657 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Petra81
Weet wat de rede was dat ze wakker was.. rook het toen ik haar slaapkamer i ...
Succes vandaag! Hier hebben we vier hoeslakens. 2 is normaal wel voldoende tenzij hij een keer goed ziek is dan 2 per dag😅
2 jaar geleden
Reactie op Marielleolthof
Succes vandaag! Hier hebben we vier hoeslakens. 2 is normaal wel voldoende ...
Ik houd van veel en niet hoeven wassen omdat het moet, dus hier igg meer dan 6? 🙈 ik heb er 3 bij het bedje gehad ik had alleen voorkeur voor die van ikea dus die bij gehaald.
2 jaar geleden
Oeff wat een nacht. Kleintje heeft hele nacht liggen huilen in zijn slaap, hij was niet wakker. Heb hem er wel een x uitgehaald. Ik kon er dus steeds niet van slapen. 🥴 fit is hij niet maar pfff ben blij dat de zon schijnt vandaag... dat maakt veel goed!
2 jaar geleden
Hier ook half 6 wakker. Maar helaas geen zin meer om te slapen. Hij is nog hartstikke moe maar geeft er niet aan toe.
Fijne dag vandaag allemaal.
2 jaar geleden
Reactie op Petra81
Half 7 weer wakker.. en het moet nu gaat zoals mevr wil.. anders dreinen en ...
Oef...daar heeft mijn mannetje ook al dagen last van. Niet bij me weg willen maar wel steeds de confrontatie met me aangaan en dreinen... Succes 😉
2 jaar geleden
Ken je dat dat je denkt, ik weet het echt niet meer🙈🥺 pff ze slaapt maar wat een strijd, zetpil, enorme sloot melk naar binnen, honderdduizend jaar wiegen in bed en weer van voorafgaan... Ik denk dat wij ook last hebben van verlatings angst in combi met wat lichamelijk ongemak... Bijna 1,5/2 uur verder.
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Ken je dat dat je denkt, ik weet het echt niet meer🙈🥺 pff ze slaapt maar ...
Ik ken t niet maar t lijkt mij doodvermoeiend.
Hopelijk heb je nog wat geslapen en hanna ook.
🌷
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Ken je dat dat je denkt, ik weet het echt niet meer🙈🥺 pff ze slaapt maar ...
Och jee 😭 Daarna nog wat slaap kunnen pakken?
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Vannochtend weer harde ontlasting 🥺
Ach arm meisje, zou ze daar zo veel last van hebben gehad misschien?