1144 Reacties

vor 2 Jahren

Reactie op Marielleolthof

Nog geen minuut geslapen deze nacht, ik ben doodop, de afgelopentijd waren ...
Wat naar en slopend zeg. Mijn dochter had ongeveer hetzelfde (steeds overgeven en ook diarree) en zij had buikgriep. Op de opvang zeiden ze dat je dan t beste water of thee kunt geven omdat melk laxerend werkt. Vooral drinken is belangrijk. Even niet eten maakt niet zoveel uit. Succes en hopelijk helpen ze je verder op de huisartsenpost.

vor 2 Jahren

Reactie op Marielleolthof

Dankjewel! Heb gelukkig 2 keer een uur kunnen slapen. In ieder geval iets. ...
Ohhh 😢 de zorgen die je hebt he om die kleintjes. Sterkte en hoop dat ze je kunnen helpen bij de huisartsenpost😘

vor 2 Jahren

Reactie op Marielleolthof

Dankjewel! Heb gelukkig 2 keer een uur kunnen slapen. In ieder geval iets. ...
Oh ja dat werkt idd ook goed. Of ORS. Ben benieuwd wat de huisartsenpost zegt. Sterkte in ieder geval!

vor 2 Jahren

Reactie op Marielleolthof

Dankjewel! Heb gelukkig 2 keer een uur kunnen slapen. In ieder geval iets. ...
Hoe gaat het inmiddels?

vor 2 Jahren

Hoe gaat het inmiddels?
We hebben contact gehad met de hap, maar die raden ors aan en als hij versuft of uitgedroogd raakt moeten we terug komen. Het spugen is opgehouden maar dat komt ook omdat hij niets binnen krijgt nu, hij heeft vandaag nog geen 150ml aan water,diksap,ors,thee en appelsap bij elkaar gehad, dus dat vind ik best spannend, we bieden echt continu wel aan

vor 2 Jahren

Reactie op Marielleolthof

We hebben contact gehad met de hap, maar die raden ors aan en als hij versu ...
Aahw zo sneu. Hoe zijn de plasluiers?

vor 2 Jahren

Reactie op Marielleolthof

We hebben contact gehad met de hap, maar die raden ors aan en als hij versu ...
Ik leef echt met jullie mee 😭 misschien droge crackers, beschuit etc? Of gaat het dan ook meteen mis? Sterkte en een knuffel!

vor 2 Jahren

Reactie op Marielleolthof

We hebben contact gehad met de hap, maar die raden ors aan en als hij versu ...
Het enige wat hij hier wilde een week lang was van die maispufs en mondjes maat slokjes water. Ook waterijsjes gingen wel goed.

vor 2 Jahren

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes. Al het eten wil hij niet hebben, maakt niet uit wat het is. Hij drinkt nu gelukkig wel heel iets beter, nog steeds niet best maar wel een hele vooruitgang, ben heel benieuwd wat voor nacht we in gaan

vor 2 Jahren

Reactie op Denise-1988-

Het enige wat hij hier wilde een week lang was van die maispufs en mondjes ...
Met Boris gaat het nu weer helemaal goed?

vor 2 Jahren

Reactie op Carly90

Aahw zo sneu. Hoe zijn de plasluiers?
Die heeft hij nog wel, wel iets minder dan normaal, maar toch steeds wel iets

vor 2 Jahren

Reactie op Marielleolthof

Met Boris gaat het nu weer helemaal goed?
Overdag zeker wel, hij is vrolijker en eet weer wat meer. De nachten zijn echt nog hels en in de avonden nog steeds koorts. Ik draai langzaam aan zelf ook door🙄

vor 2 Jahren

Gelukkig drinkt hij wat beter en heeft hij nog plasluiers. Alsnog spannende situatie, niet leuk! Sterkte vannacht en beterschap!

vor 2 Jahren

Wat een activiteit hier ineens weer. Beterschap voor alle kindjes 😘 Hier is Olivia al 1,5 uur echt klaarwakker, denk door mijn gehoest. Heb haar inmiddels maar in haar bed gezet met wat speelgoed en licht op de gang aan 🤷‍♀️🤞

vor 2 Jahren

Reactie op Denise-1988-

Overdag zeker wel, hij is vrolijker en eet weer wat meer. De nachten zijn e ...
Pff ja kan ik me heel goed voorstellen, hopelijk gaan de nachten ook snel weer beter

vor 2 Jahren

Hoe is t vannacht bij jullie gaan? Drinkt jouw zoontje al beter Mariëlle?

vor 2 Jahren

Hoe is t vannacht bij jullie gaan? Drinkt jouw zoontje al beter Mariëlle?
Lief dat je het vraagt! De nacht was dramatisch, maar mijn vriend is met hem beneden op de bank gaan liggen, dus ik heb gelukkig zelf wel een paar uur geslapen, was er ook zo aan toe, super dankbaar dst mijn vriend dat gedaan heeft. Het drinken gaat al veel beter nu! Dat is het aller belangrijkste dus een opluchting. Eten nog niet, maar dat komt vast weer.

vor 2 Jahren

Reactie op Marielleolthof

Lief dat je het vraagt! De nacht was dramatisch, maar mijn vriend is met he ...
Pfff pittig hoor weer zo’n drama nacht. Lief dat hij dat gedaan heeft. Ik wil niet belerend zijn maar het is in mijn ogen belangrijk dat jullie elkaar afwisselen als de nachten steeds zo zijn anders is t niet te doen, dat is althans mijn ervaring. Een paar uur slaap is nog steeds erg weinig. Pas goed op jezelf ook he! Fijn dat hij veel beter drinkt. Eten komt idd ook vast snel weer. Zet m op en beterschap verder!

vor 2 Jahren

Reactie op Marielleolthof

Lief dat je het vraagt! De nacht was dramatisch, maar mijn vriend is met he ...
Fijn dat Fynn weer drinkt! Dat zal een hoop zorgen schelen. En super dat je vriend hem heeft overgenomen zodat jij ook wat kon slapen. Hopelijk krijgen jullie vannacht allemaal weer wat slaap

vor 2 Jahren

Ook weer eens van de partij.. Meisje was even half 6 al "wakker" hoesten weer.. heb het een uur kunnen rekken. Ze lag wel stil maar wel wakker en dacht misschien valt ze nog in slaap. Maar helaas. Nu een stuiterend kindje op haar kinderstoel... bewegen joh.. niet normaal..🤣🤣🙈. Toen onze nachten zo slecht gingen..deden wij ook om en om de nachten zodat de andere even kon opladen.