1144 Reacties

2 jaar geleden

Power mama!! Wel ontzettend zwaar 😭 veel beterschap ♥️
Lief!! Dankjewel😘

2 jaar geleden

Hoe gaat het met de club wakker mama's 😊 Onze zoon is de hele week al aan ...
Mijn dochter heeft nog nooit doorgeslapen. Op 2 handen is te tellen dat ze maar 3 keer kwam in de nacht. Meestal echter elk uur of elke 2 uur eigenlijk wel. 😂😂 Momenteel is het weer zo ruk dat ze naast me in bed ligt. De hele nacht aan de borst omdat ze dan t minst huilt. 😅 Om over overdag ook nog maar niet te spreken. Deze mama is moeeeeee. 😴😴

2 jaar geleden

Reactie op Liesvr

Mijn dochter heeft nog nooit doorgeslapen. Op 2 handen is te tellen dat ze ...
Is gwn mijn verhaal… slaapt bij ons anders kan ik ook niet functioneren

2 jaar geleden

Reactie op Liesvr

Mijn dochter heeft nog nooit doorgeslapen. Op 2 handen is te tellen dat ze ...
Hier precies hetzelfde... Zit er aan te denken om een slaapcoach in te schakelen maar geen idee of dat iets is. Heb hem zelf denk k verpest want als hij snachts de tiet niet krijgt trekt hij gewoon net zolang aan m'n topje tot het wel lukt... En aangezien ik fulltime werk slaap ik liever af en toe een uur of 2 dan 2 uur wakker zitten

2 jaar geleden

Slapen ze samen op de kamer? Zag op YouTube bij een tweeling mama hetzelfde ...
Ja ze slapen samen op de kamer. Ik heb alleen jammergenoeg geen slaapkamer over en bij ons op de kamer zie ik eigenlijk ook niet zitten. Ben bang dat ik dan helemaal niet meer slaap.

2 jaar geleden

Vannacht was t weer raak, hij slaapt hele week al door tot 7 en vannacht was meneer er weer. Wil dan eigenlijk geen flesje meer geven maar serieus ik weet zeker dat de buren hem gehoord hebben vannacht 🥴. Zijn er meer mama's die hier tegen aan lopen? En hoe jullie dat opgelost hebben? Uiteindelijk heeft hij een mini flesje van 120 gehad heb een ruggengraat van niks dan... 😅

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Vannacht was t weer raak, hij slaapt hele week al door tot 7 en vannacht wa ...
Ik geef ook een flesje hoor anders zit ik beneden rond 4u. Dat lost zich vanzelf wel weer op hoop ik dan maar 😅

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Vannacht was t weer raak, hij slaapt hele week al door tot 7 en vannacht wa ...
Vannacht waren zelfs 2 flesjes nodig, om 12uur een kleintje en om 3uur kwam meneer weer, dacht dit kan toch niet honger zijn, maar om 4 uur gewoon een fles van 180 leeggedronken. Hij is herstellende van 3 weken ziek zijn en weinig eten dus hij had het nodig blijkbaar. Maar ik geef er altijd aan toe. Hij voelt zelf wel aan wat hij nodig heeft en de nachtvoeding stopt ook vanzelf weer wanneer het niet nodig is, dat is al vaker gebleken

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Vannacht waren zelfs 2 flesjes nodig, om 12uur een kleintje en om 3uur kwam ...
Yep! Hier heb je een goed punt. Zo had ik het nog niet bekeken, Ik lees dan overal "ze hebben het niet nodig, troosten, terugleggen en volhouden etc. Maar er gewoon aan toegeven is misschien t beste.. ook voor mijn humeur! 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Vannacht waren zelfs 2 flesjes nodig, om 12uur een kleintje en om 3uur kwam ...
Hier precies het zelfde alleen zonder 'avondfles' blijft moeilijk. Ze heeft dan ook echt dorst, maar slaat hem ook best wel eens over.. Ik geef ook altijd toe omdat ze daarna gelijk gaat slapen. Het lukt trouwens wel steeds beter om eerst aan te kleden/douchen een boterham en dan pas de fles te doen hier. Eerst was dat echt wel onmogelijk.

2 jaar geleden

Onze zoon is ook heel erg ziek geweest en heeft amper gegeten of gedronken. Vannacht echt paniek en dronk z'n fles meteen leeg. Overal lees ik dat je dan op moet passen dat het geen gewoonte wordt maar dit is echt pure honger. Dus ik geef het gewoon 🤔

2 jaar geleden

Ze zullen toch niet tot hun 18de een fles willen in de nacht....? Als je kindje in de nacht een flesje (voeding) wil en dan lekker kan slapen. Dan is kind blij en ouders blij. Ik zeg gewoon blijven doen meiden! 🍼😊. Of ik denk te simpel...

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Ze zullen toch niet tot hun 18de een fles willen in de nacht....? Als je ki ...
We doen het hier allemaal maar willen allemaal geen verwend kind denk ik... Tenminste dat is bij mij het dilemma

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

We doen het hier allemaal maar willen allemaal geen verwend kind denk ik... ...
Beter verwend dan verwaarloosd. 😉

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

We doen het hier allemaal maar willen allemaal geen verwend kind denk ik... ...
Dat vind ik ook het lastige. Wil ze fles omdat het gewenning is (en houden we dat dus zelf in stand) en ook het bij ons liggen. Of heeft ze het nu even nodig. Mijn man is al twee weken zoek dus voor nu gaan we maar de weg van minste weerstand en meeste slaap. Als hij ook weer beter is dan maar weer proberen op te voeden 🤔.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Dat vind ik ook het lastige. Wil ze fles omdat het gewenning is (en houden ...
🤣, gelukkig is mijn man niet 2 weken zoek maar alleen al 2 weken ziek 🤒. Gelukkig geen corona

2 jaar geleden

Hier wil Mevrouw alleen maar op Mn arm slapen zodra ik der in bedje leg word ze wakker en zet ze hem op krijsen heb al tanden spul opgedaan.

2 jaar geleden

Ik meld mij alvast voor vannacht. Meisje snipverkouden, kotst al haar eten eruit vanwege het hoesten en vriend gaf ook al aan 99% zeker te weten dat hij morgen ook ziek is. 😖

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Beter verwend dan verwaarloosd. 😉
Dat is ook wat kort door de bocht wat mij betreft. Maar ik denk eerder dat het lastig is waar de grens ligt, en dat iedereen zijn best doet het zo goed mogelijk te doen, en aangezien de meeste van onze kleintjes nog niet praten, blijft het toch vaak gissen wat het dan is... Vraag me dat zovaak af, wordt ze wakker vanwege een volle luier, te warm/koud, of toch honger ze kan het nog niet zeggen en bij die van ons duurt het nog wel even gok ik voor ze uberhaupt wat zegt.

2 jaar geleden

Heb avonddiensten gehad enkele deze week, en elke keer heeft mijn vriend de kleine in bed gedaan, en al die avonden is hij gekomen omdat ie nat is. Dan zie je maar weer hoe belangrijk het is om de luier goed aan te doen.... En als de kleine dorst heeft gewoon lekker en flesje gegeven dat ben ik ook een voorstander van!