30 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op MR24

Tip voor mensen met buikpijn/obstipatie: Ik drink elke dag Roosevicee Laxo ...
😂😂😂😂😂😂 Ik heb letterlijk vanochten de grote wc gedaan alleen ging wel moeilijk durf gewoon niet ben ook bangg dat als ik iets te hard druk dat jet dan mis gaatt 😅😅😅

4 jaar geleden

Super fijn te lezen dat ik niet de enige ben met erge buikpijn/krampen (5 weken ver). Stelt me heel wat gerust! Een warme kruik brengt ook bij mij soelaas en een man die er super mee omgaat. Veel succes allemaal!

4 jaar geleden

Reactie op Ladries

Ja bij mij dus ook. En me moeder maakt zich ook wat zorgen. Maar ik ben dus ...
Heb je je verloskundige nog gebeld? Ik probeer me maar een beetje vast te houden aan dat ik geen bloedverlies heb. Dan zal het allemaal wel goed zitten.. Ik hoor/zie het maandag wel op de echo!

4 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Heb je je verloskundige nog gebeld? Ik probeer me maar een beetje vast te h ...
Ja ik heb toch nog even gebeld. Ze zei dat het vooral me darmen zijn die wat van slag zijn en baarmoeder die aan het groeien is. Ze zei indd zolang je geen bloed verlies heb hoef je je geen zorgen te maken!

4 jaar geleden

Hier afgelopen 3 weken constand krampen dan wel lage rugpijn gehad, is het sinds vandaag vollebak buikpijn.. maar zolang het goed gaat gaan we door.

4 jaar geleden

Dames ik ben 5 weken zwanger alleen ik heb sinds vandaag hele erg misselijkheid dagen daarvoor was het wel wat minderen maar nu is het erger geworden.. Ik kan niet eens normaal ontbijten moest bijna braken.. Ik heb nergens trek in en heb z’n honger.. Wat kan ik hier tegen aan doen..

4 jaar geleden

Ik ben al blij dat ik niet de enige ben die zulke klachten heb zoals buikpijn misselijkheid krampen etc.. 😅😊

4 jaar geleden

Hier ook ben nu 6+5weken en al een dikke week enorm last van buikpijn aan de onderkant, bekken doen enorm zeer en onderrug .. word er s'nachs wakker van en gaan werken is enorm lastig van misselijkheid heb ik geen last

4 jaar geleden

Warme thee helpt mij trouwens wel.. misschien jullie ook?

4 jaar geleden

Reactie op Ashley24michael

Hier ook ben nu 6+5weken en al een dikke week enorm last van buikpijn aan d ...
Hier had ik vannacht dus ook last van. Ontzettende buikpijn rechts en in de onderrug... kruipend over de vloer pff