1144 Reacties

2 jaar geleden

We zijn vannacht maar erbij gaan liggen, we waren ook bij vrienden geweest en wat gedronken dus dat hielp ook niet mee. Maar als je erbij lag op de grond met minimaal licht was het goed en ging die spelen in bed. Hij was in ieder geval stil.... Hopelijk blijft dit niet zo

2 jaar geleden

Tot nu toe ieder uur sinds hij naar bed is gebracht nog huilend en hoestend wakker geworden, dat gaat een zware nacht worden.

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Tot nu toe ieder uur sinds hij naar bed is gebracht nog huilend en hoestend ...
En hoe is het gegaan?

2 jaar geleden

Reactie op Ilsevangeffen

En hoe is het gegaan?
Alleen om 11uur en om 4 uur heeft hij overgeslagen. Verder ieder uur gehuild. Vandaag ook flinke koorts erbij en verwacht vanavond niet veel beter te gaan. Hoe gaat het deze avond bij jullie?

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Alleen om 11uur en om 4 uur heeft hij overgeslagen. Verder ieder uur gehuil ...
Ah dat is niet fijn! Je kunt dan zo weinig doen als ze zich zelf wakker hoesten. Paracetamol kan dan echt geen kwaad. Wij hebben een feddekees lakentje geleend van een vriendin van me, en een klein rood lampje en hij is zelf in slaap gevallen. Wordt wel af en toe wakker aan zijn ogen te zien maar hij is rustig! Kwam de eerste nacht niet staan, of iets gehoord. Vanmiddag heeft ie zich zelf er wel uitgewurmt dus ben benieuwd hoe die het vannacht doet, we gaan het een weekje uitproberen. Eerst sliep die altijd op zijn buik en nu wordt ie gedwongen om op zijn rug te slapen, omdat ie moet wennen, hij snapt nog niet dat ie kan draaien 🙈

2 jaar geleden

Na bijna 2 maanden doorslapen tot een uur of 9 komt meneer nu weer een aantal nachten om 5uur....🧐 en heeft dan echt honger, 10 min later weer vertrokken tot een uur of half 8... mag niet mopperen maar snap t niet.. als hij in z'n sprong zit lijkt t wel of hij meer nodig heeft...

2 jaar geleden

Super onrustige nacht gehad na gisteravond weer eens een allergische reactie op het avondeten 😩 Vanmorgen zag ik dat ze na de borstvoeding ook weer allemaal uitslag kreeg, dus zal vannacht ook ook niet geholpen hebben. Nu sinds 6 uur wakker en inmiddels maar Paw Patrol aan het kijken, dan huilt ze in ieder geval niet 😕

2 jaar geleden

Reactie op Ilsevangeffen

Ah dat is niet fijn! Je kunt dan zo weinig doen als ze zich zelf wakker hoe ...
Hopelijk werkt het een beetje, fijn dat je het zo een weekje kan proberen. Hier hebben we hem maar bij ons in bed gedaan. Zo heeft hij nog wat slaap gehad, alleen ik zelf wat minder, snap moet hoe sommige dat samenslapen kunnen laten werken, uiteindelijk lig ik op mijn zij op 20 cm met mijn arm in een rare bocht en mijn schouder ijskoud omdat ik de deken niet te hoog optrek omdat ik bang ben dat Fynn er anders onder komt😅

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Hopelijk werkt het een beetje, fijn dat je het zo een weekje kan proberen. ...
Ik heb ondertussen een draai gevonden. Onze zoontje ligt tussen ons in en ik half op zijn bedje. Ik heb zijn bedje tegen onze aangezet. Alleen hij wil niet aan de zijkant slapen maar echt tussen in… het is niet handig maar Zo slapen we tenminste allemaal wat we voor nu acceptabel vinden. En tegen koud arm heb ik ook een oplossing. Dat is dus voor mij linker arm, trek de mouw van de badjas aan en zo slapen we 😬badjas ligt dus boven dekken half aan

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Hopelijk werkt het een beetje, fijn dat je het zo een weekje kan proberen. ...
Vannacht nacht 2 gehad en hij sliep gewoon weer door. Of ja hij is stil en rustig geweest. Ik was eerst geen voorstander van zo iets. Maar OMG het werkt! Dus als het vannacht goed gaat dan koop ik er zelf 1, dat is mij dan het geld echt waard. Het geeft een geborgen gevoel voor ze. Misschien ook iets om uit te proberen? Nooit geschoten is altijd mis toch. Tips voor het samen slapen heb ik niet. Want ben daar zelf geen voorstander van geweest dus nooit echt gedaan

