3364 Reacties

2 jaar geleden

Soms knoop ik gewoon een hydrofiele doek om 😂 ziet er niet uit mja. Die gr ...
Moet trouwens ook echt lachen om deze gehele outfit. Het was wat kouder dan ik dacht dus even heel hoog z'n slof sokken opgetrokken. 😂

2 jaar geleden

Moet trouwens ook echt lachen om deze gehele outfit. Het was wat kouder dan ...
Hier moet ik zijn sokken zoiezo tot ze knieën trekken anders heeft hij ze binnen 2 tellen weer uit😅

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Hier moet ik zijn sokken zoiezo tot ze knieën trekken anders heeft hij ze b ...
Dit!!

VRIEND

2 jaar geleden

eerste flesje deze nacht zit er weer in. ben kapot

2 jaar geleden

Kind slaapt heerlijk hoor.. Mama daar in tegen doet geen oog dicht 😫

2 jaar geleden

Meisje hoest zoveel weer...soms jammeren...3.keer er uit geweest. Man blijft liggen..🙄

VRIEND

2 jaar geleden

ik lig ook nog wakker sinds vorige voeding 😒

2 jaar geleden

Nadat ventje een nachtje op de zetel geslapen te hebben. Komt hij half 4 eindelijk bed in. Op dat moment wou ik deamon ook weer in Zijn eigen bedje leggen. Word de kleine weer wakker, was het door het licht vd gang, of door iets anders geen idee. Maar hij wou weer niet slapen. Partner heeft geprobeerd hem weer te sussen. Ik heb het geprobeerd. Daarna gewoon weer op mij gelegd en daar viel hij wel weer in slaap. En hier zit ik nu mezelf op te peppen om te gaan werken met een vroege shift.. 😔 Vanavond naar k&g, daar eens horen of ze eventueel een oplossing hebben voor hem te kunnen laten doorslapen, al zal het iets zijn waar we gewoon doormoeten gaan..

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Kind slaapt heerlijk hoor.. Mama daar in tegen doet geen oog dicht 😫
Uiteindelijk nog een beetje geslapen?

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Uiteindelijk nog een beetje geslapen?
Ja heeft even geduurd 😅 gelukkig was vriendlief zo lief om vanmorgen de kleine te gaan doen ( hij doet t al de hele vakantie 🤭 , en had hem beloofd dat ik vandaag zou doen 😂😅) Morgen vroeg nieuwe poging 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Ja heeft even geduurd 😅 gelukkig was vriendlief zo lief om vanmorgen de kl ...
Wat lief van hem!

2 jaar geleden

Ze is net zonder borst in slaap gevallen, vertrouw het niet helemaal 🙈🤣 Ze lijkt sinds een paar dagen ineens speen verslaafd. Dus dronk net 2 slokken, ging op zoek naar de speen en viel meteen in slaap 🤷‍♀️ Ze had wel heel goed gegeten vanavond voor haar doen. Ben benieuwd hoe lang ze stil blijft

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Ze is net zonder borst in slaap gevallen, vertrouw het niet helemaal 🙈🤣 Z ...
Hahah die is een plannetje aan het smeden 😏😏

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Ze is net zonder borst in slaap gevallen, vertrouw het niet helemaal 🙈🤣 Z ...
Succes

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Ze is net zonder borst in slaap gevallen, vertrouw het niet helemaal 🙈🤣 Z ...
Welke speen heb je? Van welke merk?

2 jaar geleden

De nachten zijn hier wisselend. Nu weer regelmatig huilen in haar slaap of hoestend wakker. Ook komen er tanden door... gisteren 4 poepluiers gehad. 2 tot halvewege haar rug.. Vandaag 1 gehad incl bed helemaal nat van de spuitluier... top.. Ze is "gelukkig " een dagje extra naar kdv. Ik kan de was enz doen. Zelf zit ik niet lekker in mijn vel dus zal hier ook minder aanwezig zijn. Fijne dag vandaag.

2 jaar geleden

Reactie op geluk2020

Welke speen heb je? Van welke merk?
Difrax van de Zeeman Nijntje collectie

2 jaar geleden

Ze heeft om 11 uur en om 5 uur gedronken. Beide keren viel ze meteen weer in slaap en lag ze binnen 20 minuten weer in bed 🥳 Vanmorgen kwam mijn man haar om half 9 brengen. Ze was toen net wakker geworden en ik sliep dus ook nog. Wel knallende koppijn, ben niet meer gewend om diep te slapen denk ik 😅

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

De nachten zijn hier wisselend. Nu weer regelmatig huilen in haar slaap of ...
Aah vervelend, hopelijk ga je je snel weer wat beter voelen🤗 zulke extra dagen "vrij" zijn dan wel erg prettig. Hier ongeveer hetzelfde snachts en mijn dag is vandaag ook wasjes wegwerken en hopelijk nog wat relaxen terwijl Fynn bij het kdv is.

2 jaar geleden

Zelfs na een paracetamol wordt hij om t uur/anderhalf uur wakker. Al nachtvoeding gehad. Tig keer opnieuw in slaap geschommeld. Pfft. Rot tandjes.