17 Reacties

4 jaar geleden

Kan het bandenpijn zijn? Heb ik zelf ook last van. Is een zeurderige constant aanwezige pijn/ trekkend gevoel. T is lastig te omschrijven, maar wel erg vervelend. Kruik geeft wat verlichting bij mij. Gefeliciteerd met jullie wonder 🥰

4 jaar geleden

Hoi, Wat verveld die buikpijn. Ik heb het zelfde. Vooral aan de linkerkant en het voelt als MS pijn. Slaap er soms slecht van. Ik ben nu 4 weken zwanger dus hopelijk hoort dit er gewoon bij en is het snel over.

4 jaar geleden

Als eerst gefeliciteerd met je Zwangerschap Is het een menstruatie pijn? zo ja dat had ik ook in het begin en als je het echt niet vertrouwd kan je altijd de volkskundige bellen

4 jaar geleden

Dank u! Ja inderdaad menstruatiepijn... Ik zal moeten wachten tot maandag om iemand van fertiliteit te kunnen bellen. Bandenpijn is dat niet later id zwangerschap? En is warmte niet slecht?

4 jaar geleden

Reactie op Lolie84

Dank u! Ja inderdaad menstruatiepijn... Ik zal moeten wachten tot maandag o ...
Aan het begin van de zwangerschap kan bandenpijn al aanwezig zijn. Het voelt aan als een zeurende en vervelende pijn. Een beetje te vergelijken met menstruatiekramp, maar naar verloop van tijd kan de pijn veranderen in een scherpe vervelende pijn in onderbuik en zijkant van je baarmoeder. https://www.ikbenzwanger.com/9-tips-om-bandenpijn-te-verminderen-of-te-verlichten-118-artd.php Kruik is voor zover ik weet niet schadelijk, beetje hetzelfde als in bad gaan.

4 jaar geleden

Hoi.... Ik heb vanmorgen mijn test gedaan positief wauw.... inmiddels 5weken blijkbaar. Maar inderdaad deze en vorige week vaak pijn zoals bij menstruatie. Vandaar nog op en alle sites checken. Lees dat darmkrampen veel voorkomt... Hou t in de gaten. En ja bij twijfel bellen naar verloskundige. Succes...

4 jaar geleden

Gefeliciteerd met jullie geweldige nieuws! Ik heb ook sinds het begin van de zwangerschap vaak buikpijn die voelt als menstruatiepijn en heb vaak een gespannen buik. Ik heb wel een chronische darmziekte dus weet niet of dat meespeelt. Ik ben nu 6 bijna 7 weken.

4 jaar geleden

Hi... Ikzelf heb daar ook last van! Zover ik hoor/lees kan het geen kwaad. Het vruchtje is misschien nog klein maar, je baarmoeder is al flink aan het groeien 😊

4 jaar geleden

Goeiemorgen! Ik had dit ook heel erg .. ik ben nu 6+5 en mijn buikpijn is omgezet naar vreselijke misselijkheid. Ik heb deze week mijn eerste echo maar nam al eens contact met de gynaecoloog om mijn bezorgdheid uit te drukken. Ze vertelde mij dat de buikpijn normaal is aangezien onze baarmoeder zich klaarmaakt voor een wezentje te dragen. Ze vroeg me of ik bloed verlies had, wat niet het geval is .. en dat is ook altijd een goed teken zei ze .. Niets om je zorgen over te maken denk ik dus! Groetjes

4 jaar geleden

Ik heb er ook heel erg last van.. ben net iets meer dan 6 weken.. alleen s morgens :(

4 jaar geleden

Dat had ik ook de eerste weken. In middels zit ik op 8 weken, is de buikpijn een heel stuk minder (lees, zo goed als weg) en was er eind van de week een kloppend hartje te zien op de echo! Geen zorgen dus.

4 jaar geleden

Goed drinken en even bijhouden of je goed naar toilet kunt. Door de hormonen kan het zijn dat je minder goed kunt afgaan en dat kan ook buikpijn geven.

4 jaar geleden

Hier ook pijn in mn buik. Vooral in de ochtend en de avond. Had ook wat last van mn darmen dus denkt dat dat elkaar versterkt. Ben nu 5weken. Wel erg bang voor miskraam, want die had ik vorige x bij 8 weken. Hoop dat t dus echt gewoon darmen + groeien van de baarmoeder is.

4 jaar geleden

Ik heb 2 weken (1 week voor NOD en 1 week na) ook flinke buikpijn en rugpijn gehad. Soms zo erg dat ik gewoon helemaal in een gedoken moest gaan liggen of zitten en niet kon werken. Vk gaf aan dat dit darmen konden zijn icm al vroege bandenpijn door het uitrekken van de baarmoeder. Na 2 weken werd het minder en is het weggegaan. Ik mis het nu als kiespijn.

4 jaar geleden

Reactie op Flow123

Gefeliciteerd met jullie geweldige nieuws! Ik heb ook sinds het begin van d ...
Ik heb ook zoiets. Spastische darm noemen ze het wat ik heb en dat kan oplopen tot heel veel pijn. Ik heb dit al zn 8 jaar nu. In een zwangerschap is het heel vervelend omdat je gaat twijfelen waar de pijn vandaan komt. Ook mijn buik is altijd opgezet. Er zijn dingen die t erger maken. Ik ben nu 5 weken en 2 dagen

4 jaar geleden

Ik zou me niet te grote zorgen maken hoor! Het kunnen je darmen zijn (die worden een soort van geschopt van zoek een andere plek de komende maanden 😅), het kan je groeiende baarmoeder zijn etc. Er gebeurt zoveel daarbinnen, in sneltreinvaart. Los van hoe wij ons zelf voelen, is je lichaam misschien ook een beetje humeurig en moet wennen 😊