1144 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Dat is ook wat kort door de bocht wat mij betreft. Maar ik denk eerder dat ...
Excuus. Bedoel het helemaal niet kort door de bocht het is een uitspraak die hier vaak gedaan word en die je naar eigen zeggen helemaal volledig zelf mag invullen. Ik ben het met je eens wat je zegt. Het is soms 1 groot vraagteken. 🌷

2 jaar geleden

Meisje niet fit. Even 24 uur wakker en huilen tup kwijt. Man heel de dag snurk of andere piepgeluiden maken waardoor ik elke keer dacht dat meisje wakker was.. even 6 uur was ze wakker. Ik ben al zo moe en kort van londje😔. Maar ja mag niet klagen er zijn mensen die erger hebben.

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Excuus. Bedoel het helemaal niet kort door de bocht het is een uitspraak di ...
Ow dat wordt hier idd niet gezegd 🙂 ben niet beledigd of zo hoor. Het blijft lastig

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Beter verwend dan verwaarloosd. 😉
Dit is een uitspraak van Pauline van gooische moeders, wij zeggen dat ook vaak hier😅

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

🤣, gelukkig is mijn man niet 2 weken zoek maar alleen al 2 weken ziek 🤒. ...
Haha dat maakt het een stuk minder erg toch 🤣 Hier krijgt ze ook nog regelmatig een nachtvoeding. Geen idee hoeveel ze dan binnen krijgt, maar ze heeft duidelijk dorst dan🤱 Overdag eet ze wel steeds beter, maar die extra voeding lijkt ze nog wel echt nodig te hebben. En ach een paar maanden geleden kwam ze gemiddeld nog een keer of 3.

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Dit is een uitspraak van Pauline van gooische moeders, wij zeggen dat ook v ...
Das allemaal boven de rivieren denk ik 😂💚🧡 maakt niet uit, we komen allemaal op het zelfde uit, toch die fles, dis zal het wel goed zijn

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Das allemaal boven de rivieren denk ik 😂💚🧡 maakt niet uit, we komen alle ...
🤣💙❤️

2 jaar geleden

Tis hier lekker plakken met mn zoontje die alleen tegen mij aan wil slapen. Kan ik hem niet kwalijk nemen met 40,5 graden koorts! Combinatie hoestje+vaccinatie valt niet zo lekker blijkbaar :/

2 jaar geleden

Vanaf vrijdagnacht is ons zoontje al erg vroeg wakker en moeilijk in slaap te krijgen. Hoop dat volgende nacht beter verloopt. Sprongetje?

2 jaar geleden

Onze dochter wordt elke keer zo koud wakker, helemaal in paniek en moet dan drinken... Ze heeft een pyama aan een een super dikke slaapzak en een lakentje en dekentje en laken over haar heen en nog heeft ze koude billen en als je haar te vroeg onderstopt heeft ze het weet te heet na een uur en nu dus weer koude billen, alsof ze haar temp niet kan vasthouden of zo heel raar......

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

We doen het hier allemaal maar willen allemaal geen verwend kind denk ik... ...
Ik heb vandaag wederom weer geleerd dat je je kind niet kan verwennen, die heeft namelijk liefde en geborgenheid nodig. 😄

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Onze dochter wordt elke keer zo koud wakker, helemaal in paniek en moet dan ...
Hier werd hij ook elke keer wakker waarvan ik dacht hij heeft het koud. Romper,pyjama, slaapzak zonder mouwen, laken en deken. Nu doe ik maar een romper lange mouw eronder en heb de verwarming iets hoger gezet en sinds dien slaapt hij door. Of t toeval is geen idee... 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Onze dochter wordt elke keer zo koud wakker, helemaal in paniek en moet dan ...
Dit herken ik hoor ik wissel soms nog slaapzakken voor de nacht. Boris draagt een romper zonder mouw een dikke pyjama van fleece van de Hema incl broek en dan de Dikste slaapzak van Hema met mouwen tog 3.5. Je kan Hanna is temperaturen als ze wakker word met koude billen. Onder de 36,4 weet ik inmiddels dat hij wakker word van de kou.

2 jaar geleden

Puur uit nieuwsgierigheid, hoe warm of fris is de slaapkamer? Dat maakt denk ik ook wel uit. De laatste weken is de temperatuur bij ons 16 of 17 graden, hele koude nachten duikt ie wel eens onder de 16. Leon slaapt met romper lange mouw, pyjama shirt, dikke slaapzak, laken, en 2 dekens. En dan is hij lekker warm als ik hem er uit haal 's nachts.

2 jaar geleden

19 graden. Pyama, slaapzak dun en 1 deken.

2 jaar geleden

Reactie op Louise 030

Puur uit nieuwsgierigheid, hoe warm of fris is de slaapkamer? Dat maakt d ...
Meestal 15/16 graden. Slaapt hier in de puck a baby 4 seizoens met alle twee de zakken erin en dan een romper met lange mouwen eronder.

2 jaar geleden

Reactie op Louise 030

Puur uit nieuwsgierigheid, hoe warm of fris is de slaapkamer? Dat maakt d ...
Hier 19.5 tot 20.5, nog steeds zonder verwarming. Hij draagt een lange romper, (fleece) pyjama, soms sokken een een slaapzak van 1.5 tog. Z'n aerosleep is er nu wel af, dat scheelde echt veel hier.

2 jaar geleden

Hier 19.5 tot 20.5, nog steeds zonder verwarming. Hij draagt een lange romp ...
Daar zeg je wat! Heb ik eigenlijk niet aan gedacht, misschien moet ik die er ook van af halen. Wel een goed warme kamer zonder verwarming, om jaloers van te worden tijdens een nachtvoeding 😉

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Dit herken ik hoor ik wissel soms nog slaapzakken voor de nacht. Boris draa ...
Ga ik dat eens proberen... Ik temperatuur haar nooit en weet ook niet precies hoe warm de kamer is... We hebben wel verwarming doe we kunnen regelen daar, het voelde igg warm op haar kamer. Maar meten is weten misschien moet ik dat dan toch maar doen...

2 jaar geleden

Reactie op Louise 030

Daar zeg je wat! Heb ik eigenlijk niet aan gedacht, misschien moet ik die ...
Ja dat scheelde echt zoveel 😱 ik dacht zal wel meevallen. Hij was er gewoon 36 graden door. Mijn man is heel blij ermee maar ik vind het al snel te warm hier haha. We hadden laatst een paar uur de verwarming aan voor bezoek. Was meteen 22 graden in z'n kamertje. 😕