1144 Reacties

2 jaar geleden

Meneer was helemaal over z'n toeren. Hoest zat vast, voelde ook ijskoud aan. 36 graden like how? Weer laagjes aangedaan. Heb nu ook een aantal wollen dingen. Nog eventjes geknuffeld en toen heb ik hem slapend weg kunnen leggen. Dat was echt zo lang geleden sinds dat kon. 🥺 Succes allemaal vannacht en slaap lekker!

2 jaar geleden

Peuter dochter ligt al een aantal uur bij ons in bed, omdat ze compleet van slag was door een aantal hoestbuien. Ze is inmiddels ontzettend verkouden. Zoontje heeft een aantal uur achter elkaar geslapen (hallelujah), maar is nu dus klaar en klaar wakker. Net z'n tweede nachtvoeding aangeboden. Hopelijk krijg ik m zo nog in slaap gewiegd. Manlief is al rond 2hr (nadat hij onze peuter in slaap heeft gekregen) opgestaan en gaan werken (vrachtwagenchauffeur) op praktisch geen slaap. Dit belooft weer n dagje te worden

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Peuter dochter ligt al een aantal uur bij ons in bed, omdat ze compleet van ...
Ennn ik zit alweer met de kids beneden. Goedemorgen...

2 jaar geleden

Ohhh erg he 😱 ik vind 't zo zwaar

2 jaar geleden

Pfff hier een dochter met hoge koorts opeens. Begin van de nacht ging goed maar vanaf een uur of 4 elk uur wakker. En tussendoor sem nog een keertje voor zijn fles. Hopen dat ze snel opknapt. Altijd zielig die zieke kindjes

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Peuter dochter ligt al een aantal uur bij ons in bed, omdat ze compleet van ...
Jeetje wat een pittige nachten en dagen hebben jullie 😔 succes vandaag 🌷🙏

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Ohhh erg he 😱 ik vind 't zo zwaar
🙏🌷

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Jeetje wat een pittige nachten en dagen hebben jullie 😔 succes vandaag 🌷� ...
Dankje! Ja tis zwaar. Ben sinds afgelopen maandag volledig in de ziektewet. Maarr we gaan over 17 dagen op vakantie, dat maakt veel goed :-)

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Ennn ik zit alweer met de kids beneden. Goedemorgen...
Pffff sterkte en succes vandaag.

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Pfff hier een dochter met hoge koorts opeens. Begin van de nacht ging goed ...
Veel beterschap voor noa lynn!

2 jaar geleden

Ik heb Hannas buikgriepje maar verder gaat met Hanna wat beter er blijft wat hangen maar ze is gewoon, moe want ze heeft bijna niet gegeten de afgelopen 2 dagen dus ze is huilerig en moe en hangerig en spelen lukt haar niet zo goed... Ze heeft ook last van tandjes en de vactinatie... Ik lig inmiddels in een schoon bedje wat vent lief ondanks dat hij er een gruwelijke hekel aan heeft, uit eigen initiatief heef opgedekt 💚🧡 succes allemaal vandaag

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ik heb Hannas buikgriepje maar verder gaat met Hanna wat beter er blijft wa ...
Beterschap! Hoop dat jullie je beide snel beter voelen

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ik heb Hannas buikgriepje maar verder gaat met Hanna wat beter er blijft wa ...
Beterschap 💕

2 jaar geleden

Dankjewel! Jullie ook saampjes… 😘

2 jaar geleden

Het is nog stil? Vreemd..

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Het is nog stil? Vreemd..
Daar issie al. Record, van 19hr tot nu is hij 1x wakker geweest (heb ik m in slaap gewiegd). Nu is ie lekker zn flesje aant drinken. Natuurlijk is de peuter al wel 2 keer geweest vannacht.

2 jaar geleden

Dochterlief is om kwart voor 11 huilend wakker geworden en slaapt nu (2:15) nog niet. 😴😭 zodra we bij haar weglopen is het huilen.

2 jaar geleden

Ik hoop dat hij vanaf nu even door slaapt tot minimaal 7 uur. Ben zelf echt niet fit dus wil even lekker slapen. Maar m'n mannetje zit duidelijk tegen een sprong aan en wordt vaker wakker dan normaal..

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Daar issie al. Record, van 19hr tot nu is hij 1x wakker geweest (heb ik m i ...
Om 1.45 weer stil en nu net pas weer wakker. Ik weet niet wat ik mee maak. Enig nadeel is dat ie nu niet meer wilt slapen, achja dan beginnen we de dag maar gewoon.

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Om 1.45 weer stil en nu net pas weer wakker. Ik weet niet wat ik mee maak. ...
Succes weer