3364 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Kimvg

Hier om de 2 uur precies vanaf 21.30😴😴😴
Oh men dan heb je zelf wel heel weinig slaap!

3 jaar geleden

Reactie op Rianneke85

Yes! Net borstvoeding gegeven. Hij slaapt weer gelukkig. Hij heeft wel van ...
Ik verschoon hem wel na een langere ruk slaap. Hij wordt wel even wakker maar slaap snel weer verder zodra hij te drinken krijgt. Heb je het al weleens geprobeerd?

3 jaar geleden

2 uur geleden gevoed en nu houdt mijn baby van 30 jaar me wakker met zn gesnurk😏😏

3 jaar geleden

2e ronde bijna klaar. Hopelijk zo nog 2,5 uur slapen en dan klaarmaken voor tweede wenmoment bij kdv.

3 jaar geleden

Derde ronde zit erop 🤱🏼

3 jaar geleden

2de ronde 😴

VRIEND

3 jaar geleden

Present, naar het toilet gaan waardoor de kleine man iets wakker werd en de hik kreeg. Nu huilen.. dus ik ga er maar uit voor een flesje 😴

3 jaar geleden

Reactie op Rianneke85

Yes! Net borstvoeding gegeven. Hij slaapt weer gelukkig. Hij heeft wel van ...
Ik doe mijn zoontje snachts een grotere maat luier aan dan overdag. Hij lekt niet door dan

3 jaar geleden

En ronde vier is ook een feit. Half 1, half 3, half 5 en half 7. Ze is in ieder geval wel stipt. 🥴

3 jaar geleden

Reactie op hopsakeetje

En ronde vier is ook een feit. Half 1, half 3, half 5 en half 7. Ze is in i ...
Jeetje! Zo kom je zelf niet aan slapen toe. Hopelijk kun je ergens nog wat rust mee pakken.

3 jaar geleden

Omdat mijn kind nu al een week elke ochtend tussen half vijf en vijf uur klaaaaar wakker is besloot ik gisteravond om acht uur naar bed te gaan. Manlief heeft de nachtvoeding gedaan zodat ik iig van acht tot vijf kon slapen! Nu zit ik dus al vanaf vijf uur beneden en besluit ze opeens om gewoon verder te tukken.😑

3 jaar geleden

Om half 5 hadden we de tweede ronde waarbij we beiden in slaap vielen. Dus nu 2u later mogen we opnieuw/verder 😂🤦🏽‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Fée

Jeetje! Zo kom je zelf niet aan slapen toe. Hopelijk kun je ergens nog wat ...
Ik ben er aan gewend, ik let erop dat ik héél gezond eet, dat scheelt ook in de vermoeidheid overdag. Het is wel uit te houden, maar lief van je ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Omdat mijn kind nu al een week elke ochtend tussen half vijf en vijf uur kl ...
Aaargh zul je altijd zien 🥴

3 jaar geleden

Zo ieder uur gezien! Nu weer allemaal op en verkleed voor school...

3 jaar geleden

Reactie op Hannah_

Oh men dan heb je zelf wel heel weinig slaap!
Nou zeg dat🙉 en we moeten zo voor de vaccinaties. Dus dat zal een feest geven 😓

3 jaar geleden

Zo een fles wijn leeg... gewoon omdat Ik er zin in had.... ohoh dat gaat me dadelijk de kop kosten!!! #had er ff behoefte aan...papa geeft nu de fles dus hopelijk slapen tot een uur of 8......

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Kimvg

Nou zeg dat🙉 en we moeten zo voor de vaccinaties. Dus dat zal een feest ge ...
En hoe ging/gaat het? Bij ons sliep ze na de vaccinaties juist extra lang en veel (werd na 2 dagen weer normale ritme). Hier is kleine weer thuis na logeren bij opa en oma (ivm operatie van mij). Ik lig nu wakker te luisteren naar elk geluidje. Wat heb ik haar gemist 😊😍. Helaas mag ik haar nog niet tillen ivm dus oa alle verzorgings momenten zijn nu even voor mijn man. Toch proberen weer wat te slapen.

3 jaar geleden

Nachtvoeding

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️