1144 Reacties

één jaar geleden

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nooit naar tog kijk. Ik doe wat goed voelt. Bij ons boven is het 19 graden hij ligt in pyjama en winterslaapzak (geen mega dikke) en een laken met dun deken. Klinkt misschien heel veel maar zo heeft hij het lekker. Doe ik minder dan word hij wakker vd kou of hij is zelf helemaal koud.

één jaar geleden

Word ons meisje net huilend wakker... geen idee waarom. Maar even geknuffeld, speentje erin en nu slaapt ze weer. Hier slaapt ze in een slaapzak, romper en deken. Ze heeft het niet snel koud..kamertemperatuur is 19 graden.

één jaar geleden

Hij heeft nu een pyjama onder z'n winter slaapzak aan. Het is hier nog 21.5 zonder verwarming. Heb net even gevoeld en hij voelde goed. Ben het niet gewend, normaal heeft hij het altijd super warm. 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

En weer wakker... huilen, veel bewegen.Ik heb schone luier gegeven en zetpil. Ze weet gewoon wat er aankomt. Ze houd haar billen stijf tegen elkaar...😔 Man heeft flesje gegeven en nu ligt ze wat stiller..

één jaar geleden

Hij heeft nu een pyjama onder z'n winter slaapzak aan. Het is hier nog 21.5 ...
Heerlijk, zo'n geïsoleerd huis! Slaap lekker voor jullie allemaal.

één jaar geleden

Hij heeft nu een pyjama onder z'n winter slaapzak aan. Het is hier nog 21.5 ...
Inderdaad warme slaapkamer! Als hij goed voelt dan moet het wel okee zijn . Goede nacht iedereen!

één jaar geleden

Reactie op Petra81

En weer wakker... huilen, veel bewegen.Ik heb schone luier gegeven en zetpi ...
Ach jee, wat sneu. Hopelijk doet de Paracetamol zijn werk!

één jaar geleden

Alweer 2x bij haar geweest en begint nu alweer te huilen. Elke keer als ik bijna weer in slaap ben natuurlijk 😩 Ben er nu niet naartoe gegaan, maar heb babymuziek aangezet. Soms is die sonos op de babykamer toch wel heel erg handig.

één jaar geleden

Jammeren. Muziekje aan knuffelen en nu slaapt ze weer.🤞 Kwam ook mijn kat langs kijken waar ik was...MAUW..🤦‍♀️

één jaar geleden

Ja flesje maar gegeven... weer jammeren..11 maanden sprong ??

één jaar geleden

Hij heeft zichzelf al paar keer wakker gehoest en inmiddels voel ik ook dat mijn neus verstopt zit 🤧 als dit maar geen nieuw virus is!! 😳

één jaar geleden

Hij kwam hier om 5uur. Even knuffelen en speen er terug in werken hier niet, hij wil dan echt een flesje. Bij opa en oma gaat hij gewoon weer slapen als hij wakker word en thuis denkt hij van mama krijg ik hem wel. 😅 anders ga ik gewoon heel hard huilen.

VRIEND

één jaar geleden

Deze nacht heeft ze voor jet eerst sinds tijden in haar eigen bed geslapen! (en dus ook geslapen!). Wel 2 nachtflessen (ze had gister overdag bijna niks gedronken en ook avondfles geweigerd) en om 5 uur klaar wakker. Maar dit is een hele verbetering tov 3 uur lang wakker indien van de nacht met blijven jammeren, en huilen en met haar ijsberen.

VRIEND

één jaar geleden

pfff tussen half 8 en nu (2 uur) heeft ze nog maar 1,5 uur geslapen. Ze vecht zo hard tegen de slaap terwijl ze kapot is (en wij inmiddels ook). Hoop dat tandje 5 snel door is....

één jaar geleden

Reactie op 2020mama

pfff tussen half 8 en nu (2 uur) heeft ze nog maar 1,5 uur geslapen. Ze vec ...
Zeg dat, pfff.. Ben nu anderhalf uur bezig met voeden, wiegen.. Hij viel een paar keer in slaap maar door zelf hoesten of een hoestende papa toch weer wakker. En huilen.. Papa deed net het licht aan, toen stopte het huilen maar sindskort is meneertje klaarwakker en aan het lol trappen. Wat balen 2020mama na zo'n goede nacht gisteren!

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Louise 030

Zeg dat, pfff.. Ben nu anderhalf uur bezig met voeden, wiegen.. Hij viel ee ...
Uiteindelijk is mijn man rond 2 uur met haar gaan rijden en daarna heeft ze eindelijk weer wat gedronken en nu slaapt ze nog (begin wel geluidjes te horen uit haar kamertje). Dat hoesten en zelf wakker maken daarmee hebben wij ook een periode gehad, hopelijk knapt hij snel weer op en hebben jullie nog even kunnen slapen!

één jaar geleden

Meisje heeft redelijk doorgeslapen. Dacht haar wel een paar x te hebben gehoord maar dat waren dan kreetjes. Door de wind kreeg ik een vertekend beeld. 7.45 wakker . Fit is ze nog niet. Maar geen koorts meer gelukkig!

één jaar geleden

Hier is sinds zaterdag de slaapregressie 12 maanden begonnen. Overdag weigert hij ineens te slapen terwijl hij normaal 2 x een uur sliep soms meer. En in de avond is het ook 1 drama. Ook snachts word hij weer wakker. Slaapregressie betekent progressie in ontwikkeling maar man wat is dit slopend zeg 😭

één jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Hier is sinds zaterdag de slaapregressie 12 maanden begonnen. Overdag weige ...
Hier nog net geen 12 maanden maar oh jee, het is weer van dat. Sinds 1,5 week slaapt ons meisje ein de lijk door. Helaas al 3 avonden groot drama bij het slapengaan. Huilen, krijsen, paniek alom! Dutjes overdag ook moeilijk thuis. In de crèche gaat het wel.

één jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Hier is sinds zaterdag de slaapregressie 12 maanden begonnen. Overdag weige ...
Oh my 😭😭😭 succes