3364 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Fée

Zo voelt het in ieder geval nog wel 😂
Haha ja idd.

3 jaar geleden

Reactie op Kathds

🙋‍♀️ maar dat telt misschien niet meer als nachtvoeding. 😁
Zo voelt het zeker! 😂 Dus nachtvoeding nr 3 🙋🏽‍♀️

3 jaar geleden

🙋‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Fée

Mag ik vragen wat de reden is dat je ‘s nachts kolft? Ik lees het vaker en ...
Mn productie in de nacht is hoger. Heeft te maken met dat je prolactine spiegel in de nacht hoger is dan overdag, dus meer melk. Ik kolf meestal vlak voordat ik ga slapen omdat ik anders met pijnlijke, soms lekkende, borsten opsta.

3 jaar geleden

Reactie op licakika

Mn productie in de nacht is hoger. Heeft te maken met dat je prolactine spi ...
Helder, thanks!

3 jaar geleden

Hoe lang doen jullie over een nachtvoeding? Verschonen jullie altijd de luier? Ik heb soms het idee dat hij daar erg wakker van wordt. Ik doe eerst de ene borst, dan de luier (maar hij is dan erg ongeduldig) en dan de andere borst. Daarna nog omhooghouden. Ik ben zo driekwartier tot een uur verder. Ik vraag me af of dit sneller kan.. tips? Daarna lukt het mij vaak ook niet om gelijk in slaap te vallen en na twee/drie uur komt hij weer. Erg vermoeiend.

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft vandaag haar eerste vaccinatie gehad en heeft nu 38,4 verhoging/koorts. Wat kan ik haar aan doen in een slaapzak? Ze heeft de Puckababy Newborn Teddy voor de herfst/winter.

3 jaar geleden

Reactie op Baby11-20

Hoe lang doen jullie over een nachtvoeding? Verschonen jullie altijd de lui ...
Ik verschoon nooit tijdens de nacht.. of ik moet iets ruiken. Wel geef ik de fles maar lig binnen 20 minuten weer in bed

3 jaar geleden

Woaah mn dochter van 10 weken alweer 8 uren tussen de voeding! 6 uren geslapen! Ben zo blij daarmee haha! Hopelijk slaapt ze van nu tot 7 door 😂Maar denk 't niet.. Meestal rond 4 of 5 weer

3 jaar geleden

Reactie op LFM96

Mijn dochter heeft vandaag haar eerste vaccinatie gehad en heeft nu 38,4 ve ...
Goede vraag.. ik heb geen ervaring, maar las net toevallig een topic met de titel 3 maanden vaccinatie. Hierin stond ongeveer dezelfde vraag. Mijn zoon moet volgende week. Ben benieuwd.

VRIEND

3 jaar geleden

Present, op de dagen dat mijn vriend thuis is slaapt hij door tot de ochtend. Moet hij werken, komt de kleine bijna altijd snachts. Net of hij het aanvoelt 😂

3 jaar geleden

Joejoe🤷🏻‍♀️🙋🏻‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Blue93

Woaah mn dochter van 10 weken alweer 8 uren tussen de voeding! 6 uren gesla ...
Lekker hoorr😁😁

3 jaar geleden

Reactie op Baby11-20

Hoe lang doen jullie over een nachtvoeding? Verschonen jullie altijd de lui ...
Ik doe wel verschonen, heb het idee dat de mijne snel geirriteerde huid krijgt als de luier te lang aan is

3 jaar geleden

1e (en waarschijnlijk enige) nachtvoeding pas om 4u! 🥳 De vorige was geleden van 22u. Soms laat ze er al best veel tijd tussen.

3 jaar geleden

Reactie op Blue93

Woaah mn dochter van 10 weken alweer 8 uren tussen de voeding! 6 uren gesla ...
Geweldig!

3 jaar geleden

Reactie op Baby11-20

Hoe lang doen jullie over een nachtvoeding? Verschonen jullie altijd de lui ...
Ik verschoon altijd 's nachts. Ik doe het vóór de voeding, wordt ze even wakker van en dan valt ze na de voeding weer in slaap. Ze is dan nog niet erg overstuur van de honger aangezien ze naast me in de co sleeper slaapt en ik nogal snel wakker word van haar hongersignalen.

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

3u fles 5u wekker voor werk.... Top
Vandaag is beter.... 4.15u fles 5.u wekker. Kan gelijk door das wel weer jammer 🤣💀

3 jaar geleden

Ja ja, de kleine slaapt gewoon naast me, maar nu lig ik te spoken 🤨😖

3 jaar geleden

Reactie op Baby11-20

Hoe lang doen jullie over een nachtvoeding? Verschonen jullie altijd de lui ...
Half uurtje, ik verschoon hem en ondertussen maakt mijn man de fles. Flesje van 90 zit er altijd binnen 10 minuten in, dan houd ik hem nog 10/15 minuten rechtop, terug zijn wieg in en 9 van de 10 keer slaapt hij verder. Maar duurt dan soms idd lang eer ik zelf weer in slaap val.