3364 Reacties

3 jaar geleden

🙋‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Bitterballetje

Zijn we weer! ✌🏼 toch jammer dat hij 2 nachten van 21.30 tot 6 slaapt, maa ...
Ohhh dat had ik ook, nu alweer een week terug naar 4/4.30u (vanaf 22), en vannacht zelfs 3.45u..

3 jaar geleden

De 2e ronde alweer. ✅

3 jaar geleden

Tweede ronde net gehad.

VRIEND

3 jaar geleden

Wakker omdat mijn partner zijn wekker keihard had staan & hem niet uitdeed doen hij afging. Resultaat: kerel slaapt, baby wakker 🙄

3 jaar geleden

Nummer 2 🙋‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Fée

🙋‍♀️ Vandaag eerste werkdag, spannend!
Succes!! Vandaag was de laatste voeding om half 12, toen pas weer om half 6!! 😱 Nu is hij wel van half 12 tot half 2 wakker geweest...maar zou fijn zijn als hij dit qua voeding vaker zou doen 😁

3 jaar geleden

1e ronde: go!

3 jaar geleden

Ronde 1 zit er weer op

3 jaar geleden

21:35 fles. 2 uur wakker 😲 Op de arm in bed: Nu (3u) fles. Volgende is voor papa, ik ga zo naar dromenland 😴

VRIEND

3 jaar geleden

Het lijkt net of hij steeds vroeger wakker wordt 🥲

3 jaar geleden

Inmiddels twee uur wakker om driftig een verstopte melkklier weg te kolven, masseren, warm te houden... dochterlief tussendoor een kwartiertje gevoed maar verder slaapt zij heerlijk verder. Zit ik hier te koekeloeren 😅

VRIEND

3 jaar geleden

Speen gegeven, hopelijk slaapt hij nog even door. Anders er echt uit voor het flesje 🍼

3 jaar geleden

Slaapt ze ineens tot tien voor half 6🙀maar ik al een flinke tijd wakker aan het wachten tot ze komt 🤪

3 jaar geleden

De 3e ronde... 🥴 Laat dit aub een fase zijn. 🙏

3 jaar geleden

Mevrouw slaapt ineens van 22.00 tot 05.30! 😲 Direct het hele ritme in de war voor mijn eerste werkdag en haar eerste volle dag opvang. 😅

3 jaar geleden

Ik kwam er tijdens mn nachtelijke voeding achter dat er een nieuw geboorte club November is! Wat gaat de tijd toch snel! Iets meer dan een jaar geleden kwam ik er achter dat ik zwanger was en nu lig ik met wallen tot m'n enkels te kijken naar m'n baby.❤️

3 jaar geleden

Naar bedje toe. Papa is ook moe dus strakjes om 22.30 doet mama ook de avondvoeding. Maar ik red het echt niet meer om op te blijven... is nu al laat.... succes vannacht!

3 jaar geleden

Reactie op Mama Maud

Naar bedje toe. Papa is ook moe dus strakjes om 22.30 doet mama ook de avon ...
Success

3 jaar geleden

Daar zijn we weer 🙋🏽‍♀️