3364 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Ben er ook weer.. 6de keer eruit ivm huilen... snap het ook niet. Echt wakk ...
Hier ook weer wakker... Poes miauwde.... Baby wakker... Toch maar een paracetamol erin ze voelt klam maar heeft geen koorts.... Tandjes?

2 jaar geleden

Hebben jullie dit ook het is bij ons echt krijsen to the max... Tot er een flesje ingaat... En dan gaat het wel weer... Helemaal in paniek is ze

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hebben jullie dit ook het is bij ons echt krijsen to the max... Tot er een ...
Yes hier ook! Dacht dat hij de enige was.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hebben jullie dit ook het is bij ons echt krijsen to the max... Tot er een ...
ja. bij het cb zeggen ze dat we geen flesje moeten geven want dan krijgt ze te veel binnen/went ze eraan. Maar een andere optie dan flesje geven is er niet.

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hebben jullie dit ook het is bij ons echt krijsen to the max... Tot er een ...
Al 9 maanden lang 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hebben jullie dit ook het is bij ons echt krijsen to the max... Tot er een ...
Ja paar keer gehad. Nu niet meer. Geen idee waarom. Is alleen in de nacht. Joh wil ze een fles in de nacht dan krijgt ze die. Max 90 ml. Mocht uitslapen van manlief. Meegeholpen met aankleden, hij zet haar in de stoel...ppprritt...💩🤨. Dus verschoont. Legging en romper vies. Top. Weer naar beneden. Denk 10 min later... hoor ik hem weer naar boven komen..🤔. Juist💩💩💩💩... alles eronder🤣. We hebben haar maar in bad gedaan.. kat liep ook al te mauwen. Vanaf 6 00 uur. Die naar buiten gedaan om 7 uur. Ontbijtje klaar gezet voor ze. Kat in paniek weer naar binnen gehaald... regen!😁. Dus ik lig weer in bed.. kat naast mij geplakt... ja ik slaap uit.. nou ja heb even geen zorg voor ons meisje. Voel mij nog steeds niet fit.. hoofdpijn maag is ook niet rustig..🤔. Succes allen vandaag🍀💜☂️

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

ja. bij het cb zeggen ze dat we geen flesje moeten geven want dan krijgt ze ...
Het is ook overdag momenteel... Ze lag gewoon te gorchelen op het aankleedkussen... Nou dit zijn wij dus echt niet van haar gewent

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Al 9 maanden lang 🙈
Ow no luna! Ze had natuurlijk ook koorts... Er is wat aan de hand ik weet alleen nog niet wat precies

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ow no luna! Ze had natuurlijk ook koorts... Er is wat aan de hand ik weet a ...
Luna heeft no chill als het op de fles aankomt. Maar we zijn het gewend. Hopelijk trekt Hanna snel bij!

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hebben jullie dit ook het is bij ons echt krijsen to the max... Tot er een ...
Ik lees ook dat kindjes steeds minder de fles willen. Hier gewoon niet, hij houdt echt van z'n flesjes. Vooral de avond voeding, alsof hij daar helemaal rustig van word. Dus ik zie mij nog wel na 1 jaar flesjes geven...

2 jaar geleden

Hier afgelopen nacht ook grote honger, 2 uur na de 250ml papfles alweer bijna 90ml bij gedronken, hij werd steeds boos als ik water aanbood, alsof hij wou zeggen; wat is dit?! Probeer je me voor de gek te houden, ik wil melk. En toen snachts in no time 180ml fles leeg. Ik geef er gewoon aan toe, hij reguleert zijn inname prima. En de laatste keer bij cb is hij van zijn curve gezakt na de curve eronder door het kruipen en meer overstappen na vaste voeding.

2 jaar geleden

Ik lees ook dat kindjes steeds minder de fles willen. Hier gewoon niet, hi ...
Captain kwijlie reporting for duty

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Captain kwijlie reporting for duty
Hee, nog een minikwijl!

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Captain kwijlie reporting for duty
Oooh die blik🥰

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Hee, nog een minikwijl!
Niet normaal we zitten aan kwijlslap 6 vandaag... Mama morgen naar de zeeman of de kruidvat, of heeft er iemand nog een briljante tip

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Niet normaal we zitten aan kwijlslap 6 vandaag... Mama morgen naar de zeema ...
Ik hang ze te drogen en dan krijgt ze hem na haar slaapje terug. Maar verschilt of ze zich als minikwijl en maxikwijl gedraagt 😅

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Niet normaal we zitten aan kwijlslap 6 vandaag... Mama morgen naar de zeema ...
Toch tandjes die eraan komen dan? Dan is het hier ook extreem. Al kwijlt ze dan vooral de grond en ons onder dus die kwijlslabben hebben hier geen zin

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Ik hang ze te drogen en dan krijgt ze hem na haar slaapje terug. Maar versc ...
Ik hang ze over de box te drogen voor morgen... Ja de grond zit onder alles, maar dit houd het nog een beetje tegen... Ik denk dus tandjes maar ze laat me niet kijken...

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Niet normaal we zitten aan kwijlslap 6 vandaag... Mama morgen naar de zeema ...
Ik doe boris gewoon een normale slab op van 't eten. Die kleintjes dekken de lading niet 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Niet normaal we zitten aan kwijlslap 6 vandaag... Mama morgen naar de zeema ...
Soms knoop ik gewoon een hydrofiele doek om 😂 ziet er niet uit mja. Die grote slabben van de zeeman zijn ook fijn maar die trekt hij hier eraf. Veel omkleden en veel was..