3364 Reacties

3 jaar geleden

Leuk dat springen... weer terug op 2 voedingen per nacht... nu al tegenzin in werk over 3 weken... gelukkig kan dan alles anders zijn.... of niet 😂

3 jaar geleden

1e ronde. Tijdens luierswissel helaas geplast. Dus alles moeten wisselen. Romper, pyjama, slaapzak. En nu dus een heel wakkere baby. Hopelijk valt ze in slaap na de borst. Pray for me. 🙏

3 jaar geleden

Geprobeerd om laatste flesje om 09:30 te geven ipv 23:30 met de gedachte dat ze dan misschien ook wel doorslaapt en ik ook eens op tijd kan slapen 🥱 Madame werd om 02:15 wakker, dit doen we dus niet meer 😅

3 jaar geleden

Reactie op NovemberBabyLin

Geprobeerd om laatste flesje om 09:30 te geven ipv 23:30 met de gedachte da ...
Ik bedoel natuurlijk 21:30 #ietsmetmoe 😂

3 jaar geleden

Morgenochtend eerste wen ochtend op het kdv. Nu de hele nacht al onrustig helaas. Misschien pikt ie toch wat spanning van mij op. Hopelijk slapen we zo na het flesje beter 🤞

3 jaar geleden

😴

3 jaar geleden

Hier een verkouden baby😔 Zo zielig. Man en baby slapen lekker, ik kan niet slapen van haar geluidjes in de co-sleeper. Veel te bang dat ze geen adem krijgt..

3 jaar geleden

🙋‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Kathds

1e ronde. Tijdens luierswissel helaas geplast. Dus alles moeten wisselen. R ...
Ooh bah! Succes!

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️

3 jaar geleden

Hij sliep eindelijk door...😔 was weer leuk voor 3 nachten 😴

3 jaar geleden

🙋🏼‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Hier heeft hij gisteren opeens de nacht doorgeslapen, van 20.30 tot 6.30u, ...
Helaas om 4uur wakker😔 maar toch maar 1 ipv 2 voedingen, dus hopelijk gaan we de goede kant op

3 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Helaas om 4uur wakker😔 maar toch maar 1 ipv 2 voedingen, dus hopelijk gaa ...
Jammer.. 😔 Maar inderdaad, 1x in de nacht is beter dan 2! Hier was hij om 03:00 uur wakker. Vond ik al heel wat, 6,5 uur slaap. Flesje gemaakt.. kom ik terug.. ligt meneer weer heerlijk te slapen 😅 Ben er ook maar weer ingekropen en hij meldde zich net om 05:00 👌 Hoop dat hij dit doorzet! 🤞

3 jaar geleden

2e voeding alweer.

3 jaar geleden

Reactie op Kathds

2e voeding alweer.
Ik ben alweer op voor werk 😴😴

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Ik ben alweer op voor werk 😴😴
Bikkel! Je werkt in de zorg zeker?💞 Ik mag volgende week weer beginnen met m'n ochtenddiensten...🥲

3 jaar geleden

Reactie op mk1305

Hoe oud is je kindje ?
12 weken. Ze wonen hier om de hoek ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Bikkel! Je werkt in de zorg zeker?💞 Ik mag volgende week weer beginnen met ...
Haha ja klopt. Verpleegkundige 🎉🙏 we kunnen het!