3364 Reacties

3 jaar geleden

Mehhhh het lijkt wel alsof onze dame rond vijf uur al aan haar nachtslaap begint.. Wakker houden wil ik ook niet want; Oververmoeide baby. Maar ze is nu wel standaard kwart over vijf klaaaaar wakker.😩

3 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Mehhhh het lijkt wel alsof onze dame rond vijf uur al aan haar nachtslaap b ...
Hier helaas al paar weken het zelfde.. rond 17uur stort hij in en tussen 4 en t begint zijn dag met veel gegiegel en geluid 😄😅

3 jaar geleden

Half 3 meuteren viel ze in slaap. 4 uur steentje. 5 uur eentje in bed geplast. 6 uur kleine steentje. Nu is het half 7 tijd om op te staan en nu slaapt alles.... toch maar er uit....

3 jaar geleden

Steentje = speentje

3 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Hier zit de eerste voeding er weer op zag alleen dat de kleine een bloedne ...
Yes gister haalde ik snot eruit van mijn zoontje zag ook dat hij een beetje een bloedneusje had gehad!

3 jaar geleden

Reactie op Lucky_lady

Hier helaas al paar weken het zelfde.. rond 17uur stort hij in en tussen 4 ...
Oh echt? Laat je het maar gewoon zo? Hoe verschuif je zoiets?😅

3 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Oh echt? Laat je het maar gewoon zo? Hoe verschuif je zoiets?😅
Ook benieuwd. Al ruim een week wil de kleine om 1900 naar bed. Eerst nog om 2300u voeding extra gegeven, maar werd evengoed rond 0400u wakker om daarna rond 0730 weer te komen. Nu heeft hij besloten om 1900-0230-0630-0845. Dus eigenlijk weer terug bij af met 2 nacht voedingen. Bah. Als hij die van 0630u nou een uurtje weet door te rekken, scheelt mij zoveel energie voor de dag!!!!

3 jaar geleden

Ik mis #clubwakker, hier al 4 nachten op rij doorgeslapen tot 5.45 en vanochtend zelfs tot 6.30

3 jaar geleden

Ik mis #clubwakker, hier al 4 nachten op rij doorgeslapen tot 5.45 en vanoc ...
Oooh wat leuk! Ik heb ook al eens 2x 00:00 - 07:30 gehad. Vandaag echter weer paraat voor de 1e voeding van vannacht.

3 jaar geleden

Hier lijkt meneer wel weer steeds eerder te komen, vorige week was het nog 4u. Maar misschien is sprong 4 nu echt begonnen

3 jaar geleden

Reactie op Lizaem

Hier lijkt meneer wel weer steeds eerder te komen, vorige week was het nog ...
Hier ook.. en hij is zo snel overstuur. 😪

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️

3 jaar geleden

2.15u wakker, speentje hielp gelukkig. 3.15u wakker voor een voeding. Toch weer een uurtje slaap erbij 😬

3 jaar geleden

Hij heeft 5 uurtjes achter elkaar doorgeslapen, weet niet wat lk mee maak! ✔️

3 jaar geleden

Ze huilde alsof de wereld verging. Eindstand zit ik nu klaarwakker op de bank en mevrouw tukt verder.🙄

3 jaar geleden

Nieuwe hobby na de nachtvoedingen: tellen hoe vaak de speen terug moet in 30 minuten. 40 keer na de eerste voeding 😖. Benieuwd hoe het straks gaat.

3 jaar geleden

2e ronde. 🙋‍♀️✅

VRIEND

3 jaar geleden

Zag dat hij wat wakker aan het worden was, snel even 10 min kolven. Loop ik terug naar boven, zie ik dat hij in slaap is gevallen. Met een fles tessen mn borsten terug naar bed.. vanaf 20:30 gister avond🥳 #opvang#megamoe

3 jaar geleden

He shit wakker om 2 uur. En dan weinig drinken. Om 5 uur weer wakker. Ligt nu bij manlief. Ik weer werken

3 jaar geleden

Deze sprong is ze soms snachts om de twee uur geweest.. vannacht was het 22.00-2.30-6.00. Dus dat was heel fijn. Alleen lijk ik nog wel meer moe, als ik wakker wordt.🥴 Gelukkig trekt dit wel weer bij als ik eenmaal uit bed ben.