3364 Reacties

3 jaar geleden

Vannacht om 4 uur liet meneertje van zich horen. De eerste speen rekte de boel nog even maar om 5 uur moest hij toch echt eten. Uiteindelijk heeft hij zich in slaap gebabbelt, maar met moeite. Wat het extra jammer maakt is dat ik er vannacht ook al eens uit moest omdat de kat op het schapenvacht plaste 😣. Hopelijk vannacht weer minder ellende. Ik heb respect voor de dames die dit al weken meemaken: ik mis het doorslapen nu al.

3 jaar geleden

Reactie op CocoNina

Vannacht om 4 uur liet meneertje van zich horen. De eerste speen rekte de b ...
Ik heb sinds de bevalling geen enkele nacht meer doorgeslapen. 😅 Normaal moet ik vgl week weer gaan werken. Ik zie niet in hoe?! 3x/nacht eten en om 5u klaarwakker. Al maar goed heb ik extra verlof genomen.

3 jaar geleden

Slapen jullie kindjes ook zo licht? En dan vooral overdag? Ik snap niet hoe hij dat volhoudt😰 ik ben zelfs gesloopt. Hij is bijna 12 weken

3 jaar geleden

Reactie op Kathds

Ik heb sinds de bevalling geen enkele nacht meer doorgeslapen. 😅 Normaal m ...
😣 lijkt me erg pittig!! Hier had hij ineens ritme, met een kleine uitzondering dus af en toe. Hopelijk bij jou ook snel!

3 jaar geleden

Slapen jullie kindjes ook zo licht? En dan vooral overdag? Ik snap niet hoe ...
Overdag slaapt hij vooral kort, maar lang niet zo diep als s nachts. Kost me ook veel energie

3 jaar geleden

Slapen jullie kindjes ook zo licht? En dan vooral overdag? Ik snap niet hoe ...
Ja hier nog eentje. Schrikt van echt alles wakker. Hopelijk wordt het snel beter want ik kan me niet voorstwllen dat hij overdag echt tot rust kan komen ☹

3 jaar geleden

Succes zometeen, mijn kind logeert vandaag bij oma en opa 🥳🤣 #mishemwelerg

3 jaar geleden

Succes zometeen, mijn kind logeert vandaag bij oma en opa 🥳🤣 #mishemweler ...
Slaap lekker!

3 jaar geleden

Reactie op EllieB

Slaap lekker!
Dankjewel!

3 jaar geleden

Reactie op Kathds

Ik heb sinds de bevalling geen enkele nacht meer doorgeslapen. 😅 Normaal m ...
Ik werk alweer 3 weken met nachtvoedingen. Ik functioneer op liters cafeïne. 😅

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Ik werk alweer 3 weken met nachtvoedingen. Ik functioneer op liters cafeïne ...
Ik zou wel liters cafeïne binnen willen gieten, maar ik geef bv. Ook dat nog. 🤷‍♀️😁

3 jaar geleden

Hier heeft hij gisteren opeens de nacht doorgeslapen, van 20.30 tot 6.30u, terwijl hij daarvoor op 2 voedingen per nacht zat. Ik ben zo benieuwd wat er vannacht gaat gebeuren 😬🤞

VRIEND

3 jaar geleden

Meneer was om 19:00 al katsaf, hopelijk slaapt hij de nachts redelijk door. Ben bang dat ik er vannacht nog een keertje uit mag 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Hier heeft hij gisteren opeens de nacht doorgeslapen, van 20.30 tot 6.30u, ...
Wat heerlijk he!! Ik duim voor je 🍀

3 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Hier heeft hij gisteren opeens de nacht doorgeslapen, van 20.30 tot 6.30u, ...
Hier heeft hij gisteren van 22:00 tot 05:30 geslapen. Komt normaal nog 1x in de nacht. Ben ook heel erg benieuwd! Hij ligt er vanavond al vanaf 20:30 in.. was hartstikke moe.

3 jaar geleden

De eerste ronde is alweer een feit 😅

3 jaar geleden

Succes zometeen, mijn kind logeert vandaag bij oma en opa 🥳🤣 #mishemweler ...
Hoe oud is je kindje ?

3 jaar geleden

Meneer slaapt al vanaf 18:00 uur om 21:30 uur voeding gehad en nu hopen dat die na zijn voeding veder slaapt 🙏🏼💙

3 jaar geleden

Reactie op Jenny311

De eerste ronde is alweer een feit 😅
Same here.

3 jaar geleden

🙋‍♀️ Ze wil ook ineens niet meer uit de borst drinken, dus dat betekent een flesje opwarmen en kolven. 😔😴