657 Reacties

2 jaar geleden

Nou, ik meld me alvast. Ik was lekker al om 21.00 uur naar bed gegaan, maar mevrouw had andere plannen. Doorkomende kiezen én Corona 😭

2 jaar geleden

Ben benieuwd vannacht,, net alweer naar boven geweest niet voor de jongste maar voor de oudste,,, gevalletje buikpijn diaree kapotte billen maar gelukkig sliep die meteen weer😅 komt niet vaak voor

VRIEND

2 jaar geleden

Neem je het goede voornemen om vroeg naar bed te gaan, is je zoontje het daar niet mee eens. Doorkomende tanden, koorts en sprong 9. Heerlijk 😭 Ik ben zo geen aardig mens als ik slaap tekort heb 😭

VRIEND

2 jaar geleden

Beterschap voor de zieke kindjes ❤️

2 jaar geleden

Slaaptekort kan je echt kapot maken... ik merk nu wat de eerste maanden van moeder zijn mij heeft aa gericht... ben ook echt niet meer mijzelf. Verjaardag van man gehouden.. 1.15 was iedereen weg.. lig nu in bed....wakker , man slaapt na zoveel bier op ......🙄

2 jaar geleden

Ik zelf vanaf 5 uur elke keer wakker komt doordat onze zoon de laatste week er elke keer weer is om 5, en vannacht sliep hij door en lig ik soort van te wachten en hij slaapt nu nog! Tis toch verschrikkelijk dat mamabrein 😅

VRIEND

2 jaar geleden

Aan het aftellen, nog één grote kies en dan als het goed is even een pauze van de tandjes als het goed is komen de hoektanden pas later en de achterste keizen ook. Hoop dat dit even rust geeft. Vannacht had ze echt heel veel pijn en al paracetamol gehad dus meer dan troosten konden we niet doen, super zielig. En dan ook nog blijven hoesten... Zo te lezen zijn we niet de enige, sterkte en beterschap allemaal!

2 jaar geleden

Hier was het ook weer drama vannacht. Vanaf 4 uur wakker en met geen mogelijkheid weer in slaap te krijgen

2 jaar geleden

Ik wil me ook melden niet dat onze nachten dramatisch zijn hoor maar doorslapen is het ook niet. Plus dit is het actiefste topic over het algemeen, toch een gezellig clubje😉

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ik wil me ook melden niet dat onze nachten dramatisch zijn hoor maar doorsl ...
Precies dit.... niet drama maar ook niet doorslapen. Voor vandaag houd ik t voor gezien, mijn nacht gaat beginnen. 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Precies dit.... niet drama maar ook niet doorslapen. Voor vandaag houd ik ...
Weltrusten!

2 jaar geleden

Heeeel af en toe worden we verblijdt met een nachtje doorslapen, maar dat komt zelden voor. Dus sluit me weer gezellig aan bij de groep😅

2 jaar geleden

Gezellig om ook in deel 3 weer dezelfde leuke gezichten te zien. Wel erg dat we gewoon al een deel 3 nodig hebben 😅 Hier is ze net alweer voor de 2e keer geweest vanavond. Net nog een keer heel uitgebreid gedronken, hopelijk slaapt ze nu door.

2 jaar geleden

Net weer wakker. Is in mijn gevoel alweer heel lang geleden dat ze zo vaak wakker was, maar is pas een paar weken terug, haha. Geen idee nog wat er deze keer aan de hand is 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Ik sluit mij ook weer aan 😝

2 jaar geleden

Ik was er ook weer... hij sliep tijdens z'n flesje alweer maar ik..... pfffff kan soms dan zo moeilijk weer in slaap komen lig echt uren te draaien... herkennen jullie dat?

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Ik was er ook weer... hij sliep tijdens z'n flesje alweer maar ik..... pff ...
Ja heel erg, dat is nog een groter probleem dan het niet doorslapen van Fynn zelf😩

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Gezellig om ook in deel 3 weer dezelfde leuke gezichten te zien. Wel erg da ...
Wij hadden een dikke krijsbui vannacht dus ja er is zeker een deel 3 nodig 🤪 en dat wakker liggen herken ik ook wel ik probeer niet te piekeren... Ik zet een filmpje/serie op dan ben ik zo weg

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Wij hadden een dikke krijsbui vannacht dus ja er is zeker een deel 3 nodig ...
Zullen we wel met elkaar hopen dat deel 4 niet nodig zal zijn😆🤞

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Zullen we wel met elkaar hopen dat deel 4 niet nodig zal zijn😆🤞
Ja joh en wat dan nog tis zoals het is. Dat het vervelend is weten we allemaal maar gedeelde smart is halve smart... Ik hoop dat ze snel klaar is met de tandjes, misschien ben ik dan de reden kwijt waarom ze krijst who knows... 🤷‍♀️ Nu kan teminste iets de schuld geven