1144 Reacties

2 jaar geleden

Ja hoor zijn we weer 💩 net schone pyjama en slaapzak kunnen pakken arm kind....

2 jaar geleden

Hoe lang duurde de 8 maanden slaapregressie bij jullie? 🥱🥱 Vind m wel weer pittig

2 jaar geleden

Ach die Hanna. Alles er weer onder en zeker in de nacht is dat niet leuk🙄😔 Hopelijk slaapt ze nog war. Hier vaak wakker omdat mevr wakker was huilen of ik haar slaap jammeren. Nu is ze ook al wakker en kletsen maar..😔 Wij kijken uit naar de tijd dat ze doorslaapt. Ook soms weer hoesten ppff. Succes vandaag allemaal.🍀

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ja hoor zijn we weer 💩 net schone pyjama en slaapzak kunnen pakken arm ki ...
Oh oh… hoe lang heeft Hanna het nu al? En heeft ze ook zo last van haar billetjes nu?

2 jaar geleden

Wij hebben nu al twee dagen last van split nights. Rond een uur word hij wakker en blijft hij zo'n twee uur wakker. Hopelijk dat het snel over is 😭

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Oh oh… hoe lang heeft Hanna het nu al? En heeft ze ook zo last van haar bil ...
Nee dat dus niet... Een goede week nu? Tis een beetje rood thats it

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Ach die Hanna. Alles er weer onder en zeker in de nacht is dat niet leuk🙄� ...
Langs de zijkant gelekt... Gelukkig was alle was schoon🙂 dus even schone pyjama aan en bij papa geparkeerd en gauw de ramen effe open en opzoek naar een andere slaapzak haar kleertjes even in emmmer water met biotex en effe mn handen wassen

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Nee dat dus niet... Een goede week nu? Tis een beetje rood thats it
Oh gelukkig, wel lang hè soms dat ze last hebben

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Oh gelukkig, wel lang hè soms dat ze last hebben
Ja mag wel klaar zijn, ik kan het wat minder hebben, kwam geen meter vooruit voor mn gevoel maar blijk zelf koorts te hebben dus dat verklaard een hele hoop

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ja mag wel klaar zijn, ik kan het wat minder hebben, kwam geen meter voorui ...
Het zit niet mee bij jullie hè.. sterkte en beterschap! Hoe is het met de duizeligheid? Al iets beter?

2 jaar geleden

Jemig miertje je blijft bezig met gezondheid!! Moet zeggen dat ik wel meer mensen hoor die blijven kwakkelen..misschien ivm de lockdown dat de andere bacteriën dus pas weer hun kans krijgen.? Beterschap voor nu. Meisje is door man om 18 uur op bed gelegd. Ze kon niet meer. We hebben haar om even 20 uur eruit gehaald. Nou die had een humeur... ze kon zo heel ahoy op stelte zetten met een groot feest🥳🤣🤣🤣🤷‍♀️ . Maar om 21.00... werd ze toch weer moe dus badje flesje en slapen maar... dus op goed geluk dat ze lekker slaapt.. ( en wij dan ook...)😬🥰

2 jaar geleden

Hoe is jullie nacht gegaan? Op wat gillen hier gelukkig wat beter! Koorts is hier ook gelukkig weer over. Bah 😩

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Het zit niet mee bij jullie hè.. sterkte en beterschap! Hoe is het met de d ...
Nope wordt ook niet minder maar bij de HAP doen ze ook nog niks... 39.1 vannochtend... Ik moest maar uitzieken

2 jaar geleden

Hoe is jullie nacht gegaan? Op wat gillen hier gelukkig wat beter! Koorts i ...
Wij hadden weer een poepbroek en een baby in paniek... Duurde even en een 2e fles erachteraan voor mevrouw weer verder wilde slapen

2 jaar geleden

Durf het bijna niet te zeggen.. maar hier even 7.00 uur.. kreetjes ben wakker. Wel in de nacht 1 x huilkreet en 3 x mijn kat die aandacht wilde en de week wekker ook wilde gebruiken in het weekend😑. Miertje :Jemig koorts ook nog steeds. Ja als je verder drinkt eet poept en plast. En je ben helder doen ze vaak niks. Umm.a gelukkig is de koorts bij nou gezakt! Nu weer helemaal.fit worden.

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Wij hadden weer een poepbroek en een baby in paniek... Duurde even en een 2 ...
Awh :( en las dat jij ziek was, gaat het al wat beter

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Durf het bijna niet te zeggen.. maar hier even 7.00 uur.. kreetjes ben wakk ...
Hahahah zo herkenbaar met katten! Wij hebben er twee en die maken mij om 5 uur wakker voor eten. Krijgen het er niet meer uit 🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

Awh :( en las dat jij ziek was, gaat het al wat beter
Mwah duizeligheid blijft als ik paracetamol blijf slikken gaat het wel... Ik voel me goed genoeg om voor Hanna te zorgen en anders doe ik dat gewoon! Schoonmoeder over de vloer was eigenlijk (niet super verrassend maar toch lichtelijk teleurstellend) geen succes. Ze is lekker even een uurtje met papa naar een verjaardag, ik weet dat het laat is maar hij wilde dat zo graag🙂kan mama in bed liggen

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Mwah duizeligheid blijft als ik paracetamol blijf slikken gaat het wel... I ...
Fijn dat hanna even met papa mee naar een verjaardag kan en mag. Hier ligt ze soms ook later. Kan best wel. Kan jij even lekker liggen in bed🥰

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ja hoor zijn we weer 💩 net schone pyjama en slaapzak kunnen pakken arm ki ...
Word jullie kleintje altijd wakker als ze 💩 heeft gedaan,,, hier slaapt die altijd gewoon door met gevolg kapotte billen😅 vaak ruik ik avonds nog ff als die wat heeft gedaan snel billen doen (met nachtlampje) en meneer slaapt weer verder😅🥰