1144 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

En dikke knuffel voor iedereen hier! Ik lees en reageer erg weinig op het m ...
Dikke knuffel terug, als je je ei wilt brengen weet je me te vinden 😉

2 jaar geleden

Digitale groepsknuffel! Hier blijft t mannetje bezig. Zo veel last van het doorkomende tandje. Als we hem even schommelen, is onze hele schouder nat gekwijld. Hij meldt zich echt elke 15-20 dan wel 45-60min. Nu al drie nachten lang. Zucht, hopelijk is ie er snel doorheen.

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Digitale groepsknuffel! Hier blijft t mannetje bezig. Zo veel last van he ...
Oh vreselijk hè... Veel succes! Hier kwamen er 4 tegelijk 😩

2 jaar geleden

Oh vreselijk hè... Veel succes! Hier kwamen er 4 tegelijk 😩
Was hier ook zo 😭 Een goede maand zoet mee geweest.

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Digitale groepsknuffel! Hier blijft t mannetje bezig. Zo veel last van he ...
Pfff ik denk dat wij ook probleem ook hebben.. Ontroostbaar, ik snap er helemaal niks van.... Ze heeft net 250cc op dat drinkt ze nooit normaal... Paracetamol had ik er net al in gestopt... Misschien toch dorst en of tanden???

2 jaar geleden

Zins 2 weken weer een keer gekomen in de nacht. Vanavond voor de eerste keer de avond fles niet meer gegeven. Blijkbaar had ie hem toch nodig.... Al was het nog maar 60cc

2 jaar geleden

Hier gister avond ook flink aan het spoken geweest, steeds 30 min slapen en dan ontroostbaar huilen, wij hebben dit nog nooit gehad wist echt niet wat te doen 😔. Om 1uur is hij uiteindelijk in diepe slaap gevallen en slaapt nu nog. Echt diep respect voor de ouders die dit dagelijks hebben, zou mij zo machteloos voelen en compleet uitgeput 🌷🙏

2 jaar geleden

Ik lees dat meer kindjes zich ineens anders gedragen dan normaal. Ons mannetje heeft ook ineens van die huilmomenten en soms vraag ik me af waar mijn tevreden, happy baby is gebleven.. Hoewel ik iedereen een blije baby en serene nachten toewens, vind ik het ook wel fijn om te lezen dat er meer papa's en mama's zijn die zich soms afvragen wat er in hemelsnaam aan de hand is met hun kleintje. Welterusten aan alle baby's en hun vermoeide ouders 😚

VRIEND

2 jaar geleden

Baby slaapt voor het eerst sinds tijden goes. Mamma sinds de nachtfles al meer dan uur klaarwakker...

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Baby slaapt voor het eerst sinds tijden goes. Mamma sinds de nachtfles al m ...
😒 zonde hé als je dan zelf niet kunt slapen!

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Baby slaapt voor het eerst sinds tijden goes. Mamma sinds de nachtfles al m ...
Hopelijk wat rust kunnen vinden

2 jaar geleden

1 x eruit geweest omdat ze haar speen kwijt was.. jammer. Maar om even 7.45 had ik een heel vrolijk ( en bewegelijk 🤣) meisje. Die nu de woonkamer aan het ontdekken is en kletsen.😊🥰

2 jaar geleden

Na een keer een slokje drinken ging het verder wel goed. Wel knap want meneer wilde z'n avondeten niet. Soms leeft hij voor mijn gevoel echt op lucht 😁

2 jaar geleden

Pff na tig rot nachten heb ik me erbij neer gelegd om toch maar eens volgens het laten huilen systeem uit te testen. Hebben ze op de opvang ook gedaan er daar slaapt ie zelf in. T doet pijn in mn moederhart, maar hou t zelf niet meer vol. Vanmorgen zn ochtendslaapje, 8min heeft t al met al geduurd voordat hij ophield met huilen (natuurlijk regelmatig bij hem geweest) en nu slaapt hij al 2!!! uur

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Pff na tig rot nachten heb ik me erbij neer gelegd om toch maar eens volgen ...
Wij vonden dat ook lastig maar wij merken nu heel goed het verschil tussen verlatingsangst (of iets anders) en ik moet even huilen want teveel prikkels. Ik ga tussendoor wel altijd eventjes naar binnen. Zielig hè.. Wel lekker lang dutje nu!

2 jaar geleden

Wij vonden dat ook lastig maar wij merken nu heel goed het verschil tussen ...
Hmm vind t zoo zielig. Maar na bijna 11 maanden ben ik op. Middagdutje heeft ie 20min liggen mopperen. Daarna ruim half uur geslapen (korter natuurlijk door het lange ochtendslaapje). Tegen 19hr naar bed gedaan voor de nacht en een half uur bezig geweest. Steeds om de paar minuten kijken (vooral als hij weer in bed zit/staat). Maarr hij is dus wel zelf in slaap gevallen. Eens zien hoe de nacht verloopt.

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Hmm vind t zoo zielig. Maar na bijna 11 maanden ben ik op. Middagdutje he ...
Ik snap dat je op bent, hang in there! ❤️ Het duurt twee weken om een beetje een patroon door te breken. Ik heb echt uren en uren in een donkere kamer doorgebracht. In mijn omgeving was het schema is niks doe alles op verzoek. Maar dat werkt totaal niet hier. Onze zoon doet het heel goed op ritme. Misschien lukt dat een beetje, zodat het voorspelbaar is? Ik probeer mee te denken, misschien heb je alles al geprobeerd! Succes vannacht!

2 jaar geleden

Wij laten haar ook even huilen/mopperen hoor soms heeft ze dat even nodig dan is het even hard huilen en daarna gelijk stil als laaste kreet of zo. Als ik de hele tijd ga kijken haal ik haar echt uit haar proces merk ik (vooral overdag) dan gaat ze weer zitten terwijl ze eigenlijk al lag. Ik ga dan gewoon even de was ophangen/vouwen bijvoorbeeld dan ben ik bezig en dan heb ik minder last van het onrustig 'wachten' tot ze slaapt. Mijn mantra: er is niks ze heeft eten een schone luier haar Fiep en konijn, er is niks. Ze gaat niet dood van even mopperen en huilen en moet soms gewoon even ontprikkelen. Ik laat haar echt niet super lang huilen max 10 min? en krijsen doen we ook niet aan want dan is er echt wat bij haar.

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Pff na tig rot nachten heb ik me erbij neer gelegd om toch maar eens volgen ...
Doe het vooral op jou manier hé ik denk dat er geen goed of fout is... Maar probeer je te vertellen dat wij onze dochter laten huilen even kort door de bocht.

2 jaar geleden

Bedankt voor de lieve woorden dames! Ritme is iets wat bij hem goed werkt, daarom volgen we thuis nu het ritme van de opvang qua eet- en slaaptijden. Ik hou me idd ook voor van er is niks. Hij heeft voeding gehad, schone luier, ligt niet te warm, heeft een knuffel en een speen (die hij alleen maar vasthoudt). Probeer mezelf ook bezig te houden tijdens t mopperen. Hoop dat dit alles de moeite waard is en de nachten iets verbeteren. Dattie voor voeding blijft komen, vind ik absoluut geen probleem. Maar zich om de 15-20 of elke 45min melden, gaat me inmiddels te ver.