3364 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Fée

Oh no! Is het vol te houden?
Nee maar heb weinig keus. Vriend heeft nachtdienst dus we moeten maar strijden🤧

3 jaar geleden

Nee maar heb weinig keus. Vriend heeft nachtdienst dus we moeten maar strij ...
Pittig zeg, succes!

3 jaar geleden

Hier wakker geworden voor een flesje. Denk dat ze 10 slokken opheeft en slaapt ze weer... bijna niks uit de fles op... zij slaapt, ik wakker.. Heftig hoor mumofelin, waarom huilt de kleine zo erg?

3 jaar geleden

4:00 eerste nachtvoeding en is nu hyper als ik weet niet wat🤷🏻‍♀️ hoop dat hij echt zo gaat slapen maar ik denk dat hij nu last heeft van zijn darmen

3 jaar geleden

Present 👋🏻 kind heeft z'n eerste prikjes gehad gister middag. Sindsdien super onrustig en wordt om het uur kermend wakker.. echt totaal niet zichzelf. Enige wat helpt is voeden (22.30 - 0.45 - 2.00 - 5.00) en op me laten slapen.

3 jaar geleden

Lekker hoor! Hier een baby die al sinds 21.30 aan het krijsen is.. genieten ...
Ohhhh😩 sterkte.. hoop inmiddels dat je baby slaapt.

3 jaar geleden

Present

3 jaar geleden

Present
Hier ook

3 jaar geleden

Rond half 11 vanavond heeft onze kleine man de fles gehad. Bij het boeren is hij erg wakker geworden omdat hij lucht niet goed kwijt kan. En ik zit nu nog steeds naast hem, bij zijn bed. Omdat hij zijn speen niet vast houdt zelf en er wakker van word als hij hem niet meer heeft😔 Het is nu 01:55

3 jaar geleden

Reactie op DaniëlleS

Rond half 11 vanavond heeft onze kleine man de fles gehad. Bij het boeren i ...
Pff jeetje sterkte

3 jaar geleden

Wakker, 2:,42😴 was ze eindelijk in slaap gevallen net moest ik opeens niezen 🤣 wakkkerrrrr

3 jaar geleden

Weer een nachtvoeding! Gisteren de vaccinatie gehad, dus vannacht niet ingebakerd.

3 jaar geleden

Check. 🙋‍♀️

VRIEND

3 jaar geleden

Jup. Omdat ik mn kont niet uit bed kreeg om 12 uur voor laatste voeding.. oeps

3 jaar geleden

Hoi. 🙋🏼‍♀️

3 jaar geleden

Voeding 2 van de nacht...maar meneer heeft krampjes en slaat zichzelf stress wakker :(

3 jaar geleden

🙋‍♀️

3 jaar geleden

Weer om 0400 uur wakker en met of zonder voeding.. meneer denkt dat ochtend is en wil niet meer slapen 🙄

3 jaar geleden

Reactie op Joy88

Weer om 0400 uur wakker en met of zonder voeding.. meneer denkt dat ochten ...
Hier ook sinds 03.00 😩

3 jaar geleden

Hier ook sinds 03.00 😩
Irritant he.... hier viel die na 2 uur weer in slaap.. ma werd mn dochter van en 3 wakker 🙄 dus hij slaapt boven en ik zit beneden met mn dochter. Man lief nachtdienst... dus deze 4 nachten toch al in totaal 15 uur geslapen 😴😴😴😬🙈