19 Reacties

3 jaar geleden

Ehh.. Elke dag? Nouja, bijna dan 🙈

3 jaar geleden

Die heb ik ook! Maar dan bijna elke dag🤣

3 jaar geleden

Ik eet elk dag waar ik zin in heb maar met maten.

3 jaar geleden

Hier ook bijna elke dag, nadeel is ik heb een maagverkleining gehad kan niet veel eten

3 jaar geleden

waarom een cheat day... 😂 niet lullig bedoeld hoor.. maar mensen doen net of de wereld vergaat wanneer ze 1 dag een zak chips open trekken en patat eten 🙄🤣

3 jaar geleden

Ik probeer altijd ongezonde dingen te compenseren met gezond, om toch aan de vitaminen en vezels te komen ;) En als ik nergens zin in heb koop ik maar wat duurder fruit dat ik niet kan weerstaan :p

3 jaar geleden

Nee hoor je bent zeker niet de enige... Lukt mij ook niet iedere dag om gezond te eten. En soms laat ik me ook lekker gaan en neem ik waar ik trek in heb, vooral taart en chocolade enzo, zoetigheid 😊😊

3 jaar geleden

Ik ben er eerste weken zo misselijk geweest en zelfs afgevallen dat al ik nu ergens zin in heb ik het gewoon eet of het nu gezond is of niet. 😅 Zolang je niet elke dag repen chocolade en pakken koekjes eet zou ik me er zeker niet schuldig over voelen.

3 jaar geleden

Heb ik ook, stickers zijn bij mij niet veilig, maar zo lekker!!🙊

3 jaar geleden

Reactie op pcat11

Ik ben er eerste weken zo misselijk geweest en zelfs afgevallen dat al ik n ...
Ja ik ben zelf ook 2,5 kilo kwijt door het spugen de eerste paar weken. 🙈 Ik vind het altijd wel fijn om even te horen dat ik niet de enige ben 😂😂

3 jaar geleden

Ja hoor! Elk weekend de za en zo gaat er alleen maar rommel naar binnen hahah

3 jaar geleden

Jaa😅. Ik probeer ook zo gezond mogelijk te eten. Maar chips koek en snoep is ook zooo lekker😁

3 jaar geleden

Ja ik ben zelf ook 2,5 kilo kwijt door het spugen de eerste paar weken. 🙈 ...
Zeker niet, ben al lang blij dat ik deze week bijna niet meer hoefde te spugen en zo waar meer heb kunnen eten dan een mijn nichtje van 1,5. 😂 Hopelijk voel je je ook snel beter.

3 jaar geleden

Reactie op Theekopje89

Ehh.. Elke dag? Nouja, bijna dan 🙈
Hahaha bij mij is het ook elke dag cheatday 🙊. Ik eet wel elke dag 2 stukjes fruit 😜

3 jaar geleden

Fruit is het enige zowat dat ik moeiteloos binnen krijg. Als chocoholic kan in nu geen chocolade meer zien :(

3 jaar geleden

Fijn om te lezen dat ik niet alleen ben :p. Kan geen kwaad, denk ik. 9 maanden is een lange periode, zeker met die lockdown!

3 jaar geleden

Bij mij smaakt niks meer (ben inmiddels ook klein beetje afgevallen, maar heb nog genoeg reserve 😜). VK zei: eet gewoon wat je wel lekker vind dat heeft prioriteit, gezonde dingen komen wel weer. Was helemaal blij met haar, weer gerustgesteld. Hoewel zelfs chocolade me nu niet meer smaakt. Bij avondeten neem ik nu ook alleen groente en vlees/vis aardappels/friet etc krijg ik niet weg.

3 jaar geleden

Reactie op loite

Die heb ik ook! Maar dan bijna elke dag🤣
Ik ook haha!

3 jaar geleden

Zo vaak 🤭