1144 Reacties

2 jaar geleden

Ik sluit mij alvast bij aan....🙄

2 jaar geleden

Ik ook

2 jaar geleden

Ik ook 😅

2 jaar geleden

Haha ik ook. Ik weet 100% dat er een nacht voeding komt. Meneer heeft te weinig gegeten.

2 jaar geleden

Me 2 helaasssss 😅😪

2 jaar geleden

We hebben n clubje opgericht *tralalalalaaa*

2 jaar geleden

Wel gezellig al die bekende gezichten in “ons” clubje hier 😅😂

2 jaar geleden

Haha wel gezellig zo na 9-10 maanden dat we er nog steeds zijn😂😂

2 jaar geleden

Hallo! Ben er ook nog steeds, maar inmiddels meestal maar voor eentje i.p.v. drie. 💪

2 jaar geleden

De kleine slaapt top, was ook kapot na een dag met veel indrukken. Maar lig zelf nog te stressen, morgen voor het eerst babyzwemmen, maar ben vast aan het uitvogelen hoe ik dat ga doen met afdrogen/omkleden met een baby erbij 😬 Zo fijn zijn als er een pauzeknop op m’n hoofd zou zitten af en toe. Wil gewoon slapen ipv piekeren

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

De kleine slaapt top, was ook kapot na een dag met veel indrukken. Maar lig ...
Hmm ik zou zeggen thuis alvast je eigen zwemkleding onder je kleding doen, kleine in de maxi cosi/buggy laten zitten wanneer je aankomt om jezelf even gauw uit te kleden. Vervolgens kleine eruit en omkleden. Terug precies andersom; eerst kleine aankleden. Lekker in de maxi cosi/buggy zetten met snack en dan jezelf gauw omkleden?

2 jaar geleden

Afgelopen nachten betere nachtrn gehad met 3 a 4 hr slaap aan een stuk, maar vannacht heb ik m ieder uur al gehoord. Net maar fles gegeven, die ging er vlot in. Nu ligt hij weer te slapen, maar voor hoelang?

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Hmm ik zou zeggen thuis alvast je eigen zwemkleding onder je kleding doen, ...
Haha ja dat is de grootste stress factor. Denk dat ze absoluut niet in de maxi cosi wilt. Die wilt alleen maar staan en zelf doen 🙈 Zie ook al voor me dat ze onder de deuren door gaat kijken enzo 👀🤪 Jij succes! Hopelijk gaat de rest van de nacht wat beter

2 jaar geleden

Was ik eindelijk in slaap gevallen, hup baby wakker 🥳😩

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Was ik eindelijk in slaap gevallen, hup baby wakker 🥳😩
Oww nee herkenbaar! Ik lag net n half uur, toen de peuter begon. Nu is de jongste alweer bezig.

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

De kleine slaapt top, was ook kapot na een dag met veel indrukken. Maar lig ...
Gewoon mee stoppen, klinkt stom en ik zeg niet dat ik helemaal nooit pieker... Maar ik heb hier een tablet met Netflix en dan zet ik liever even wat op en val half in slaap en zet hem uit dan te liggen piekeren. En weet je ik pieker bijna nooit meer. Tablet laatst maar uit de kast getrokken want de heb ik ook nooit meer nodig alleen nu wel fijn als ik meer thuis ben. Dit werkt voor mij zeg niet dat het voor iedereen werkt.... Over babyzwemmen deze was nuttig: https://www.24baby.nl/baby/luiers/zwemluiers/

2 jaar geleden

Overigens wel night owl app zodat alles minder fel is, zo ook mijn telefoon.

2 jaar geleden

Ze had zichzelf weer wakker gepoept, vervolgens paniek omdat ze wilde drinken, ze slaapt weer... Arm kind was niet eens helemaal wakker en wilde zograag verder slapen, alleen met een poepbroek lukte dat niet😢

VRIEND

2 jaar geleden

De kleine man heeft de hele nacht liggen spoken 😭

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

De kleine slaapt top, was ook kapot na een dag met veel indrukken. Maar lig ...
Heel herkenbaar. Ik doe eerst een spelletje sudoku en daarna lees ik de krant op de NU app. Ik val meestal tijdens de saaie artikelen in slaap. Helpt tegen 't piekeren want mijn hoofd is afgeleid.