1144 Reacties

2 jaar geleden

Sorry als ik de badkleding discussie weer start haha maar ik moest hier nog aan denken. https://www.elifboutique.nl/winkel/burkini-semi/braid-semi-boerkini-zwart/ Is dit niet wat voor jullie? Vind dit overigens geen burkini ookal heet het zo 😅

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Ik schrok even en dacht: 6 uur wakker tussen de slaapjes?!?! De mijne houdt ...
Haha nee ook uiterlijk 2,5 uur en hier ook nog een avond en nachtvoeding en regelmatig nog wat vaker

2 jaar geleden

Sorry als ik de badkleding discussie weer start haha maar ik moest hier nog ...
Hahaha. Nee ook dat sla ik over..wil nog wel graag bruin worden... wat een eisen he😊 Fijn miertje geen 💩 vannacht. Maar veel kinderen zijn vroeg wakker.. allemaal tandjes of andere dingen?. Konden ze maar praten he🙄

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Hahaha. Nee ook dat sla ik over..wil nog wel graag bruin worden... wat een ...
Hahah ik blijf altijd wit. 😅 Hier zijn het tandjes. Maar mag niet in z'n mond kijken. Hij ligt nu lekker te slapen, ik hoop wat langer dan die 30 min van vanochtend. Zou soms inderdaad wel willen weten wat hij denkt, zoveel makkelijker

2 jaar geleden

Hier ook een vroege vogel de laatste tijd... normaal werd hij rond 7u wakker en nu tussen 5-6u 😑

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Hahaha. Nee ook dat sla ik over..wil nog wel graag bruin worden... wat een ...
Hier vermoedelijk toch echt tanden ze zit met haar tong ook aan de bovenkant te likken, deed ze de vorige keer ook, weinig poepies, maar wel een doorgelekte luier op de opvang helaas..

2 jaar geleden

Al 2 voedingen gehad. Ik wil slapen 😩

2 jaar geleden

Al de halve nacht wakker, net een fles gehad en nu wachten tot die slaapt. 😩

VRIEND

2 jaar geleden

Zo'n beetje elk uur wakker net maat 2e nachtfles gegeven. Was geen houden meer aan. Nu proberen nog wat te slapen 🥱

2 jaar geleden

💩 Kind weer helemaal in paniek

2 jaar geleden

Vanaf 6 uur weer helemaal in paniek wakker. Heb 5 uur slaap gehad. Wordt gezellig op werk vandaag 😴🥱

2 jaar geleden

@miertje, ja dat zullen dan wel tandjes zijn. Hopelijk zijn ze snel doorheen. Is Hanna nu weer gekalmeerd ?? @ ellen3 heb je wat kunnen slapen nog?? @Umm.A en jii? Daarna nog wel een oogje dicht mogen doen?? @2020mama, 2 nachtflessen. Jemig zeg dat komt hopelijk niet vaak voor! Daarna wel mogen slapen? Hier beide 1 x eruit geweest voor speen. Ze is nu aan het rommelen in haar bedje. Alles weer losgehoest. Gisteren ha geweest. Bovenste stukje longen zijn wat slap en daar blijft dus het vocht zitten. Niks verkoudheid dus.( pech voor kdv) puff moeten we gebruiken en verder moet ze er overheen groeien. Maar de ha vroeg ook aan de man of er asma in de fam zit... man en schoonzus hebben wel een pufje gehad vroeger maar alleen voor kort gebruik.

2 jaar geleden

Hier is de laatste tijd vaak over de hele avond en nacht 4 keer eruit/naartoe, en soms huilt hij iets maar valt hij zelf in slaap, dat is vaak 2 keer per nacht.. Niet super slecht maar zeker ook niet heel goed. Kijk zo uit na een tijd waarin ik hooguit 1 keer even er naar toe moet en verder de avond, nacht voor onszelf. Dat je ook een keer een oppas kan vragen en met een gerust gevoel iets kan doen savonds. Afgelopen nacht niet anders maar vanochtend was meneer heel chagrijnig dus ben blij dat hij vandaag bij de opvang is😯🙈

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

@miertje, ja dat zullen dan wel tandjes zijn. Hopelijk zijn ze snel doorhee ...
Na haar flesje altijd 🙂 ik heb haar een beetje gewiegd in de schommel stoel dan gaat het sneller 😁 ze was zo rustig en weg. Ze was 6:35 weer wakker dus maar lekker een flesje gegeven lekker in badje gedaan. Ik heb hasr effe in de box gelegd zodat ik zelf kon douchen, was ze toch wat aan het mopperen, op de mat was het wel goed lekker fruitje op en in bedje, ze slaapt nog lekker. Kunnen we zo mama's fiets gaan ophalen

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Hier is de laatste tijd vaak over de hele avond en nacht 4 keer eruit/naart ...
Dat is bij ons ook zo geweest, het is een beetje wisselend ik denk dat dat erbij hoort

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

@miertje, ja dat zullen dan wel tandjes zijn. Hopelijk zijn ze snel doorhee ...
M'n man heeft mij laten uitslapen dus heb wat slaap kunnen pakken. Maar we weten nu de oorzaak. Onze zoon heeft een griepje te pakken icm tandjes 😬 laatste vakantiedagen samen binnen doorbrengen Lekker dat je er maar een keer uit hoefde! Heb vroeger ook heel veel pufjes gehad. Heb nog steeds wel astma maar dat speelt alleen als ik ziek ben. Hopelijk dat je dochter erover groeit!

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

@miertje, ja dat zullen dan wel tandjes zijn. Hopelijk zijn ze snel doorhee ...
In blokjes van 1 á 2 uur wat kunnen slapen. Haar vanmiddag ziek opgehaald van kdv. Dus wordt of heel veel slapen omdst ze doodop is of heel veel zielig zijn en bij pappa en mamma hangen. Zullen het zien.

2 jaar geleden

Wakker.. tub kwijt en en huilen dat ik wegliep... ben benieuwd.

2 jaar geleden

Ik ben er ook weer. Het ging zo goed afgelopen week en nu dag 2 weer overstuur wakker en niet meer in slaap kunnen vallen

2 jaar geleden

Bijna half 12 even bij ons in bed gelegd. Onrustig huilen. Rechtop willen zitten. Man heeft flesje net gegeven en in haar eigen bedje. Ben benieuwd🙄 ze ligt nu rustig met een knuffel in haar handen...