30 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb zelf ook veel last van krampen. Ik denk dat dat de baarmoeder is die zich oprekt voor de baby. Het kan natuurlijk ook obstipatie zijn. Veel water drinken en een wandeling maken kunnen wonderen doen!

4 jaar geleden

Hey! Ik ben 4 wk+4 dagen nu en heb ook buikpijn met vlagen en sinds vandaag last van obstipatie... youre not alone! Haha Groetjes jet

4 jaar geleden

Ook ik heb hier last van. Kan het niet helemaal plaatsen. Maar vaak na wat kramp ontsnapt er ook wat lucht🤭🙈 dus denk dat het dan toch echt mn darmen zijn.

4 jaar geleden

Zelf ook last van krampen.. zo ineens snachts moet ik eruit.. mijn darmen zijn behoorlijk van slag. Ik hoop dat dit snel beter wordt.

4 jaar geleden

Ik heb ook sinds 2 dagen last van krampen en misselijkheid 😖 ik ben 4 weken + 5 dagenn

4 jaar geleden

Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben met flinke buik pijnen, ook onderin mijn buik en ook last van verstopping en soms toch ook niet. Ook erg misselijk en soms flink overgeven. Ik ben nu 5 weken. Pfff ik hoop dat deze dagen snel over gaan en ik straks kan gaan genieten, want als het zo blijft dan wordt het een hele zware zwangerschap... heeft er iemand nog tips tegen deze kwaaltjes? Groetjes Laura

4 jaar geleden

Ik heb hier ook regelmatig last van. Verloskundige vertelde mij dat dit bandenpijn is en hoort bij het groeien van de baarmoeder. Bij mij doet een lekker warm kruikje wonderen! 👌🏻

4 jaar geleden

Mijn darmen zijn ook erg van slag! Toch redelijk wat lucht, borrelen, maar geen obstipatie gelukkig! Ze functioneren misschien zelfs iets te goed (oké, te veel informatie!) (5w+5)

4 jaar geleden

Hier ook krampen, opgezette, rommelende buik en met vlagen misselijk 🙊 Ben nu 5+2...en begon al vrij snel

4 jaar geleden

Dames ik heb af en toe het gevoel dat ik niet zwanger ben en daarna denk ik aan mijn 2 postieve testjes die ik toen had gedaan.. Daarna denk ik van oke ik ben zwanger het is echt heel erg afwisselend bij mij que gedachtes ik weet niet maar ik voel me een beetje anders..

4 jaar geleden

Hier ook véél krampen! Het baart me soms wat zorgen. Gelukkig heb ik aanstaande maandag mijn eerste echo. Vandaag 6+5. Gelukkig zijn de krampen (wat lijkt op menstruatie krampen), vermoeidheid en wat emotioneler tot nu toe het enige waar ik echt last van heb.

4 jaar geleden

Hier ook precies hetzelfde. (5+wk) Het zijn echt vlagen van steken en krampen onderin en steeds na10minuutjes gaat het weer weg. Wordt er snachts ook wakker van. Hoop dat t snel weer weg trekt en alles goed is!😇

4 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Hier ook véél krampen! Het baart me soms wat zorgen. Gelukkig heb ik aansta ...
Ja bij mij dus ook. En me moeder maakt zich ook wat zorgen. Maar ik ben dus niet de enige. Maar misschien voor mezelf toch morgenochtend even de verloskundige bellen voor geruststelling ofzo... 🤔

4 jaar geleden

Ik heb eigenlijk al sinds het begin flinke buikpijn, maar dat zijn voornamelijk mijn darmen, die spelen echt al die tijd al behoorlijk op. Gisteren had ik een ander gevoel, pijn veel lager, maar iets naar de zijkant. Dit lijkt me bandenpijn.

4 jaar geleden

ik heb ook last van, dit is mn 2e zwangerschap bij de 1e heb ik zelf tot 2x toe flinke pijn gehad dat ik niet kon lopen, nu gewoon zeur krampen, lies steken enz.

4 jaar geleden

Ik snap je helemaal ik heb ook zo’n buikpijn Ik ga kapot :-(

4 jaar geleden

Ik had het gisteravond ook echt mega erg. Het ging door in mijn benen en heupen. Hebben jullie dat ook?

4 jaar geleden

Reactie op babyonderweg123

Ik had het gisteravond ook echt mega erg. Het ging door in mijn benen en he ...
Ik heb dat met de 1e gehad 2 x inde nacht kon niet lopen van de pijn en werd er misselijk van zo erg, nu bij de 2e lichten krampen!!

4 jaar geleden

Reactie op Emma1988

Ik heb eigenlijk al sinds het begin flinke buikpijn, maar dat zijn voorname ...
Tip voor mensen met buikpijn/obstipatie: Ik drink elke dag Roosevicee Laxo (pruimen), dit helpt bij de stoelgang en kun je veilig drinken. Bij mij helpt het heel erg, kan weer gewoon poepen :P is gewoon bij de supermarkt te koop.

4 jaar geleden

Reactie op babyonderweg123

Ik had het gisteravond ook echt mega erg. Het ging door in mijn benen en he ...
Ik ookk ik kon niet eens slapen sliep pas om 4:00 en door de misselijkheid natuurlijk :((( het is nu wel wat minder maar misselijkheid is nu wel wat erger geworden maar de pijn iets minderr