1144 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

1 x speen kwijt. En viel daarna in slaap. Dit was rond 3 uur. En nu moeten ...
Ik vind wakker maken ook altijd sneu. Ik wacht echt altijd tot het laatste moment. 😅. Wij zoals altijd 1 flesje vannacht... 😒

2 jaar geleden

Pff vannacht van 1 tot 3 bezig geweest. Uiteindelijk zetpil en hoestdrank en meneer sliep weer 😫

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Ik vind wakker maken ook altijd sneu. Ik wacht echt altijd tot het laatste ...
Ik maak hoor nooit wakker.. alleen op de maandag omdat ik dan zo vroeg moet openen.. had de slaapkamer deur open gezet en ze was wakker geworden door geluiden. Top. Meisje die al stond in haar bedje met een 🤗😁 in bed is een fijne dag om te beginnen. - carly90 hopelijk is jou aankomende nacht beter...

2 jaar geleden

We waren net een week van de verkoudheid af... Ennnnn het is terug. Ik ben ook aangestoken. Vind dit vooral zo zielig voor m'n zoontje. Wordt weer een lange nacht 😖

2 jaar geleden

We waren net een week van de verkoudheid af... Ennnnn het is terug. Ik ben ...
Ahh succes vannacht! Hier een mannetje die net als gisteren na het in slaap wiegen zich binnen 5 a 10 minuten weer meldt en dan compleet overstuur is. Ik vermoed slaapregressie. Hem maar een flesje aangeboden, kijken of dat helpt

2 jaar geleden

We waren net een week van de verkoudheid af... Ennnnn het is terug. Ik ben ...
Och, ellende is het. Hopelijk knapt hij gauw op! Leon is er eindelijk een beetje van opgeknapt. Heeft 5 dagen tussen ons in gelegen en was het er nog niet mee eens dat hij weer in zijn eigen bedje ging slapen. Na ruim 2 uur wiegen, steeds in bed leggen, troosten ligt hij toch in zijn eigen bed. Fingers crossed voor de rest van de nacht.. Ik ben er nu in elk geval blij mee dat ik weer ruimte heb in bed 😄

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Ahh succes vannacht! Hier een mannetje die net als gisteren na het in slaa ...
Succes, ik hoop dat hij de rest van de nacht rustiger door komt...

2 jaar geleden

Klein uurtje bezig geweest om de kleine weer in slaap te krijgen ze bleef maar niezen en proesten. Rustig muziekje en tup hielp kort dus flesje van 90ml gegeven en nu slaapt ze weer. Ook zetpil en schone luier gegeven. Misschien helpt dat ook. Ze voelde warm aan maar had 37,2 maar ja. Lekker is ze niet. Misschien ook de 11 maanden sprong?? Wie zal het zeggen. Ik hoop voor jullie dat iedereen nu een beetje slaapt...

2 jaar geleden

Mauro heeft zowaar doorgeslapen en slaapt nu nog vanaf gister 19.00 uur 😳 toch vraag ik mij dan af of alles oké is 🤷‍♀️ hahah.. Hoop dat iedereen een redelijke nacht heeft gehad en maak er een leuke dag van vandaag! 🌷

2 jaar geleden

Het was een nacht met veel gehoest, dus ik had wel verwacht dat hij wakker zou worden. Toch even z'n temp gemeten, gewoon 36.3 😱 Dus extra kleding aan en een klein flesje. Toen had meneer de grootste lol met zichzelf want die was natuurlijk klaarwakker. Gelukkig uiteindelijk weer gaan slapen.

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Ahh succes vannacht! Hier een mannetje die net als gisteren na het in slaa ...
Heeft het uiteindelijk geholpen? Heb dus echt geen zin in de slaap regressie 😭

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Mauro heeft zowaar doorgeslapen en slaapt nu nog vanaf gister 19.00 uur 😳 ...
Wow, fijn dat die nachten er ook tussen zitten he? Kun je zo van opknappen! Jij ook een leuke dag 🙋‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Louise 030

Och, ellende is het. Hopelijk knapt hij gauw op! Leon is er eindelijk een ...
Ik snap het! Ik dacht ook ik ga hem naar ons bed halen. Maar m'n man durft dan niet meer te slapen. En de bank is niet zo comfi. Poeh... De aanhouder wint! Beetje goede nacht verder gehad?

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Klein uurtje bezig geweest om de kleine weer in slaap te krijgen ze bleef ...
Verschrikkelijk hè! Het heerst natuurlijk ook nog is hartstikke. 11 maanden sprong komt er ook weer aan ja, wij zijn pas net uit de andere. Gelukkig was de afgelopen sprong de langste!

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Mauro heeft zowaar doorgeslapen en slaapt nu nog vanaf gister 19.00 uur 😳 ...
Hahaha ik ga dan altijd even spieken 🤣 Fijne dag voor iedereen ✨

2 jaar geleden

Ik snap het! Ik dacht ook ik ga hem naar ons bed halen. Maar m'n man durft ...
Mijn vriend slaapt dan ook amper dus hij was ook wel toe aan een bed zonder kleintje. Het mannetje heeft het heel netjes gedaan, kwam wel 2 keer voor wat drinken en bleef wat lang "tutten" aan de borst maar liet zich vannacht wel gewoon weer in eigen bed leggen. Is jouw mannetje vannacht weer gaan slapen nadat hij zo wakker was geworden na het aankleden? Hij zag er de lol wel van in? 😄 Is weer zoeken naar de juiste combi he, wij zijn gisteren ook verandert naar dikkere slaapzak en dekentje minder..

2 jaar geleden

Reactie op Louise 030

Mijn vriend slaapt dan ook amper dus hij was ook wel toe aan een bed zonder ...
Ah fijn! Eigen bedje is toch het beste. Ja haha uiteindelijk is hij weer gaan slapen. 😂 Ik vind het echt enorm lastig. Hij had het altijd heel erg warm en droeg nooit een dikke slaapzak. Nu heeft hij de dikste slaapzak aan die we hebben en hij had het nog koud. Terwijl het hier lang warm blijft, daarom passen we op met de verwarming. Welke slaapzak gebruiken jullie? Ik vind zo irritant dat ze meteen 3.5 tog zijn.

2 jaar geleden

Heeft het uiteindelijk geholpen? Heb dus echt geen zin in de slaap regressi ...
Ja voor eventjes. 2 uur later was hij er weer en wou die weer de fles. Half uurtje kunnen rekken. Daarna is ie zeker weer een uur bezig geweesf. Maar daarna stil tot half 6.

2 jaar geleden

Ah fijn! Eigen bedje is toch het beste. Ja haha uiteindelijk is hij weer ga ...
Hier is 't ook drama met de slaapzakken altijd. Ik heb de volgende: 0,5 tog 1 tog 2 tog 3 tog 3.5 tog 🤣 En zelfs dan loop ik nog te klooien met pyama aan of uit enz

2 jaar geleden

Ah fijn! Eigen bedje is toch het beste. Ja haha uiteindelijk is hij weer ga ...
Ik gebruik nu het herfstdeel van de puckababy 4 seizoenen slaapzak, die is 2 of 2,5 tog meen ik. Hij heeft alleen een romper aan, geen pyjama. En op bed een nunki laken en 2 dekentjes, die zijn niet dik maar de tog weet ik niet.. Verwarming doen wij boven ook niet aan, ik vind dat zelf zo vervelend slapen.