3364 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben soms te moe en chagrijnig om zelfs virtueel mijn handje op te steken hier 😂 Drie rondes gehad en ik tussendoor klaarwakker met de voetjes van mijn oudste dochter in mijn rug, die sliep weer tussen ons in vanwege leuke maar ook weer spannende nieuwe dag op de kinderopvang gisteren. Iedereen ligt nu heerlijk te slapen dus ik ben aan het bedenken of ik mijn vrije uurtje ga besteden aan slapen of douchen. Kies ik voor moe de hele dag of kies ik voor plakkerig haar vandaag... hmm 🤔

3 jaar geleden

Reactie op hopsakeetje

Ik ben soms te moe en chagrijnig om zelfs virtueel mijn handje op te steken ...
Dilemma! Wat is het geworden? 🤪

3 jaar geleden

Reactie op november11

Dilemma! Wat is het geworden? 🤪
De douche! Goed van opgeknapt ☺️

3 jaar geleden

Denk ga op tijd naar bed... lig er goed en wel 45 minuten in en heb nummer 1 al gehad.... fijne nacht!!!

3 jaar geleden

En nummer 2....

3 jaar geleden

Reactie op Mama Maud

En nummer 2....
Sterkte! Ik hoop dat je nu wat slaap kan pakken! Ik gok erop om hem niet wakker te maken dus ben benieuwd hoe laat hij zich gaat melden😅

3 jaar geleden

En daar zijn we weer 😝 gelukkig morgen vrij van werk dus lekker wat slaap inhalen in etappes🎉🙏

3 jaar geleden

Eerste ronde zit er weer op. Succes allemaal!

3 jaar geleden

1e ronde 🙋‍♀️

3 jaar geleden

Wat was ik blij dat ik de kleine voor de verandering eens op tijd (kwart voor 10) in bed kreeg, kon ik ook lekker slapen. Nou heb net ronde 2 en een mega poepluier alweer achter de rug oftewel nog nauwelijks slaap gehad 🙈😴

3 jaar geleden

Reactie op Kathds

1e ronde 🙋‍♀️
Same! Volgens mij hebben onze kleintjes vaak hetzelfde ritme.

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️

3 jaar geleden

Ook weer van de partij 🙋🏼‍♀️

3 jaar geleden

Bezig met de 1e ronde! Vorige was om half 10, ik weet niet wat ik meemaak 😱

3 jaar geleden

✌🏻

3 jaar geleden

Laatste 2 dagen komt hij sneller en heeft meer honger lijkt wel🤔 hij wordt zondag 11 weken

3 jaar geleden

Yes! Net borstvoeding gegeven. Hij slaapt weer gelukkig. Hij heeft wel van 19 30 tot 2 30 geslapen. Geen idee hoe ik dat veranderd krijg. Ik ga hem niet ervoor wakker maken. Hoe doen jullie dat s nachts met verschonen? Ik heb het nu niet gedaan, omdat hij dan te wakker zou worden. Ik vind het wel lang en de 12uur garantie van pampers klopt niet helemaal. Iemand tips?

3 jaar geleden

Laatste 2 dagen komt hij sneller en heeft meer honger lijkt wel🤔 hij wordt ...
Hier nog 1... hij sliep normaal van 2000 tot 0330/0400u en wilde dan een fles, nu al 2 nachten dat ie om 0000u en 0200u al komt😕☹

3 jaar geleden

2 nachten doorgslapen van ongeveer 8 tot 5 uur en gisteren was de laatste om half 11. Wat denk je.. 3 uur en hij meldt zich weer. Flink baalmoment

3 jaar geleden

Hier om de 2 uur precies vanaf 21.30😴😴😴