3364 Reacties

3 jaar geleden

3e ronde.. 1:30 / 3:15 / 5:15... om te janken deze nacht💀

3 jaar geleden

Ze had 2 x de nacht voeding over geslagen (kunnen rekken tot 6:30)... maar helaas vandaag niet 🙈 benieuwd wat morgen brengt 🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

De hele week doorgeslapen van 2300 tot 8 en nu al 2 nachten om half 6. Was net een beetje gewend aan slaap haha

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️als zijn fles leeg is, slaapt hij in mijn armen. Zodra ik hem terug ...
5:45 wakker door een volle poepluier🙃 kon dat niet wachten voor in de middag meneertje? Maar goed, poging 2 om te gaan slapen 🤣

3 jaar geleden

Reactie op lynn0000

3e ronde.. 1:30 / 3:15 / 5:15... om te janken deze nacht💀
Hier ook al 2 nachten om te janken 😴😭

3 jaar geleden

Hebben jullie ook weleens dat hij huilt, geen speen wil hebben en dan vervolgens ook niet wil drinken? Zelfs niet na een paar uurtjes slaap? Dan moeten we hem kalmeren en uiteindelijk slaapt hij weer eventjes en dan als hij wakker wordt, wil hij pas drinken🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Mvrnaomi

De hele week doorgeslapen van 2300 tot 8 en nu al 2 nachten om half 6. Was ...
Uit mijn topic, nu! 😂👉 Lijkt me heerlijk, half zes. Hier elke twee uur voeden in de nacht. Als ze er drie uur tussen laat voelt het als vakantie. 😆

3 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Hebben jullie ook weleens dat hij huilt, geen speen wil hebben en dan vervo ...
Vanwege vermoedelijk buikkrampjes wil ze soms wel drinken of slapen, maar lukt het gewoon niet. Ik voed met een tepelhoedje, dus ze heeft wel wat meer tijd om te beslissen of ze wel/niet wil gaan drinken. Meestal leg ik haar dan 's nachts gewoon aan als er 3 uur tussen de voedingen zit en dan drinkt ze telkens 2 minuten, pauze, etc.

3 jaar geleden

Reactie op hopsakeetje

Uit mijn topic, nu! 😂👉 Lijkt me heerlijk, half zes. Hier elke twee uur vo ...
😂😂

3 jaar geleden

Reactie op hopsakeetje

Uit mijn topic, nu! 😂👉 Lijkt me heerlijk, half zes. Hier elke twee uur vo ...
Mij ook half 6 lijkt me zalig🙏

3 jaar geleden

2 baby's die elkaar afwisselen 😵

3 jaar geleden

🙋‍♀️

3 jaar geleden

🙋🏼‍♀️

3 jaar geleden

🙋‍♀️

3 jaar geleden

Zijn we weer!

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️ slapeloze nachten 🥱

3 jaar geleden

🤗😂

3 jaar geleden

Yep ook geweest! En de oudste heeft een wekadvies en daar zorgt mijn man voor. Die hoor ik alleen hard snurken en nu lig ik wakker te wachten of hij wel komt😬 kan beter zelf gaan maar als hij wel wakker wordt dan is het weer alsof ik hem niet vertrouw 😅

3 jaar geleden

Weer tijd om te drinken hier.

3 jaar geleden

🙋🏾‍♀️