13 Reacties

4 jaar geleden

das minimum 5 weken zwanger ja , gefeliciteerd ! 😁 clearblue is heeeeel betrouwbaar . Groetjes Gwendoline

4 jaar geleden

Die had ik ook! 3+ na de echo was het al 7 weken vandaag 8 weken zwanger

4 jaar geleden

Dankjewel🙂

4 jaar geleden

Het is wel zo dat die test een bepaalde hoeveelheid hcg meet, de ene vrouw kan meer of minder hcg hebben bij een bepaald aantal weken!

4 jaar geleden

Ja klopt zoals andere ook zeggen 3+ is 5weken of langer

4 jaar geleden

Wat is 1-2 dan? Ik had 1-2 en snap er niets van 😂

4 jaar geleden

Reactie op Joanne🥰

Wat is 1-2 dan? Ik had 1-2 en snap er niets van 😂
Dan ben je volgens de telling 3-4 weken zwanger. Maar omdat je pas (ongeveer) na 2 weken je eisprong hebt, telt clearblue de eerste twee weken niet mee.

4 jaar geleden

Reactie op Amelie90

Dan ben je volgens de telling 3-4 weken zwanger. Maar omdat je pas (ongevee ...
Oo ahhaaa

4 jaar geleden

Gefeliciteerd, die clearblue gaf bij mij toen ook 1/2 resultaat terwijl andere tests op dat moment nog negatief waren. Alsof die tests wat gevoeliger zijn. En die vermoeidheid, dat wordt nog wel erger.

4 jaar geleden

Hallo Rth, je zwangerschap in weken wordt getelt vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, dit omdat niet altijd de eiersprong kan worden berekent. Dus de eerste week van je zwangerschap ben je eigenlijk ongesteld. Clear blue telt vanaf de dag van je eiersprong, eigenlijk de hoeveelheid hcg in je urine. Dus als clear blue zegt 1/2 weken ben je in medische termen rond de 4 weken zwanger. Dus tel je zwangerschap in weken vanaf de eerste dag van laatse menstruatie. Snap je het nu een beetje

4 jaar geleden

Ja hoor, dankjewel

4 jaar geleden

Reactie op Joanne🥰

Wat is 1-2 dan? Ik had 1-2 en snap er niets van 😂
Maar letterlijk betekent het 1 tot 2 weken, als je dat bedoelde. Verder klopt inderdaad wat de rest zegt.