Goedemorgen allemaal,
Ik zit gigantisch te twijfelen of ik de huisarts moet bellen of dat ik toch even af moet wachten.
Dean heeft vorige week dinsdag op de opvang (tijdelijke opvang, was zijn laatste dag daar) zijn hoofd gestoten omdat hij tussen de stoel en tafel terecht kwam.
Met als gevolg, een flinke blauwe bult op zijn hoofd tussen zijn wenkbrauwen.
Het knapte redelijk op en hij leek er geen last van te hebben.
Gisteren haal ik hem op van de opvang (waar hij altijd naartoe gaat) en ik zag dat de bult erger was geworden.
Die dag had hij ook zijn hoofd weer flink gestoten aan een speelattribuut.
Nu was het ook echt een ei wat er op zat.
De leidsters hebben niet goed kunnen zien wat er was gebeurt, maar ze hoorde een klap en daarna gehuil.
Hij leek er wederom niet veel last van te hebben.
Gisterenavond verder niks aan de hand, wel wat minder goed gegeten maar verder goed in zijn doen.
Totdat wij hem naar bed brachten. Rond 9 uur werd hij wakker en begon hij te huilen (krijsen) en kregen wij hem bijna niet rustig (misschien eng gedroomd?).
Daarna weer in slaap gesust en een half uur later werd hij weer wakker, wederom bijna niet te troosten. Hij was ontzettend overstuur.
Elke keer vertrok ook zijn gezichtje en hij leek overduidelijk pijn te hebben.
Uiteindelijk een paracetamol gegeven en hem rustig gekregen.
Geen koorts, maar hij zat wel een enkele keer aan zijn oortje.
Daarna heeft hij goed geslapen. Ben om 3 uur ook nog een keer bij hem wezen kijken.
Vanochtend had hij wat moeite met wakker worden (wil ook wel als je zo hebt liggen spoken), maar daarna was hij wel redelijk zichzelf.
Wel wat stil.
1 broodje en een halve banaan gegeten (die er met moeite in ging).
Onderweg op de fiets had hij wel praatjes.
De opvang houdt hem vandaag ook extra in de gaten, maar ik weet even niet zo goed wat ik moet doen.
Wat kan je je onzeker voelen met zo’n ukkie :(