4 Reacties

2 jaar geleden

Jeetje, wat sneu! Mijn advies is altijd; als je je er niet goed bij voelt gewoon bellen naar de huisarts en je verhaal voorleggen. Beter te vaak bellen dan te weinig. Mijn zoontje en ik waren van de trap gevallen (laatste paar treden) en omdat het zo snel ging wist ik niet hoe hij precies was gevallen (op z’n nek of niet), dus meteen gebeld en mijn verhaal verteld. De huisarts wilde hem toch even controleren. Het bleek toen wel goed te zijn afgelopen, maar het gaf mij ook een fijn gevoel dat ie extra is gecontroleerd.

2 jaar geleden

Agos de arme schat!. Ja hoor beter 10 keer voor niks naar de huisarts als 1 x voor iets ergs. Bij twijfel altijd bellen. Voor mezelf ga ik nooit naar de dokter en denk gauw gaat vanzelf wel over maar met m'n zoontje?... zodra hij iets heeft waar ik twijfel bij heb bel ik... je moeder gevoel is heel sterk.. je weet het als mama. Dus je doet het goed. Gewoon bellen dus. X sterkte en beterschap met de kleine

VRIEND

2 jaar geleden

Huisarts maar toch gebeld, gaf aan dat het weleens hoofdpijn kon zijn (zei ik gisteren ook tegen mijn man). Paracetamol en goed in de gaten houden de komende dagen. Als we het niet vertrouwen meteen bellen. Verder hadden we goed gehandeld. Nu wat meer gerustgesteld.

2 jaar geleden

Toch even spannend he? Goed dat je voor de zekerheid de huisarts hebt gebeld. Onze dame sliep ook heel slecht toen ze een flinke bult op haar wang had. Deed telkens pijn door de druk als ze op haar buik ging liggen om te slapen. Goed in de gaten houden en de pijn verlichten met een zetpil hielp hiet goed.