3364 Reacties

3 jaar geleden

2e ronde.

3 jaar geleden

Ronde 2 check!

3 jaar geleden

Vannacht na z'n prikjes: om 2 uur kon ie af met de speen, om half 4 heeft papa de fles gegeven. ❤️ Om kwart voor 6 ging de wekker weer. Hopelijk gaat het vandaag beter.

VRIEND

3 jaar geleden

Partner doet de ochtendfles, ik klaar wakker, baby wakker op en aan & partner valt steeds in slaap 🙄. Ja, ik kan er ook uit voor de fles omdat ik toch al wakker ben. Maar het gaat om het principe, hij zou de fles doen 🥲

3 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Partner doet de ochtendfles, ik klaar wakker, baby wakker op en aan & p ...
Hier ook zoiets! Straks eerste wenuurtjes bij de opvang. Heb zelf de luier gedaan, geef zelf de fles nu.. Moet straks vast zelf de laatste dingetjes pakken en het flesje schoonmaken terwijl ik de baby heb en kolf. Gelukkig heeft meneer straks na het slapen een ochtendhumeur. 👍

3 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Hier ook zoiets! Straks eerste wenuurtjes bij de opvang. Heb zelf de luier ...
🤣 Niet leuk maar wel herkenbaar

3 jaar geleden

Vannacht om 4 uur kwam zoonlief, prima. Maar ik gooide met m’n stomme hoofd m’n glas water die nog half vol zat op de grond, kapot 😅.. gelukkig was manlief zo lief om het op te ruimen.

3 jaar geleden

Pfoe daar zijn we weer.. 😴

3 jaar geleden

Reactie op Baby11-20

Pfoe daar zijn we weer.. 😴
Hoooi! Same 🙋‍♀️

3 jaar geleden

Hier zit de eerste voeding er weer op zag alleen dat de kleine een bloedneus heeft gehad, ik las dat dat bij kleine kinderen kan gebeuren maar gezien zijn/mijn voorgeschiedenis is mijn stress niveau al weer sky high. Iemand van de wakker moeders die me gerust kan stellen en dit ook al eens bij haar kindje heeft gezien?😬 Anders wordt dit een #helenachtwakker

3 jaar geleden

Here we go again. 2.30 fles 5 30 wekker voor werk. 😭

3 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Hier zit de eerste voeding er weer op zag alleen dat de kleine een bloedne ...
Ik heb hier geen ervaring mee, maar kan je ongerustheid goed begrijpen! Misschien naar de hap bellen zodat je je verhaal kan doen en gerustgesteld kunt worden? Succes!! Hier net klaar met de eerste nacht voeding nadat meneer om 21u is gaan slapen. De laatste voeding was om half 8, hij heeft er gewoon 6,5u tussen gelaten opeens 😳

3 jaar geleden

De 1e ronde.

3 jaar geleden

2e ronde! 00:30 en 3:40.... meisje verkouden 😢😭 zo zielig (ook voor papa en mama)...

3 jaar geleden

🥱 gisteren sliep hij van 20:00 - 05:00👌🏻 nu 04:15 en zit hier voor voeding nr 2🤓

3 jaar geleden

2e ronde 😴

VRIEND

3 jaar geleden

Present, het is iedergeval al later dan 2 uur snachts!🤣

3 jaar geleden

Onze jongen sliep door van 23u30 tot 7-8u. Tot we vorige week begonnen om hem om 7u30 naar bed deden gaan (ipv met ons om 23u). Nu meldt hij zich om de 4/5u. Om 1u een fles gegeven en nu terug om 5u. Ik ben de laatste dagen kapot v vermoeidheid :( Iemand die deze verandering herkent?

3 jaar geleden

Tweede ronde. Hopelijk niet weer 1.5 uur om speentjes vragen straks. 😖

3 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Tweede ronde. Hopelijk niet weer 1.5 uur om speentjes vragen straks. 😖
Mevrouw kan na 5 minuten aan de borst alleen nog maar krijsen en niet meer aanhappen. Dat wordt een flesje. 😔