3364 Reacties

3 jaar geleden

Ik word er een beetje moedeloos van.. elke nacht er tig keer uit omdat hij last heeft van krampen. Geen honger..

3 jaar geleden

Luier verschoond, linker borst, rechter borst, bijna in slaap, poept ze haar luier vol.. Zucht.. Luier maar weer verschonen en kijken of ik haar weer in slaap krijg

3 jaar geleden

Reactie op EllieB

Luier verschoond, linker borst, rechter borst, bijna in slaap, poept ze haa ...
Oooh niet leuk!

3 jaar geleden

Hier een sprongetje denk ik.. na 4 weken de nacht perfect doorslapen nu al 2 nachten weer vragen om een voeding.. hij is klaarwakker maar pfff ik werk terug sinds maandag .. moet opstaan binnen 2 uurtjes.. hopelijk slaapt hij snel terug

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️

3 jaar geleden

Nog geen 2u verder en meneer meldt zich alweer voor ronde 2 😅

3 jaar geleden

De eerste 😄

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️

3 jaar geleden

De eerste 🥳 gingen om 21:30 slapen 👍🏻

3 jaar geleden

Al 2 x er uit voor de speen... vanavond mag papa weer.... Nu slaapt mama niet.....

3 jaar geleden

Hier had meneer gisteren overdag in totaal maar zo’n 1.5 uur geslapen tussen 08.30-00.00. Je zou dus denken dat hij kapot was toen hij rond 00.00 eindelijk sliep (ik was dat namelijk wel) 🥺 Slaapt hij eindelijk en dan komt ie opeens weer om 04.30 terwijl hij de laatste twee weken normaal in 1 ruk slaapt van 22.00/23.00 tot 06.00/07.00 en daarna slaapt hij na de bv nog tot 08.30/09.30. Meneer ligt nu na de bv nog onrustig te doen in z’n wieg, dus ik ben nu ook klaar wakker. 😅 Ik ben echt jaloers op m’n man die gewoon overal doorheen slaapt (al sinds hij weer is gaan werken).

VRIEND

3 jaar geleden

2e keer wakker, 1e keer omdat ik moest plassen. Nu omdat mijn vriend eruit moet en zijn wekker wederom ontzettend hard staat. Vanmiddag vragen of hij hem toch wilt veranderen en zachter wilt zetten 🙄

3 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

2e keer wakker, 1e keer omdat ik moest plassen. Nu omdat mijn vriend eruit ...
Zo hier ook 😂 kan daar zo pissig om worden. Mijn man slaapt er ook altijd nog is doorheen. Al jaren is het zijn wekker gaat af, ik word wakker, en maak hem wakker 😒

3 jaar geleden

De 3e ronde alweer... 🥴 Ik hoop echt dat ze snel weer naar 1 voeding per nacht gaat want dit is echt wel slopend.

3 jaar geleden

Reactie op Kathds

De 3e ronde alweer... 🥴 Ik hoop echt dat ze snel weer naar 1 voeding per n ...
Drie keer is inderdaad echt slopend... Wij zijn ook weer bezig aan rondr 3 na 2,5u 🙄

VRIEND

3 jaar geleden

Zo hier ook 😂 kan daar zo pissig om worden. Mijn man slaapt er ook altijd ...
Hahha hier precies hetzelfde! Ben ik een keer niet thuis, dan komt hij er wel snel uit 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Na anderhalve week doorslapen, was het vannacht ineens weer 4.10 dat meneer kwam. Hoewel ik het niet erg vind (wel balen dat ik daarna niet meer kon slapen omdat ik er ook vroeg uit moest), merk ik wel dat je ook snel weer went aan zelf doorslapen 🙈

3 jaar geleden

Zo hier ook 😂 kan daar zo pissig om worden. Mijn man slaapt er ook altijd ...
Dit gewoon😂 en dan “ja ik ga er al uit” vervolgens valt hij dan weer in slaap🤔

3 jaar geleden

Dit gewoon😂 en dan “ja ik ga er al uit” vervolgens valt hij dan weer in sl ...
Die van mij zet niet eens meer een wekker.. ik ben zijn wekker.. Als ik dan voor de wekker wakker wordt en opsta, dan is hij boos dat hij zich verslaapt. 😅

3 jaar geleden

Dit gewoon😂 en dan “ja ik ga er al uit” vervolgens valt hij dan weer in sl ...
Of de wekker om 5 zetten en dan om 5 uur ja ik blijf nog even liggen. 🥲