3364 Reacties

2 jaar geleden
Ik ben ook wakker 🤷🏼♀️ mijn zoontje heeft geslapen van 10.00 tot nu 4.30 UK tijden. Gelukkig valt hij vrij snel weer in slaap! Dus ga ik het ook weer proberen :)
2 jaar geleden
(Mooie tijd nu) maar me zoontje sliep altijd van 23.00 tot 08.00 nu door sprongetje gaat hij rond 21.00 slapen tot ongeveer nu. Alleen laatse nachten word hij elke x half wakker omdat hij z'n duim niet goed kan vinden 🙈 dus nu ook wakker omdat we hem hoorde flesje enzo gemaakt en nu ligt hij lekker net zn duimpje te slapen en wacht ik tot hij zich echt meld 🙈
2 jaar geleden
Steeds wakker worden van de kleine die weer steeds wakker word van een snurkende papa 😴 Dit is de 3e nacht op rij dus vanaf morgen in haar eigen bedje.. 🥺

2 jaar geleden
Ja hoor! Vannacht om 1u, 4u en nu net weer gevoed 😴 meneer komt ineens weer elke drie uur ..
2 jaar geleden
Nou het probleem gevonden hoor, vanaf 4 uur onrustig door krampjes, speen kwijt etc. Maar steeds met een aai en speen sliep hij weer. Uiteindelijk toch even uit bed gepakt om te wiegen.. voel je nattigheid, heel veel nattigheid 🥺😭. Iemand nog tips voor een goed absorberende nachtluier?

2 jaar geleden
Wakker om 1.15 voor voeding. Laatste was gisteravond 19.30. En daarna 5.35 wakker. Alleen wou hij niet meer slapen na de fles. Sliep om 7.45 weer

2 jaar geleden
Reactie op Liescodeluxe
🙋♀️
04.00 voeden, 04.30 op bed, 05.15 in slaap. Meldde zich om 07.45 weer. ☺