1144 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Succes weer
Dankje! Heb er geen moeite meer mee. Hij heeft dat maanden rond 4hr gehad. Dus alles na 5hr is een zegen :-)

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Dankje! Heb er geen moeite meer mee. Hij heeft dat maanden rond 4hr gehad. ...
Snap ik, maar toch, respect hoor

2 jaar geleden

Waar we afgelopen nacht een goede nacht hadden, is t vannacht weer raak. Hij meldt zich iedere 15-20 of 45-60 minuten. Nu al aan nachtvoeding 2.

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Waar we afgelopen nacht een goede nacht hadden, is t vannacht weer raak. Hi ...
Ach balen!! Hopenlijk slaapt hij iets langer dan de 60 minuten.. Die van mij hoest de laatste 30 min maar ligt wel stil in bed

2 jaar geleden

Pfff..zijn we weer in een slaapregressie beland ofzo? Wat een drama al de hele week. Gewoon 2 à 3 uur krijsen per nacht. Ze is nooit een doorslaper geweest, moet er meestal wel uit voor een klein flesje, maar dit is echt wel weer heel heftig

2 jaar geleden

Reactie op EllieB

Pfff..zijn we weer in een slaapregressie beland ofzo? Wat een drama al de h ...
Echt hé. Weer zo'n verschrikkelijke fase Hier t mannetje net n uur aant krijsen gehad. Waarom? Geen idee. Uiteindelijk maar een zetpil gegeven. Wist t anders ook niet meer

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Echt hé. Weer zo'n verschrikkelijke fase Hier t mannetje net n uur aant k ...
Niet dat die zetpil wonderen verricht. Hij was binnen no time weer aant krijsen. Inmiddels een keer of 3 opnieuw in slaap gewiegd. Net was de peuter aant roepen (hoofd gestoten) en t zoontje dus weer wakker. Die zit nu aan de eerste nachtvoeding.

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Niet dat die zetpil wonderen verricht. Hij was binnen no time weer aant kri ...
Ik hoop echt voor jullie dat er ooit beter geslapen gaat worden . Hier een hoestend meisje. Net jammeren speentje kwijt maar slaapt nog wel...

2 jaar geleden

Pff hier ook een zet pil erin bleef maar sudderen en wel en om de zoveel tijd wakker. Fles erin hopelijk slaapt ze nh wel normaal

2 jaar geleden

Hier ook flesje. Hopelijk gaat ze nog wat slapen... we moeren over 2,5 uur er weer uit...

2 jaar geleden

Zoveel hoesten weer. Net wat gedronken, hopelijk gaat hij nog even slapen 😩

2 jaar geleden

Zoveel hoesten weer. Net wat gedronken, hopelijk gaat hij nog even slapen � ...
5 min erna spuugt hij alles in z'n bed onder. Wij zijn echt heeeeel moe 😭

2 jaar geleden

5 min erna spuugt hij alles in z'n bed onder. Wij zijn echt heeeeel moe 😭
Knuffel

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Ik hoop echt voor jullie dat er ooit beter geslapen gaat worden . Hier e ...
Hoop t ook! Zijn beide aardig aant einde van ons latijn. Net weer zitpil erin, hij kwijlt zooo verschikkelijk veel, trui is binnen no time tot op zn navel doorweekt. Zelfs met slabbertje. Warm eten doet m gewoon zeer. Oortje is knalrood en hij is echt niet in zn hum

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Hoop t ook! Zijn beide aardig aant einde van ons latijn. Net weer zitpil e ...
Er komt dus een tandje of kiesje aan... ik hoop dat het snel beter gaat voor jullie allemaal.😘🍀

2 jaar geleden

Reactie op EllieB

Pfff..zijn we weer in een slaapregressie beland ofzo? Wat een drama al de h ...
Nou heftig hé. Onze jongen is ook geen mega goede slaper en moet er bijna iedere nacht wel een keer uit. Maar de laatste tijd ben ik soms echt 1,5 uur in de weer en maar krijsen🥴 pff hoop dat deze fase snel voorbij gaat

2 jaar geleden

Voor de 4e nacht op rij maar weer een zetpil gegeven voor het slapen. Is de enige manier om te zorgen dat ze een beetje in slaap komt. Ze is snotverkouden en weer continu aan het likken en kwijlen dus denk ook weer een tandje. Ze blijven maar achter elkaar komen nu 😩 En om het compleet te maken kreeg ze vanavond tijdens het eten weer allemaal rode vlekken/bulten in haar gezicht, maar waren alleen maar dingen die ze al veel vaker heeft gegeten. Gister zou ze gaan logeren zodat ik een nachtje rust zou hebben, maar mijn moeder durfde het toch niet aan met de verkoudheid. Snap het wel hoor, maar ben gewoon zooo moe. Ik weet het af en toe echt niet meer 😢

2 jaar geleden

En dikke knuffel voor iedereen hier! Ik lees en reageer erg weinig op het moment (even te erg in de knoop met mezelf), maar denk wel vaak aan jullie 😘

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

En dikke knuffel voor iedereen hier! Ik lees en reageer erg weinig op het m ...
Knuffel terug! Ik hoop dat het snel beter gaat. ♥️

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

En dikke knuffel voor iedereen hier! Ik lees en reageer erg weinig op het m ...
Ook knuffel van mij!