1144 Reacties

2 jaar geleden

Voor het eerst in tijden heeft ze weer bij ons geslapen. Ze had zoveel pijn van die kiesjes. Uiteindelijk heeft ze gelukkig heerlijk tegen me aan geslapen. Wel elke keer gevoeld of papa er ook nog was. Denk ook een beetje papa/mama tijd inhalen nu ze na 2,5 week thuis weer 2 dagen naar de opvang is geweest.

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Voor het eerst in tijden heeft ze weer bij ons geslapen. Ze had zoveel pijn ...
Oh haha blijkbaar heeft ze dus elke keer bij mijn man z’n neus dicht geknepen 🤣🙈

2 jaar geleden

Reactie op Joy88

Loeder moeder 😑😑 bleek fikse oorontsteking. Nu aan de antibiotica
Dus geschreeuw was wel terecht. Is wel goed dat je deelt want ik vraag me soms ook af of mijn zoontje mij manipuleert of toch echt wat aan de hand is. Veel beterschap en hopelijk een snelle nachtrust op korte termijn…

2 jaar geleden

Nog meer vroege vogels? Ik weet niet of het sprong 9 is of tanden of gewoon dat tussen dutjes zitten. Sterkte voor alle mama's, fijne dag 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Joy88

Loeder moeder 😑😑 bleek fikse oorontsteking. Nu aan de antibiotica
Kon je niet weten, hadden wij ook ineens :( Beterschap!

2 jaar geleden

Nog meer vroege vogels? Ik weet niet of het sprong 9 is of tanden of gewoon ...
Ja hier maar wij hebben aan haar ritme lopen rommelen want we moesten zelf beiden vroeg aan de slag... Iets met winkel optijd open door de lockdown.

2 jaar geleden

Nog meer vroege vogels? Ik weet niet of het sprong 9 is of tanden of gewoon ...
Hier 05.45 uur. Heb een fles in haar handen gelegd en om 06.30 uur viel ze nog in slaap, tot ik haar om 07.00 uur wakkermaakte. 🤭 Ik kon dit tijdstip niet zo hebben hihi.

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ja hier maar wij hebben aan haar ritme lopen rommelen want we moesten zelf ...
Awhhh hopelijk is het eenmalig 😕 of moet je nu vaker vroeg openen?

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Hier 05.45 uur. Heb een fles in haar handen gelegd en om 06.30 uur viel ze ...
Hahaha 🤣 dat snap ik wel, is echt te vroeg. Ik weet niet echt of ik er nu naar toe moet gaan of het even moet uitzitten tot hij weer 'normale' tijden wakker wordt

VRIEND

2 jaar geleden

En het is weer drama met naar bed doen. De hele week al. Als hij het bed al ziet is het schreeuwen en krijsen. Hopelijk is dit een fase 😩

2 jaar geleden

Heb ik eindelijk geen avondvoeding, kan ik zelf niet slapen. 😭

2 jaar geleden

Hahaha 🤣 dat snap ik wel, is echt te vroeg. Ik weet niet echt of ik er nu ...
Ik laat haar altijd tot 7 uur in haar bedje liggen. Tenzij ze begint met krijsen, maar meestal is ze rustig met af en toe een huiltje. Al is ze meestal ook ergens tussen 6.30 en 7 wakker.

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

En het is weer drama met naar bed doen. De hele week al. Als hij het bed al ...
Hier ook. Blijkbaar heeft ze een sprongetje. Oef! 😅

2 jaar geleden

Reactie op Kathds

Hier ook. Blijkbaar heeft ze een sprongetje. Oef! 😅
Ik vind deze toch wel weer intens hoor 🥺

2 jaar geleden

Tussendoor is ze in de nachten steeds vaker even wakker. Gisteren laat wakker geworden. We waren weg en daarom om 16.15 nog even op bed geleden maar ze had nog best lang geslapen. 17.50! Gevolg half 8 naar bed gebracht ze ging toen wel slapen maar om half 10 was ze mij weer aan het aankijken via de cam😏. In de nachten ook weer vaker wakker. De afgelopen nachten elke keer speen kwijt of huilen in haar slaap.. zo niks voor haar.. zal wel een sprong zijn denk ik. Ze is nu 14 maanden🤷‍♀️

2 jaar geleden

Heeft iemand tips om een kindje langer te laten doorslapen ‘s ochtends? Elke ochtend is ze om half zes wakker en gaat dan niet meer slapen. Ze gaat er om 19 uur in en is dan erg moe en slaapt gelijk. Later naar bed is dus geen optie. Ze slaapt nog twee keer overdag en ook daar kan ze nog niet zonder. S avonds is eten een drama maar ook als ze genoeg heeft gehad, slaapt ze niet langer dan tot half zes. Ik ben de hele dag bezig met zorgen dat ze genoeg eet en drinkt.

2 jaar geleden

Heeft iemand tips om een kindje langer te laten doorslapen ‘s ochtends? Elk ...
Hier helpt het juist om hem iets eerder op bed te leggen. Hij gaat nu half 7 naar bed en slaapt tot gemiddeld half 7 door. (bij goede nachten dan he😅)

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Hier helpt het juist om hem iets eerder op bed te leggen. Hij gaat nu half ...
Bedankt voor de tip! Dat gaan we proberen🤗

2 jaar geleden

Bedankt voor de tip! Dat gaan we proberen🤗
Dit ook! En wat bij ons hielp, mits hij niet huilt laten liggen. Hij valt vaak weer in slaap. Soms ook niet, dan is het erg vroeg 😫

2 jaar geleden

Hier weer vanaf 5hr wakker. Hopeloos. Nu moetk m wakker proberen te houden totdat dochter naar school is en ik hem bij de opvang af kan zetten.