3364 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Dyane

Jahoor! Om 2 uur een fles gehad en kwam nu 3.45 uur weer🙄
Hier is het ook al een week drama 😭

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Hier is het ook al een week drama 😭
Om 22:00 180 gegeven (nooit eerder zoveel gegeven dus je zou denken hij slaapt tot morgen door😂) om 3 uur 150, en om 6 uur 150. Voorheen kon hij makkelijk 4 uur tussen de voedingen houden.

3 jaar geleden

Hier is de eerste lange ruk van 5 uur ook weer verdwenen. Het was 23:30-1:30 speen erin-3:00-6:00 en 8:00 wakker maar toen heeft mijn man hem meegenomen naar beneden. Dus nu snel aankleden en dan weer voeden😅

3 jaar geleden

Om 22:00 180 gegeven (nooit eerder zoveel gegeven dus je zou denken hij sla ...
Ik gaf hem van de week 210 met 7 scheppen ging erin als zoete koek en 3 uur later melde meneer zich alweer. Nu terug naar 180 met 1 schep jbpm en kwam gewoon nog om de 3 uur ik begrijp er niks van. Hij is onverzadigbaar laatste week.

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Ik gaf hem van de week 210 met 7 scheppen ging erin als zoete koek en 3 uur ...
Misschien dan toch een groeispeurt 🤔

3 jaar geleden

Misschien dan toch een groeispeurt 🤔
Geen idee maar het is niet te doen momenteel kwa voeding en gebroken nachten. Ben er zeker 10x uitgeweest waarvan 2 voedingen.

3 jaar geleden

🙋🏼‍♀️🤱🏼

3 jaar geleden

Ik ben die nachtvoedingen het een beetje zat. Het wordt met de dag zwaarder 😔 hoop dat hij snel door gaat slapen 😭

3 jaar geleden

🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️

3 jaar geleden

Toen mijn zoontje geboren was, kon hij makkelijk 6-8 uur doorslapen nu ik een beetje ritme probeer in te stampen, om hem rond 20:00 uur in bed te krijgen. Sindsdien heb ik gebroken nachten, elke 3-4 uur moet hij eten...

3 jaar geleden

Het ging een tijdje goed😂🙉🙋

3 jaar geleden

Ronde 1 😴🙋‍♀️

3 jaar geleden

Ik ben die nachtvoedingen het een beetje zat. Het wordt met de dag zwaarder ...
Vind hem ook echt ff pittig🙈

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Hannah_

Ik verschoon hem wel na een langere ruk slaap. Hij wordt wel even wakker ma ...
Ja, doordat ik dan toch wat meer licht moet aandoen, is ie klaarwakker en komt hij minder goed in slaap. 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Emanuela

Ik doe mijn zoontje snachts een grotere maat luier aan dan overdag. Hij lek ...
Ga ik proberen!

3 jaar geleden

🙋‍♀️

3 jaar geleden

De kleine meid wilde gisteravond niet slapen, dus heb haar om 23 uur nog een voeding gedaan. Normaal krijgt ze de laatste rond 20 uur en dan maak ik haar niet meer wakker en komt ze tussen 3 en 4 voor een voeding. Hoopte dat ze vannacht misschien zou overslaan na die late voeding, maar helaas... Al moet ik zeggen dat ik ook wel geniet van het moment 's nachts als ze na de voeding tegen mij aan in slaap valt 😍

3 jaar geleden

Hier een trotse en blije moeder om 05:00 snachts! Wel/niet/wel/niet/wel/niet wakker maken voor de laatste voeding van 23:00-00:00. Voor vele een dilemma zoals ik het hier terug lees! Toch maar weer een keer proberen om het over te slaan. En nu van 21:00 tot 05:00 geslapen! :-)

3 jaar geleden

Waarom ineens zo een onrustige nacht? Huilen alsmaar willen drinken. Leg dr al voor de 3e keer aan vannacht.