2 jaar geleden

Reactie op Ilsevangeffen

Vannacht nacht 2 gehad en hij sliep gewoon weer door. Of ja hij is stil en ...
Ik heb de fedde en kees ook geprobeerd maar hier werd hij er heel giftig van helaas. Het is zoiezo een wilde slaper met veel draaien en doen. Super fijn dat het voor jullie lijkt te werken ik hoor er ook veel succes verhalen over verder!

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Hopelijk werkt het een beetje, fijn dat je het zo een weekje kan proberen. ...
Same ik lig dan ook nooit lekker, Hanna leg ik op de deken in een slaapzak dan komt ze er ook niet onder...

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Hopelijk werkt het een beetje, fijn dat je het zo een weekje kan proberen. ...
Ons zoontje slaapt al maanden tussen ons. Wat wij doen is onze kussens lager zetten en hij ligt dan dwars boven ons dus dan kan hij nooit onder de deken komen 😁

2 jaar geleden

Nou, wij zitten alweer 2 uur beneden.. Heb baby tv maar aangezet, niks helpt. Direct krijsen als ik ook maar probeer om haar naar boven te brengen. Ik snap echt niet wat het is. Afgelopen week slaapt ze ineens 5 nachten door en nu alweer 2 nachten drama

2 jaar geleden

Ben er zo zo klaar mee, met dat gedoe steeds in de nacht.... 😩 Hij blijft bezig tot hij z'n fles heeft....

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Ben er zo zo klaar mee, met dat gedoe steeds in de nacht.... 😩 Hij blijft ...
Herkenbaar! Bij ons hielp het om cold turkey te stoppen. Binnen twee nachten was t klaar. Het viel bij ons erg mee. Wellicht helpt t jullie ook. Sterkte! (Wij zijn er ook nog niet want vanaf vijf uur was t weer ‘feest’ met wakker zijn en weer bijna slapen en weer wakker etc.)

2 jaar geleden

Herkenbaar! Bij ons hielp het om cold turkey te stoppen. Binnen twee nachte ...
Nou t gekke is is dat hij gewoon 2 maanden doorgeslapen heeft van 19.00 tot 9.00 😇 en ineens is t weer over. Snap er niks van. Misschien echt extra honger of t is niks en word weer een gewoonte ik heb t tot 5uur volgehouden geen fles te geven wilde het echt niet doen. Hele nacht viel hij elke keer weer in slaap maar hij ging zo hard huilen..dat ik dacht Jezus.. hou je mond man tis 5uur dadelijk je zus ook wakker.. dus toch een fles. Ging je zoon/dochter ook zo huilen of alleen wakker? Weet gewoon niet hoe te troosten dan..

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Ben er zo zo klaar mee, met dat gedoe steeds in de nacht.... 😩 Hij blijft ...
Mijn zoontje was nooit een goede slaper.. heeft nooit een speentje gewild. Sinds kort leg ik hem in bed met zijn fles deze drinkt hij leeg en deze laat ik dan leeg bij hem liggen. Zodra hij af en toe wakker word 's nachts pakt hij deze, en slaapt vervolgens verder. Hij gebruikt deze nu blijkbaar als een soort van speen. Sindsdien slaapt hij door. Misschien niet ideaal maar he we slapen eindelijk door

2 jaar geleden

Reactie op Kimvg

Mijn zoontje was nooit een goede slaper.. heeft nooit een speentje gewild. ...
Hoezo niet ideaal.... jij slaapt, hij slaapt, lijkt mij meer dan ideaal. Fijn dat hij dat zal zijn speentje ziet en lekker doorslaapt daarna. Mauro heeft een speen, en gilt gewoon heel hard met speen 😅

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Hoezo niet ideaal.... jij slaapt, hij slaapt, lijkt mij meer dan ideaal. Fi ...
Oo dacht wie weet werkt het bij jullie ook. Maar als hij een speen heeft dan zal hij waarschijnlijk niet in een lege fles trappen🙈