3364 Reacties

3 jaar geleden

Een hele uitgehongerde baby hier😁🥰

3 jaar geleden

Reactie op Kathds

Vaak wordt er 's nachts ook druk gereageerd in topics. Dat vind ik dan ook ...
Ja gezellig is dat he😃

3 jaar geleden

Boob out ( . ) ( . )

3 jaar geleden

Yes de 2e nachtvoeding zit er alweer op. Hopelijk zo nog even doorslapen!

3 jaar geleden

Hiero tijd voor een fles 🍼

3 jaar geleden

Hier ook wakker. Baby begint te huilen zodra ik hem in zijn bedje leg. De vorige nachten (weken) lukte dat nochtans wel.

3 jaar geleden

Hier hadden we laatste dagen geen nachtvoeding meer. Lang leve het sprongetje 😭

3 jaar geleden

Hier ook weer wakker! Wel blij dat ze weer zo goed geslapen heeft! Van 1930 tot 2350 en van 030 tot 450! Hopelijk slaapt ze nu weer tot 8🤣 ik houd haar altijd een half uur recht op voor boeren enzo en dan zit ik even op mn telefoon. 🤣

3 jaar geleden

Ik ben ook wakker 🤷🏼‍♀️ mijn zoontje heeft geslapen van 10.00 tot nu 4.30 UK tijden. Gelukkig valt hij vrij snel weer in slaap! Dus ga ik het ook weer proberen :)

3 jaar geleden

(Mooie tijd nu) maar me zoontje sliep altijd van 23.00 tot 08.00 nu door sprongetje gaat hij rond 21.00 slapen tot ongeveer nu. Alleen laatse nachten word hij elke x half wakker omdat hij z'n duim niet goed kan vinden 🙈 dus nu ook wakker omdat we hem hoorde flesje enzo gemaakt en nu ligt hij lekker net zn duimpje te slapen en wacht ik tot hij zich echt meld 🙈

3 jaar geleden

Hier hangt ze aan de borst! 👩‍🍼

3 jaar geleden

Hier ook al de halve nacht feest... wil niet in eigen bed. Denk dat sprongetje 3 zich aanmeldt 🙈

3 jaar geleden

Steeds wakker worden van de kleine die weer steeds wakker word van een snurkende papa 😴 Dit is de 3e nacht op rij dus vanaf morgen in haar eigen bedje.. 🥺

3 jaar geleden

Yes hier ook wakker net gevoed, hopelijk straks nog even 2 uurtjes slapen.

3 jaar geleden

Ja hoor! Vannacht om 1u, 4u en nu net weer gevoed 😴 meneer komt ineens weer elke drie uur ..

3 jaar geleden

Nou het probleem gevonden hoor, vanaf 4 uur onrustig door krampjes, speen kwijt etc. Maar steeds met een aai en speen sliep hij weer. Uiteindelijk toch even uit bed gepakt om te wiegen.. voel je nattigheid, heel veel nattigheid 🥺😭. Iemand nog tips voor een goed absorberende nachtluier?

3 jaar geleden

Reactie op jmv-24

Nou het probleem gevonden hoor, vanaf 4 uur onrustig door krampjes, speen k ...
Ik ben tevreden over de nappy pants van Pampers 😊

3 jaar geleden

Reactie op jmv-24

Nou het probleem gevonden hoor, vanaf 4 uur onrustig door krampjes, speen k ...
Sinds ik huggies gebruik, heb ik geen 1x meer een lekkende luier gehad. Hier kan ze 12 uur mee doen. Misschien ook langer, maar dat red zij toch niet qua slaap 😂

3 jaar geleden

Wakker om 1.15 voor voeding. Laatste was gisteravond 19.30. En daarna 5.35 wakker. Alleen wou hij niet meer slapen na de fles. Sliep om 7.45 weer

3 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

🙋‍♀️
04.00 voeden, 04.30 op bed, 05.15 in slaap. Meldde zich om 07.45 weer. ☺