1144 Reacties

2 jaar geleden

Slapen met poep vind niemand fijn. Zo lastig in de nacht als dit gebeurd. Gelukkig gebeurd dit niet vaak bij ons. Ja vorige wk ivm virusje op de groep. 1 keer in de nacht een hele natte poepluier. Zwemmen heb ik nog niet gedaan met haar. Vind het zelf lastig om in zwemkleding te gaan. Wil graag nog 7 kilo kwijt maar ja🙄. Vannacht 1 keer eruit/wakker ivm jengelen. Speentje. Weet het niet precies wat haar nu wakker houd. Ze hoest nog steeds. Maar ja mamma ook.. verschrikkelijk stomen neusspray, snot eruit zuigen luuf onder haar voetjes in badje bij haar hoofdje. Ik weet het niet meer. Zij zelf is bijna altijd erg vrolijk en iedereen krijgt een glimlach van haar.

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Slapen met poep vind niemand fijn. Zo lastig in de nacht als dit gebeurd. G ...
Tis nu echt al een week elke avond/nacht minstens 2x raak, arm kind ik weet niet waar het door komt. Hier ook altijd een beetje verkouden maar ze lijkt er geen last van te hebben over het algemeen. Helpt een zwempak misschien? Zonde om niet te gaan eigenlijk?

2 jaar geleden

Zodan elke nacht 2 x is we bizar.. hopelijk poept ze snel overdag weer! Die van mij poept het liefst vlak voor ik weg moet.. dan ook nog graag tot aan haar nek😑. Badpak vind ik niks, dan voel ik mij zo oud. Slaat nergens op maar dan liever niet. Alleen in badje in de tuin zwem ik met haar.

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Slapen met poep vind niemand fijn. Zo lastig in de nacht als dit gebeurd. G ...
Ik pas mijn bikini niet meer, maar hev nu een Schultenbräu-badpak van de Aldi gekocht. Die vind ik zo hilarisch, dat ik hem nu graag aandoe. 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Zodan elke nacht 2 x is we bizar.. hopelijk poept ze snel overdag weer! Die ...
Ik snap het hoor. Ik durf ook niet goed in bikini. Deed toen een lang hemdje er over en dan voelde ik me toch iets beter. Nu heb ik een bikini met een hoog model broekje. Nog steeds vreselijk om mezelf te zien, maar zit wel beter😂

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Ik snap het hoor. Ik durf ook niet goed in bikini. Deed toen een lang hemdj ...
Sorry ik heb het gewoon gedaan, ik denk dan ben ik er gelijk overheen... Dus in bikini naar het zwembad geweest, tuurlijk is m'n buik niet wat het was, jammer dan ik ben mama

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Zodan elke nacht 2 x is we bizar.. hopelijk poept ze snel overdag weer! Die ...
Ja ik weet het ook geen idee wat het is! Hopelijk snel weer drolletjes ipv vlaai 🤭

2 jaar geleden

Haha oeps, heb dit in een zwembad/bikinibuik topic veranderd 🙈 Mijn badpak staat nog steeds in mijn online winkelmandje, dus gewoon in m’n bikini gegaan. Voordeel is dat je een baby vast hebt waar alle ogen op gericht zijn, niemand die die buik ziet Petra 😉 Voor het middagslaapje was het zwemmen sowieso echt een mega aanrader. Gebeurd niet vaak dat ze thuis 2 uur lang in haar eigen bedje slaapt overdag. Ze is alweer erg moe, dus hoop dat het ook helpt voor de nacht. Kan wel weer een goede nacht gebruiken 🥱 Oh en dat poepen is ook echt mega vervelend. Hier juist met de ochtendslaapjes. Wordt ze na 15 min weer wakker om te gaan poepen 😩 Hoop dat dat een tijdelijk iets is…

2 jaar geleden

Wij hebbe haar net een uurtje op bed gelegd. Ze was niet te geniete n! Nu is ze weer on tour in de kamer. Lekker aan de klets😊

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Wij hebbe haar net een uurtje op bed gelegd. Ze was niet te geniete n! Nu ...
Same here, ligt nog geen half uur op bed en begint nu alweer te huilen 😵‍💫

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Same here, ligt nog geen half uur op bed en begint nu alweer te huilen 😵‍� ...
Ow.echt... waarom?? Nee die van mij is van de wereld af...

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Haha oeps, heb dit in een zwembad/bikinibuik topic veranderd 🙈 Mijn badpak ...
Het was al minder vandaag 🙏 ik hoop voor haar dat het effe klaar is ze was ook zo moe vandaag...

2 jaar geleden

Ze werd net weer wakker toen wij naar bed gingen. Dus mijn man ging er heel lief meteen naartoe. Was weer in rustig in slaap, 10 seconden later weer huilen. Dus hij weer terug, maar Olivia’s zoektocht naar de borst was bij hem toch niet helemaal succesvol 🤪 Dus heb het toch maar over genomen. Hoop dat er nog genoeg in zit, had net leeg gekolft

2 jaar geleden

Paniek!!! Tuppie kwijt!!! Papa heeft hem weer gegeven met kippie erbij. En weer stil... hopelijk tot 7 uur. Succes allemaal en slaap zacht. 😘😴

2 jaar geleden

1 keer speen half 1 Wakker om 4.45.... top..😑 ze.rommeld nu hopelijk slaapt ze nog wat...

2 jaar geleden

Uiteindelijk om 5 uur flesje gegeven zodat ze om half 6 weer sliep. 6.50 weer wakker.💩🙄 fijne dag vandaag

2 jaar geleden

Hier komt weer een tandje door, dus m'n zoontje is weer onrustig. Was half 5 al wakker maar viel gelukkig weer in slaap tot 8 uur. 😍

2 jaar geleden

Onze zoon was al 4:45 al klaar voor de dag en ging pas om 8 uur weer slapen. Zijn normale wakkertijd is 6 uur. Heerlijk hoor kinderen die pas na 7 uur wakker worden

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Het was al minder vandaag 🙏 ik hoop voor haar dat het effe klaar is ze was ...
Geen poepies wel veel speen vannacht en goddleggen want mevrouwtje is gaat bed 2x rond geweest

2 jaar geleden

Reactie op mommyJoyandYared

Onze zoon was al 4:45 al klaar voor de dag en ging pas om 8 uur weer slapen ...
Ik schrok even en dacht: 6 uur wakker tussen de slaapjes?!?! De mijne houdt het maar 2 uur vol. 😲 Maar nu snap ik wat je schrijft hihi. Ons meisje is de afgelopen 3 dagen rond 05.30/05.45 uur wakker, maar daarvoor gelukkig 07.10 uur stipt. Uiteraard wel een avond- en nachtvoeding dan.