1144 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Kan niet meer slapen van de pijn. Op linker zijde liggen is geen optie meer ...
Nee! 22 december dat is toch zo niet te doen?! Sterkte

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Kan niet meer slapen van de pijn. Op linker zijde liggen is geen optie meer ...
Ik zou dan toch even de spoedpost bellen. Ze kunnen je toch niet nog 2 maanden zo laten lopen!

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Kan niet meer slapen van de pijn. Op linker zijde liggen is geen optie meer ...
He bah zeg… en die afspraak is dan bij de kno? Of de huisarts onder druk zetten dat hij je een spoed geval maakt.

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Je mag klagen hoor!! Wat duurt dat nog lang die afspraak!! Kan je niet bell ...
Al gedaan maar was maar moeilijk ik moest perse bij de kno die ik de vorige keer 4 min gezien heb🥴. Net de huisarts gebeld ze gaan effe kijken wat ze kunnen doen... De assistente gaat overleggen en evt andere medicijnen voor de pijn en misselijkheid geven. Dus ze doen wel wat maar het gaat moeizaam... Ik ben weer misselijk gelukkig nog pillen van de zwangerschap liggen om de dag door te komen... Knudde

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Al gedaan maar was maar moeilijk ik moest perse bij de kno die ik de vorige ...
😖 wat gaat dat langzaam zeg.. je moet altijd zo pushen. Echt doorzetten hoor! Ik liep 2 jaar met buikpijn aanvallen. Uiteindelijk moest m'n galblaas eruit met galstenen. Ik wist echt dat er iets heel goed mis was. Je verzint het niet, zou je eventueel nog naar een ander ziekenhuis kunnen? Beterschap en dikke knuffel! ♥️

2 jaar geleden

😖 wat gaat dat langzaam zeg.. je moet altijd zo pushen. Echt doorzetten ho ...
Komt goed het balletje rolt weer, de assistente nam me wel sirieus gelukkig. En ik kan effe niks doen als aan de bel blijven trekken, pilletje werkt een beetje dus ik sta niet de hele tijd te kokhalzen, das fijn.

2 jaar geleden

Lange tijd dat ze in de nacht echt wakker was. Nu door het hoesten. Ze ging ook jammeren huilen. Even bij haar gezeten ( jeej mama is er!!) En uiteindelijk flesje gegeven. Is haar keeltje ook weer gesmeerd. Nu ligt ze weer lekker zonder hoesten. Was al wakker. Onze elektrische badkamer kachel doet raar. Wilde hem uitzetten blijft hij piepen. Alleen stop eruit was het stil.. man die op stap was zei ja dat is ongeveer 2 minuten denk ik.. nou om 1uur heeft hijzelf de stekker uit de stopcontact achter onze kledingkast gehaald...( 3 uur later na die 2 minuten...🤨). Mmh hoorde meisje net weer hoesten..🤞

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Lange tijd dat ze in de nacht echt wakker was. Nu door het hoesten. Ze ging ...
He, dan blijf je je toch afvragen waarom ie dat geluid maakt...irritant zeg! En sneu dat ze aan het hoesten is. Ik heb er ook één die loopt te hoesten en kuchen, heeft ook veel slijm. Hele dag al koorts, zo'n zielig humpie die alleen maar tegen je aan wil hangen. Nou...dan zitten we dus. Hopelijk blijft het hoesten bij jou beperkt en houdt de kachel ook op!

2 jaar geleden

Vannacht heb ik "dienst". Op advies van de bedrijfscoach wisselen m'n man en ik de nachten af. Als ik niet meer ga slapen, loop ik tegen een burn out aan. Dus mannetje al 4 maal opnieuw in slaap gewiegd, fles gedaan, bed van de peuter verschoond na een ongeluk. Morgennacht mag ik gelukkig weer bijslapen.

2 jaar geleden

Die kachel doet nu helemaal niks meer. Stekker is eruit. Meisje heeft een zetpil gekregen en schone luier. Hoesten jammeren. Even geknuffeld rustig muziekje op. Nu ligt ze weer, rommeld soms wat maar ze is wel moe. Wie weet. @louise jij heb er ook 1 die aan het hoesten en ook nog koorts heeft! Arm ding ze zijn dan echt zielig vind ik. Het heerst zo. Op het kdv hoor je niks anders.. echt verschrikkelijk. Hopelijk snel minder voor iedereen!!.. Nu heb ik haar gejammer in mijn hoofd😑🤦‍♀️

2 jaar geleden

Mamavanab, zo hebben wij het ook een tijd gedaan. Dan kan de andere een beetje bijslapen voor 1 nachtje. Naar dat de kleine nog zo vaak wakker is en de andere een ongelukje gehad. Hopenlijk heb je daarna nog wat geslapen. Meisje is rond 7.15 wakker geworden.. wel mopperend.. ben benieuwd wat de dag gaat opleveren..

2 jaar geleden

Wij hebben net weer een verkoudheid achter de rug, ik hoop dat jullie kindjes er ook snel weer doorheen zijn. Het is nog oktober en word er nu al gek van zoveel snot en zieke om ons heen. Helaas komt t kleintje nog steeds elke nacht 1x vraag me soms echt af wanneer t ophoudt 😔. Fijne dag allemaal maak er wat moois van ondanks de nachten en de hoestjes 🌷

2 jaar geleden

Mevr heeft van 9.25 tot 12.20 gewoon geslapen. Zetpil erin heeft goed geholpen.🥰

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Mamavanab, zo hebben wij het ook een tijd gedaan. Dan kan de andere een bee ...
Helaas daarna maar tien tot twintig minuutjes nog geslapen doordat k me hoofd niet stil kreeg en meneertje iedere keer weer kwam. Ben heel blij dat ik zo mn oogjes en oren ;-) mag sluiten.

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Helaas daarna maar tien tot twintig minuutjes nog geslapen doordat k me hoo ...
Slaap zacht voor straks...x

2 jaar geleden

Zetpil erin en flesje in de maak... kijken hoe snel ze weer kan slapen... Hopelijk doet mijn flessenoplader het nog....lampje brand niet....🤨

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Zetpil erin en flesje in de maak... kijken hoe snel ze weer kan slapen... ...
Hier geen zetpil wel een flesje... 🙄

2 jaar geleden

Zoo nieuwe nacht, nieuwe ronde, nieuwr kansen. Hij heeft vandaag tig dunne luiers gehad, kwijlt als n hondje, dus waarschijnlijk komt er weer een tandje door. Zal me benieuwen hoe t vannacht gaat.

2 jaar geleden

Hier ook nog een onrustig mannetje die snotverkouden is en steeds huilt helaas. Hij klinkt zo zielig 😢

2 jaar geleden

1 x speen kwijt. En viel daarna in slaap. Dit was rond 3 uur. En nu moeten we eruit. Moet om 7 uur op mijn werk zijn. Altijd zo sneu haar wakker maken.😔