nog, zijn dit nou mijn darmen of is de baarmoeder.. Voelde ook wel een beetje wee achtig. Na een half uur op de wc met erge buikkrampen en daarna zo heftig dat ik even niet wist waar ik moest blijven. Duurde maar een paar minuten maar het voelde echt als een koliekpijn. Ik stond een beetje op de wasbak in de badkamer te leunen en trok lijkbleek weg. Zweet brak me uit en daarna heb ik in bed liggen klappertanden, maar ook geen koorts. Nadat ik in slaap ben gevallen werd ik pijnloos wakker, maar m'n darmen zijn nog niet wat ze moeten zijn. Dus het zal er wel bij horen馃槄 Herken het niet van de vorige zwangerschappen, maar ben blij dat ik dus niet de enige ben馃檲

6 jaar geleden

Ik heb dit gehad 2 dagen nadat ik was overgestapt naar vitamine 'multi zwanger met omega 3 visolie' van kruidvat. Een paar dagen last van gehad. Toen weer terug gegaan naar davitamon foliumzuur met vitamine D3. En na 1 dag minder en na 2 dagen nergens meer last van. Geen idee of het daar mee te maken heeft of een buikgriepje was. Maar ik hou het voor nu bij deze vitamine :)

6 jaar geleden

Reactie op mmje

Ik heb dit gehad 2 dagen nadat ik was overgestapt naar vitamine 'multi zwan ...
Dit kan ik ook nog wel eens proberen... Heb meerdere keren multivitamines of vitamine c van kruitvat eigen merk gehad en voelde me altijd raar of down of inderdaad darmklachten. Ik kon er nooit iets over vinden of er meer mensen waren die daar last van hadden en heb het dus de afgelopen jaren ook nooit meer gebruikt. Maar had daar nu bij foliumzuur niet zo over nagedacht en ben ook weer gewoon voor kruitvat gegaan馃...

6 jaar geleden

Yes heb dit ook gehad, buikkrampen, trok ook helemaal weg als ik flauw ging vallen en toen ook diarree! Heel gek. Daarna was het klaar

6 jaar geleden

Dit heb ik nu ook 2 keer gehad! De eerste keer stond ik onder de douch en kreeg ik zulke steken/kramp in mijn buik. Ik werd heel duizelig en heb de douch uitgedrukt. Na wat frisse lucht (weg onder t warme water) en een spoedig toilet bezoek knapte ik weer op. Het was heel eng! De tweede keer kreeg ik dezelfde buikpijn (deze keer zonder duizeligheid) na het drinken van een glas ranja. Ik denk dat t komt omdat je darmen de eerste week een nieuwe plek krijgen in je buik en ze zijn van slag