3364 Reacties

3 jaar geleden

De 2e ronde alweer. 😴

3 jaar geleden

Ik ben die nachtvoedingen het een beetje zat. Het wordt met de dag zwaarder ...
Ja dit snap ik, hoe lang is het wel niet geleden dat ik door sliep. Miss wel al een half jaar geleden. Hoog zwanger ook al niet meer.

3 jaar geleden

Reactie op Suus196

Ja dit snap ik, hoe lang is het wel niet geleden dat ik door sliep. Miss we ...
Toen zei iedereen lekker slapen voor de bevalling. Vaak sliep ik pas drie uur door de ongemak. Dus ik mis dat slapen ook echt ja ☹️

3 jaar geleden

Tweede ronde gehad hopelijk nog beetje slapen. 😴 zoonlief gisteravond op bed gelegd na z’n voeding rond 20u met het idee kijk wel wat ie doet. Kwam toen weer om 1u en nu net 😶 terwijl voorheen ging hij met ons naar bed rond 21/22/23 en kwam hij maar 1x in de nacht. Dat gaan we voortaan maar weer doen haha 😜 beter voor m’n eigen nachtrust als we tegelijk gaan slapen. Ik zelf ging gisteren namelijk rond 23 pas slapen 🥱

3 jaar geleden

eerste fles om 1u tweede nu

3 jaar geleden

Ronde 2 was om 6.30🎉dat beschouw ik niet meer als nachtvoeding. Ik ben blij🙏 en uitgeslapen (7 uur slaap in 2 delen is tegenwoordig uitgeslapen😝)

3 jaar geleden

Reactie op Suus196

Ja dit snap ik, hoe lang is het wel niet geleden dat ik door sliep. Miss we ...
Hier hetzelfde. Laatste 2 maanden moest ik minmaal 3x plassen per nacht en draaide ik me suf van de tintelingen in me handen en armen door het vocht.

3 jaar geleden

Ik ben die nachtvoedingen het een beetje zat. Het wordt met de dag zwaarder ...
Ik zit/zat er ook even doorheen. En net eergisteren kwam hij opeens om de 2,5 uur😬 terwijl ik doodmoe was, en hij daarvoor op 4 a 5 uur zat snachts. Afgelopen nacht wel lekker doorgeslapen, want hij was bij opa en oma logeren zodat wij een vervroegd valentijnsdinner/avond konden hebben. Ben om 20.00uur op de bank in slaap gevallen 😝

3 jaar geleden

Meneertje is verkouden dus hij had vannacht wat meer moeite met doorslapen. Gelukkig is het nog weekend.

VRIEND

3 jaar geleden

Een weetje uit de 'Linda'. Volgens mij zijn wij dan met zn allen na al die weken stomdronken 😆.

3 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Een weetje uit de 'Linda'. Volgens mij zijn wij dan met zn allen na al die ...
Hahaha idd. Dat we nog kunnen lopen zonder om te vallen😉😂

3 jaar geleden

Lag ik lekker te luisteren naar het uitgebreide geklets van de kleine, zie ik ineens dat het 2 uur is ipv 7 uur 🙈😂 Maakt de nachtvoeding wek gezellig zo 😆

3 jaar geleden

🙋‍♀️ Vandaag eerste werkdag, spannend!

3 jaar geleden

Ik snap het niet😰 20:45 160 23:00 (extra) 120 2:15 weer een fles

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️

3 jaar geleden

Joe!

3 jaar geleden

Reactie op Fée

🙋‍♀️ Vandaag eerste werkdag, spannend!
Werkse! Succes! 💪🏻

3 jaar geleden

🙋🏼‍♀️Mijn meisje wordt nu om de 3 uur wakker. En wil dan een paar slokjes uit de borst.. en valt dan weer in slaap. Heb dan dus niet t idee dat ze echt honger heeft.. is dit voor mensen herkenbaar?? 🙊

3 jaar geleden

Ik snap het niet😰 20:45 160 23:00 (extra) 120 2:15 weer een fles
Herkenbaar😂

3 jaar geleden

Zijn we weer! ✌🏼 toch jammer dat hij 2 nachten van 21.30 tot 6 slaapt, maar dan vervolgens toch weer zijn oude ritme oppakt 🥲😅