3364 Reacties

VRIEND

2 jaar geleden

Dean zit in het donderwolk weekje, nou dat is te merken. Hij slaapt zo slecht de laatste 2 dagen. Elke nacht wel 3x wakker. Uiteindelijk valt hij wel weer in slaap. Maar dan is hij aan het jammeren (niet huilen), en valt dan na 10 minuten in slaap. Heb nu oordopjes in, voel me dan schuldig. Maar zo kan ik wel het meeste geluid filteren. Van echt huilen wordt ik zeker wakker. Flesje is dan ook niet nodig in mijn opinie omdat hij ook steeds weer in slaap valt. Soms erg lastig dit soort situaties 🤷🏼‍♀️ Hopelijk snel uit dat donderweekje.

2 jaar geleden

Elk uur gezien maar nu weten we waarom, voelt minder erg op een of andere manier 🙂

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Dean zit in het donderwolk weekje, nou dat is te merken. Hij slaapt zo sle ...
Prima oplossing! Niet schuldig voelen, met überhaupt het even 10 min aankijken is niks mis. De kinderarts in het ziekenhuis gaf mij aan gemiddeld 3 u huilen op een dag kijkt niemand daar van op.

2 jaar geleden

Hier ook vaak wakker geweest. Gejammer van de kleine meid of ze lag standje hopenloos🤣. Ikzelf heel onrustig en vaak ook wakker. Ook niet topfit lekker... hopelijk het het niet door. MAMAVANAB... Gefelicitaart met je verjaardag!!!🥳🥳🥳🥳

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Voelt ook heel goed elke keer denk ik weer ja dit is een goede keuze. Vanda ...
Beterschap en sterkte voor jullie drie! 💕

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Net de fles gegeven en hij slaapt gelukkig weer! Gezien het al 00.15hr is; ...
Gefeliciteerd!

2 jaar geleden

Nu gaat ze opeens moeilijk doen met haar overdag slaapjes..elke keer huilen... wat is er aan het broeien...🤔🤨

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Voelt ook heel goed elke keer denk ik weer ja dit is een goede keuze. Vanda ...
Arhhhh 😭 hoe gaat het inmiddels met Hanna?

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Net de fles gegeven en hij slaapt gelukkig weer! Gezien het al 00.15hr is; ...
Gefeliciteerd ✨

2 jaar geleden

Hopen op een betere nacht. Vanaf 4 uur klaar wakker geweest. En misschien een uurtje overdag geslapen 😩

2 jaar geleden

Arhhhh 😭 hoe gaat het inmiddels met Hanna?
Net effe een krijsbui vannuit het niets ze werd wakker en begon gelijk te huilen/ krijsen helemaal overstuur. Toch maar een beetje melk geven want ja wat doe je dan als je kind zo overstuur huilt.... Zetpil er toch maar in ondanks geen koorts alleen wat verhoging.... Het klok alsof ze ergens pijn had...

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Net effe een krijsbui vannuit het niets ze werd wakker en begon gelijk te h ...
Awhhh het is zonde.... Beterschap met Hanna ♥️

VRIEND

2 jaar geleden

Hier is de kleine weer aan het huilen vanaf half 8. Het is de afgelopen week hier elke avond feest met naar bed gaan. Zodra we weglopen is het krijsen en huilen. Overdag en middag gaat het goed met de slaapjes. Wij weten het even niet meer 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Nu gaat ze opeens moeilijk doen met haar overdag slaapjes..elke keer huilen ...
Hier is 't overdag ook even drama, hij is veelste druk met sporten tegenwoordig 😅

2 jaar geleden

Bedankt voor de felicitaties allemaal! Vandaag een heerlijke dag gehad met de kindjes. Kleine man is nu mopperig en kan zn slaap niet vinden, maar dat komt wel weer goed

2 jaar geleden

Afgelopen nacht dus dochterlief die geslapen heeft van 20.00-5.00 🎉 Nu slaapt ze ook weer sinds 20.15, maar heeft ze overdag ook echt goed geslapen. Ik hoop stiekem dat ze de slaapregressie te pakken heeft en nu weet wat doorslapen is. Na ruim 8 maanden nog 2x per nacht BV geven is het even wennen (ik was vanmorgen doodmoe omdat ik TE vast geslapen had) maar ik zou het niet erg vinden 😅

2 jaar geleden

My God! Eindelijk slaap ti! Al wakker vanaf half 4 vanmiddag, ging hem rond half 8 op bed leggen en ik had leuk bedacht om hem weer eens in zn eigen bed te leggen. Hij slaapt namelijk al ruim 4 maanden bij ons in bed wegens slechte nachten en fulltime werken... Nu was ti zo overstuur hierdoor dat ik hem dus net pas in slaap heb gekregen... Pfff ik mag hopen dat ti nu toch pas echt rond 5 uur op zn vroegst weer komt

VRIEND

2 jaar geleden

Waarom zitten we weer op 2 nachtvoedingen 😴😴😴😴. Zal ze zo om 5 uur wel weer vrolijk wakker zijn ook...

2 jaar geleden

Hier ook een baby in #teamnosleep geen idee wat ze heeft maar ben het onderhand wel beu nu.

2 jaar geleden

Ben er ook weer.. 6de keer eruit ivm huilen... snap het ook niet. Echt wakker is ze niet. Man slaapt🙄