1144 Reacties

VRIEND

2 jaar geleden

oww ze is zo op maar wordt steeds wakker van haar eigen gehoest. En het hoesten doet ook zo'n pijn 😢. Zo zielig.

VRIEND

2 jaar geleden

Ukkie net wakker. Bleek dat hij doorgelekt was. Romper, pyama en slaapzak nat. Begrijpelijk dat je daar wakker van wordt. Iemand een tip, haal hem bijna elke ochtend nat uit bed. Gebruiken nu de maat 5 pants. Toch maar een pak maat 5 luiers halen? 🥺

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Ukkie net wakker. Bleek dat hij doorgelekt was. Romper, pyama en slaapzak n ...
De pants lekken hier ook door, de 'gewone' premium protection van pampers niet.

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

oww ze is zo op maar wordt steeds wakker van haar eigen gehoest. En het hoe ...
Ahhh dit hadden wij ook een week. Ik gebruikte tussikind van vsm en nurofen tegen de pijn (iom arts)

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Ukkie net wakker. Bleek dat hij doorgelekt was. Romper, pyama en slaapzak n ...
Ik was overgegaan van maat 5 gewone luiers naar maat 5 pants van pampers harmonie. Maar de pants maat 5 bleek toch te groot. Je kan die natuurlijk niet strakker vast maken. Dus nu maat 4 pants. Dat gaat weer super!

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

De pants lekken hier ook door, de 'gewone' premium protection van pampers n ...
Zijn hier ook de enige die werken van pampers. En de Etos luiers doet onze zoon het ook goed op

2 jaar geleden

Hoe gaat het met de club wakker mama's 😊 Onze zoon is de hele week al aan het spoken 🥴

2 jaar geleden

Ik mag in m'n handjes klappen en t afkloppen maar hier word op t moment goed geslapen. Tot 7uur de afgelopen dagen en vanmorgen zelfs tot 9..😳. Ik roep niet te hard we hebben dit wel vaker een paar dagen en daarna weer wat minder. Maar ik heb hoop!

2 jaar geleden

Hier nog steeds een beetje ziek mannetje, dus overdag slaapt hij extreem veel en snachts wel oke maar door de diarree toch snachts wel minstens 1 keer eruit en dan ben ik wel even bezig voor ik weer in bed kan kruipen. Dus de nachten zijn niet top, maar we gaan wel weer de goede kant om na ongeveer een maand sprong en ziek zijn ellende

2 jaar geleden

Hoe gaat het met de club wakker mama's 😊 Onze zoon is de hele week al aan ...
Mevrouw heeft in haar hele leven (13 maanden + 1 dag) welgeteld 21 nachten goed doorgeslapen; als in, 19.00 uur op bed en 's ochtends pas wakker. Ik ben nu zó moe dat ik haar 's nachts soms niet eens hoor huilen en mijn vriend er dan voor opdraaft. 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Mevrouw heeft in haar hele leven (13 maanden + 1 dag) welgeteld 21 nachten ...
Ja dat herken ik wel, of ik hoor het huilen ergens wel "in de verte" maar mijn lichaam is gewoon niet in staat erop te reageren door de vermoeidheid

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Mevrouw heeft in haar hele leven (13 maanden + 1 dag) welgeteld 21 nachten ...
Heel herkenbaar! Ik slaap zelf ook niet meer door. 😭 Gaat het verder met je? Pittig hè...

2 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik slaap zelf ook niet meer door. 😭 Gaat het verder met j ...
Ik ben wel steeds vaker ziek(erig) en heb vaker last van stijve spieren, maar verder gaat het gelukkig prima. Maar oooooit gaat ze lekker doorslapen. Hoe is het voor jou?

2 jaar geleden

Ik heb een tweeling van 13 maanden, 2 meiden. Helemaal doorslapen hebben ze niet vaak gedaan, maar de laatste tijd gaat het zo slecht. Ik pak degene die huilt vaak op snachts, omdat ik bang ben dat ze de ander wakker maakt. Dan ben ik zo 1 of 2 uur bezig voor ik haar weer slapend in bed heb. Vervolgens komt de ander ook weer. Ik heb echt het idee dat ik iets verkeerd doe, maar wat?

2 jaar geleden

Hoe gaat het met de club wakker mama's 😊 Onze zoon is de hele week al aan ...
Kapot 😭 al sinds zijn verjaardag ziek, kwakkelen weer ziek, kwakkelen en nu dus WEER ziek met koorts eb verkouden. De nachten zijn gebroken, ik werk 32u en doe nog een opleiding. Ik ben echt kapot😴

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Kapot 😭 al sinds zijn verjaardag ziek, kwakkelen weer ziek, kwakkelen en n ...
Oh noooo niet weer! ♥️

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Ik ben wel steeds vaker ziek(erig) en heb vaker last van stijve spieren, ma ...
Ja gelukkig wel! Alleen dat huh nog steeds niet altijd doorslapen is zoooo irritant. Het gaat wel goed, maar heb mij gisteren ziek moeten melden van vermoeidheid. We hebben echt een zware week gehad 🥲

2 jaar geleden

Reactie op Newmom10

Ik heb een tweeling van 13 maanden, 2 meiden. Helemaal doorslapen hebben ze ...
Slapen ze samen op de kamer? Zag op YouTube bij een tweeling mama hetzelfde. Bleek dat ze totaal een ander slaap ritme hadden en uit elkaar halen enorm hielp. Klinkt best hard, maar misschien helpt het..

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Kapot 😭 al sinds zijn verjaardag ziek, kwakkelen weer ziek, kwakkelen en n ...
Power mama!! Wel ontzettend zwaar 😭 veel beterschap ♥️

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Oh noooo niet weer! ♥️
Ja helaas weeeeeer verkouden, hoesten, benauwd en koorts. Hopelijk is hij er deze keer sneller bovenop🤒😢