3364 Reacties

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️

3 jaar geleden

🙋‍♀️

3 jaar geleden

😴

3 jaar geleden

Hier ook. Tijdens het voeden goed gepoept tot aan de schouderbladen 🙆‍♀️nu klaar wakker. Is nu erg tevreden 😁 en is niet plan om verder te gaan slapen 🤪 helemaal verliefd op zijn lach en ondanks dat ik slapen wil en hij totaal niet, maakt zijn lach het weer goed 😍

3 jaar geleden

Kind die om 00:00 uur 180cc heeft gedronken en nog wakker is 🥱😩🥶

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️

3 jaar geleden

Net klaar met de eerste ronde die wel een uur duurde 😴 Ookal voelde het als een tweede ronde omdat ik er samen met mn mannetje er al om half 9 in ben gekropen 🙈 Om 23u had hij zijn laatste voeding.

3 jaar geleden

🙋‍♀️

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️

3 jaar geleden

Zijn we weeer. Zo moe!

3 jaar geleden

De eerste 🙋‍♀️😄

3 jaar geleden

Normaal moet ik volgende week weer beginnen werken, maar ik zag me echt niet werken in combinatie met de nachtvoedingen. Dus ik heb nog 8 weken betaald onbetaald verlof bijgenomen. Hopelijk dan toch naar maximaal 1 voeding per nacht... 🤞

3 jaar geleden

Nr 2 zit er weer op💪

3 jaar geleden

Hier slaapt hij eerst steeds door tot 03.00 daarna komt hij zowat elk uur. Speentje helpt niet en nieuwe luier ook niet. Hebben meer mama's dit?

3 jaar geleden

Tweede ronde, voor het eerst sinds lange tijd zonder tepelhoedje! 💪🏽 Hij was enorm gefrustreerd want er leek niets uit te komen. Ik was even bang dat mn productie gestopt was..

3 jaar geleden

Reactie op Jenny311

Tweede ronde, voor het eerst sinds lange tijd zonder tepelhoedje! 💪🏽 Hij ...
Dus toen zonder hoedje geprobeerd en ging super goed! Nu verder slapen want ik ben blijkbaar te moe om een volledig bericht in 1x te typen 😂😴

3 jaar geleden

Kleine man slaapt als een blok. Helaas zelf geen oog dicht gedaan... oudste lag bij ons omdat ze haar pols gebroken heeft. Alleen is ze 9 dus liggen we alledrie strak tegen elkaar 🤭

VRIEND

3 jaar geleden

Present, partner gaat nu de fles geven. Stroom was uitgevallen van half 5 tot 10 minuten geleden. Werd wakker van de babyfoon die uitviel. 😩

3 jaar geleden

Reactie op Kathds

Normaal moet ik volgende week weer beginnen werken, maar ik zag me echt nie ...
Wat fijn! Lijkt me een hele goede keuze. Ik begin maandag en heb geen flauw idee hoe ik dit moet gaan doen.

3 jaar geleden

Reactie op Snuffie

Hier slaapt hij eerst steeds door tot 03.00 daarna komt hij zowat elk uur. ...
Mijne slaapt nu steeds van 21.00 tot 1.30 en daarna begint het feest