3364 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Zelfs na een paracetamol wordt hij om t uur/anderhalf uur wakker. Al nachtv ...
Of na 15 minuten... hopelijk blijft hij nu wel slapen

2 jaar geleden

Hier ook weer verkouden en die tandjes wat een rot nacht. Ging zo lekker even

2 jaar geleden

Ben hele nacht al wakker. Nachtdienst. Kleine man mega onrustig en erg huilen gisteravond. Hoop dat hij de nacht beetje geslapen heeft

2 jaar geleden

Onze kleine man kon eerst zijn speen altijd vinden maar zins deze week is het weer huilen want hij is zijn speen kwijt 😩

2 jaar geleden

Hier vandaag toch maar na de dokter geweest, de kleine heeft een oorontsteking, dus dat verklaart de ellende van afgelopen nacht en zal de komende nachten ook wel zo blijven. Wel neurofen en antibiotica mee gekregen al twijfel ik om die laatste te gaan gebruiken..

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Hier vandaag toch maar na de dokter geweest, de kleine heeft een oorontstek ...
Ik zou het niet doen, antibiotica is echt heel slecht voor je weerstand. En meestal is het maar ietsje sneller over dan zonder

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Hier vandaag toch maar na de dokter geweest, de kleine heeft een oorontstek ...
Beetje uiensap (met knoflookpers uitpersen) in het oortje druppelen dat helpt tegen oorontsteking. Had ik als kind ook vaak en dat deed mijn moeder altijd 😅 en hielp supergoed, ook nooit buisjes gehoeven hierdoor...

2 jaar geleden

Reactie op mommyJoyandYared

Ik zou het niet doen, antibiotica is echt heel slecht voor je weerstand. En ...
Nou precies dat, daarom doe ik het liever niet, kans dat het herstel bijna net zo lang duurt en hij het snel weer kan krijgen en hij heeft in de eerste 2 maand na zijn geboorte al 5 kuren gehad, dus vind het ook te veel.

2 jaar geleden

Reactie op greetjem

Beetje uiensap (met knoflookpers uitpersen) in het oortje druppelen dat hel ...
Bedankt voor de tip! De moeite waard om te proberen

2 jaar geleden

Reactie op greetjem

Beetje uiensap (met knoflookpers uitpersen) in het oortje druppelen dat hel ...
Handige tip! Ga die proberen te maken onthouden 😃

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Nou precies dat, daarom doe ik het liever niet, kans dat het herstel bijna ...
Mocht je alsnog overgaan tot de antibiotica kuur zou ik er pro biotica bij geven. Dat helpt wel tegen bijwerkingen zoals diarree enzo.

2 jaar geleden

Vanaf zondagnacht iedere nacht met 1 korte onderbreking mogen "doorslapen". Kleine meid vanavond flink aan de diaree. Nu dus al sinds 22.00 haar in slaap proberen te krijgen. En mijn wekker komt ook steeds dichterbij😭

2 jaar geleden

Reactie op Marijea

Vanaf zondagnacht iedere nacht met 1 korte onderbreking mogen "doorslapen". ...
Beterschap voor je kleine meid! En hopelijk kan je zelf ook nog een beetje slapen

2 jaar geleden

4 x eruit geweest. Fles ook gegeven..klaar wakker om 01.45 man kwam naar boven nadat visite weg was. Elke keer huilend wakker. Ikzelf wakker geworden uit een droom waarin ik in een auto zat en de sloot inreed op zijn kant...6.10 was ze wakker.... ik was al naar toe gegaan en ging aankleden..man wilde erook uit..ik ga er wel uit.. nee IK BEN ER AL. UIT... echt werkelijk... 🙄 Hopelijk is ze snel weer moe zodat ik ook kan liggen

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

4 x eruit geweest. Fles ook gegeven..klaar wakker om 01.45 man kwam naar bo ...
Deze nachten zijn vreselijk. Ik hoop dat je vandaag nog even een moment voor jezelf hebt! 😊

2 jaar geleden

Eindelijk 12 uur gaan slapen. Verder ook een vreselijke nacht gehad. Om drie uur het raam dicht gegooid omdat er weer een feestje was. Eindelijk in slaap was zoonlief 5 uur wakker. Arh...

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Deze nachten zijn vreselijk. Ik hoop dat je vandaag nog even een moment vo ...
Ze ging om 8 uur weer slapen. We hebben samen tot 10.15 uur geslapen!😴

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Ze ging om 8 uur weer slapen. We hebben samen tot 10.15 uur geslapen!😴
Lekker!

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Ze ging om 8 uur weer slapen. We hebben samen tot 10.15 uur geslapen!😴
wat fijn!

2 jaar geleden

Pfff James is sowieso nooit echt goede slaper geweest maar maakt het wel heel bont. Al bijna 3 weken van 19:00 tot een uur of 00:00 bezig om hem in slaap te krijgen. Blijft heel hard huilen en valt alleen maar in onze armen in slaap. Dan moeten we echt nog wel even wachten tot hij heel diep slaapt om hem terug te kunnen leggen om vervolgens weer rond een uur of 03:00 heel hard te gaan huilen en we weer opnieuw kunnen beginnen. Hij is nu 9 maanden oud en zou net uit een sprong moeten zijn. Hebben meerdere dit?😭. #helemaalgesloopt